Artık ailem tamamen Taehyung'u ve ilişkimizi biliyordu. Garip geliyordu hala onlara, farkındaydım. Ama zamanla aşacak ve alışacaklardı. Benden özür dilemişler, bir yandan da onları anlamamı istemişlerdi. Onlar da haklılardı, çevrelerinde böyle bir şey ne görmüşler ne de duymuşlardı. Beraber uzunca konuşup anlaşmıştık.
Mutluydum. Sevgilim ve ailemle gerçekten mutluydum.
Şimdi ise yeni okul döneminin başlangıcındaydık. Okula biraz erken gelmiştim ve diğerlerinin gelmesini bekliyordum. Fark ettiğim garip bir şey vardı, herkesin gözü üzerimde şüpheyle ve düşmanlıkla karışık geziniyordu. Aldırış etmedim, çıkan haberlerin karşılığının bu olacağını tahmin etmiştim zaten.
"Jungkoooooo,"
"Adamların adamı Jungkoooooo,"
İki bağıran salak arkadaşlarım Jimin ve Hoseok'tu. Yoongi de arkalarından sınıfa girmişti.
"Haberi gördün mü?"
Konuşan Hoseok olmuştu.
"Ne haberi?"
"Bu mal telefonu Tae Hyung'a yazmak için kullanıyor artık herhalde. Koreapatch'e baksana."
Jimin'in söylediklerinden sonra telefonumu çıkarıp haber sitesine girdim.
•••
koreapatch
'AŞKLARI BELGELENDİ'
Geçtiğimiz günlerde ünlü model Kim Taehyung'un instagram hesabında paylaştığı gönderiden sonra yeni fotoğraf sevgilisi Jeon Jungkook'tan geldi. Jeon Jungkook, Kim Taehyung'un öğretmenlik yaptığı okulda bir öğrenci! Okul halkının bu ilişkiye ne tepki vereceği merak konusu! Gelişmeleri sitemizde aktarmaya devam ediyor olacağız... Unutmayın ki patch ekibi her daim işlerin arkasında!
•••
"Belliydi, iki saniye huzur vermiyorlar. Şimdiden tepkileri hissediyorum." Bıkkınlıkla konuşmuştum.
Ama en fazla ne olabilir diyerek yeniden aldırış etmemeyi tercih ettim.
Bir süre arkadaşlarla muhabbet ettikten sonra ilk ders başlamıştı. Taehyung 3. dersimize gireceğinden dolayı henüz okulda değildi.
İlk iki dersi zarla zorla üzerimde olan gözlerle birlikte atlattıktan sonra nihayet Taehyung'a kavuşma zamanım gelmişti.
Toplanma yerimiz olan 4. kata çıkıp onun gelmesini beklemeye başladık.
Henüz yeni mesajlaşmamıza rağmen bir süre geçip de gelmeyince meraklandım ve onu aramaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
call •taekook•
FanficJeon Jungkook ders grubundaki numaranın sahibine bakmak isterken yanlışlıkla arama başlatır. •texting ve düz yazı #1 kooktae 31.10.22 #1 kookv 14.11.22 #1 texting 14.11.22 #2 jungkook 14.11.22 #2 vkook 23.11.22