• jungkook pov::
تقريبا ٦ روز از اون شب مزخرف گذشته بود .. همه چيز به نظر خوب ميومدش .. تهيونگ با همه چيز كنار اومده بود و شكش نسبت به همه چى برطرف شده بود .. حتى يه جلسه روانشناس هم به اصرار جيمين و چوى وو رفتيم .. بعد از اون شب من يادم اومد كه ميا توى هتل فورسيزن اتاق گرفته بود .. هوسوك و يونگى سخت دارن روى اين قضيه كار ميكنن .. و به اصرار جيمين و تهيونگ قضيه رو قانونى كردن تا راحت تر پيش بره ولى خب وكيل زياد اميدى نداشت .. چون تهيونگ عكس ها رو به هيچ كس به جز جيمين و هوسوك نشون نداده بود و هيچكس نميتونست شدت پرونده رو بفهمه ..
اين روزا تهيونگ همش آروم با هوسوك و يونگى حرف ميزد ولى ديگه برام اهميتى نداشت .. تا وقتى همه چيز خوبه ..
الكس سگ جيمين رو گرفتم روى پام و موهاش رو ناز كردم ..
+ واى جونگ كوك واقعا براى نامجونى و سوكجينى هيونگ خوشحالم ميخوام گريه كنم از خوشحالى باورت ميشه .. واى الان حتما سوكجين هيونگ عين خر قلبش داره ميزنههه ..
¥ كاش ما هم اين حس رو تجربه كنيم ..
- هى شما دوتا .. زيادى خيال بافى نكنين پاشين بريم بيرون ..بدون حرفى بلند شدم و دست تهيونگ رو گرفتم و لبخند خرگوشيم رو تحويلش دادم .. بايد بگم هر كسى بايد نقطه ضعف پارتنرش رو بدونه و خب .. نقطه ضعف تهيونگ دوتا چيزه : اول هات و سكسى بودن و دوم لبخند خرگوشى .. كاملا در دو جناح مختلف ..
تهيونگ خودش دوست داشت كه توى ماشين آهنگ بزاره پس بدون اعتراض به موسيقى كلاسيكى كه گذاشته بود گوش دادم ..
¥ انتخابت عين پيرمرداس ..
- رفت و آمد با داييم اينجوريم كرده ..
¥ گفتى داييت .. حال بكهيون خوبه؟
- آره پرى روز مرخص شدش انگار همه چيز خوبه اينجورى كه دايى ميگفت ولى چانيول هميشه زياد جو ميده ..ماشين رو يه گوشه پارك كرد و پياده شديم و سمت پارك رفتيم ..
¥ بگى نگى چانيول هيونگ خيلى شبيه توعه .. يعنى ورژن آپديت شده توعه .. تو يكم عتيقه اى ..
چپ چپ نگاهم كرد و با اخم ساختگى گفت :
- كاش ديشبم همين عقيده رو داشتى .. بايد از همسايه ها بپرسم چه حسى داشتى نه ؟؟بدون اينكه ذره اى كم بيارم ادامه دادم :
¥ اصلا هيچى حس نكردم كه همسايه ها بخوان بشنون ..
- پس عمه من صدبار پشت هم كام شدش
¥ زشته توى مسائل خصوصى عمه و شوهرعمه ات دخالت ميكنى واقعا كه ..
با ضربه جيمين به پشتمون يكم پريدم ..
+ چه بحث جذابى .. عمه ات مگه سوئيس نبود ته ؟ تو ويديوكال ميگيرى؟ واى جون پورن زنده اس ديگه بدون هزينه ..من و جيمين جفتمون زديم زير خنده ..
- جمع كنين اسكلا ..
هوسوك به پشت تهيونگ زد
^ تهيونگ انقدر سخت نگير ما كه ميدونيم ..
- يه كلمه ديگه ادامه بدين به بابابزرگ ميگم منو اذيت كردينا ..
¥ صبر كن ببينم .. تو منظورت از بابابزرگ كه ..
- دقيقا همونه ..
BINABASA MO ANG
Unsolved broken
Fanfictionخوشبختى هميشه داشتن چيزى نيست .. گاهى خوشبختى لذت عميق نداشته هاست .. ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~ 🥂 Teaser: نگاهى به تهيونگ انداختم كه بى حوصله سعى داشت روى جاده خالى تمركز كنه .. ¥ تهيونگ .. ¥ تهيونگ نميخواى چيزى بگ...