După ce EunMi se întoarse cu cea mică de la grădiniță, se duse direct în camera lui Yoongi pentru a i se explica si ei de ce Jungkook era în casă cu ei.
Se duse spre Yoongi care era în pat așa că se așeză ușor în poala sa în timp ce mâinile ei se jucau ușor pe pieptul băiatului care privirea spre ea ușor trist.
- Acum...îmi poți explica de ce este Jungkook a-
- Îl placi?
Întrebă dintr-o dată argintiul.
EunMi rămăsese câteva secunde puțin blocată la întrebarea ce îi fusese pusă. Cum să-l placa pe cel care îi făcuse atâta rău?
- Yoongi, ce întrebare e asta? Tu auzi ce spui? Cum să îl plac pe cel ce mi-a făcut atâta rău? Poate îi port copilul dar asta nu înseamnă că îl plac..
Băiatul oftă puternic și o strânse pe fata în brațele sale. Îi era greu să știe că era însărcinată cu Jungkook ci nu cu el, dar trebuia să accepte.
O iubea prea mult ca să renunțe la ea doar pentru un copil ce nu este vinovat cu nimic pentru că tatăl său este un obsedat.
- Scuze..ar fi trebuit să știu asta..dar Jungkook nu știu cum reușește de se joacă cu mintea mea. Știe că tu ești punctul meu slab și profită din plin de asta..
EunMi îi mângâie ușor capul băiatului vrând să îl sărute dar imediat se dăduse jos din poala sa și alerga spre baie.
Ieși rapid din camera, în urma ei privind Yoongi. Băiatul oftă puternic știind de ce fata plecase așa că se lasă pe spate.
- Rezistă câteva zile cu ăla pe cap..doar câteva zile.
Își șopti după își schimbă poziția pe burtă pentru a dormi puțin.
Bruneta in schimb, era în baie vomitand tot ce mâncase în aceea dimineața, crezând chiar că își va vomita și organele.
Căzuse în fund în timp ce își șterse ușor față cu un prosop. Își duse o mana spre pântec zicând șoptit
- Of.. de-abia aștept să treacă perioada asta în care vomit. Mă întreb ce ești..
- Pun pariu că este băiat.
Se auzise vocea lui Jungkook care se așeză și el lângă fata. EunMi imediat se îndepărtase puțin de el, având privirea în altă parte.
Nu avea chef să își bată din nou joc de ea.
- Poți pleca.
- Și dacă nu vreau? Vreau să stau alături de copilașul meu. Mi se pare perfect normal, nu?
Se apropie de ea, punându și mana pe pântecul fetei privind zâmbind spre chipul ei
- Doar.. imaginează ți momentul când va începe să ți crească burtica..sau chiar să se miște pentru prima dată.
- Te rog.. poți să taci?
Jungkook dezaprobă din nou după îi spriji bărbia cu două degete pentru a se putea uita în ochii ei.
- Ești fericită că acești ochii au înebunit doi bărbați?
Întrebă șoptit privirea coborându i spre buzele fetei.
EunMi înghiți în sec după se îndepărta rapid înainte de a se întâmpla o prostie. Știa ce vroia să facă Jungkook, nu se va lăsa prostita de el. Ea îl iubea doar pe Yoongi.
- Dacă crezi ca o sa ma faci sa ma îndrăgostesc de tine, te înșeli amarnic! Eu îl iubesc pe Yoongi.
- Cine a spus că vreau sa te fac sa te îndrăgostești de mine? Sau.. ai făcut o deja și vrei sa negi asta?
- Pleacă Jungkook! Nu te poți duce de unde ai venit?! Niciodată nu o sa te plac, poate sunt însărcinată cu tine, dar niciodată nu vei avea acces la inima mea.
Îi strigă după se ridică de jos și plecă cât mai repede din baie chiar dacă se simțea încă amețită, starea de vomă fiind încă prezentă.
Jungkook ramase in același loc începând să râdă. I se părea atât de amuzant ca se putea juca cu cei doi cum dorea el.
- Niciodată să nu spui niciodată iubire. Deja am acces la ea. Am de mult dar nu știi tu.
Imediat ce ajunsese în camera lui Yoongi, îl luă strâns în brațe pe băiat ghemuindu se la pieptul său, facându se cât un ghemotoc.
- Te iubesc.. niciodată să nu crezi că îl voi plăcea pe psihopatul ăla..
Șoptise încercând din greu să își abțină lacrimile.
Într-un final, adormise și ea la pieptul lui Yoongi care se trezise când o simți pe fata lângă el. Îi zâmbise după o strânse mai bine în brațele sale, adormind înapoi împreună.
Între timp, Jungkook se duse la bucătărie unde era și doamna No.
- Oh, bună ziua ce mai faceți?
- Umm..am treabă acum domnule.. dacă aveți nevoie de ceva îmi puteți comunica mai târziu.
Vruse să plece cât mai repede de lângă băiat mai ales știind cât de rău le făcuse lui Yoongi și iubitei sale dar vocea sa o opri.
- Aveți treabă chiar și când e vorba despre fiica dvs.? Sa știți..a crescut așa mare și frumoasă. Chiar o sa vă dăruiască și un nepot.
Bă, da când prind inspirație, nu îi mai dau drumul :))
O sa am grija sa nu o mai las să plece
CITEȘTI
Dark Love II[✔︎]
FanfictionTrece de trei ani prin chinul încercări de a găsi persoana iubita. Oare va reuși să o găsească? Mai ales că încă există obstacole între ei doi. Obsesia răpitorului ei, devenise și mai întunecată decât era... ,,- Dacă crezi ca o sa ma faci sa ma înd...