— Am făcut ce ai vrut! Acum spune mi unde este fetița mea!Spuse femeia cu ochii înlăcrimați către băiatul care o privea indiferent. Chiar nu îi pasă de aceste scene lacrimogene. Oricum nu a ieșit cum a vrut el deci nu avea să îi spună nimic.
— Scuze dar din vina lui Yoongi nu îți spun. Nu a ieșit cum am plănuit deci înțelegerea noastă pică.
— Îți bați joc de mine?!
Strigă simțind cum cerul îi cădea în cap. Ea îl drogase pe cel care îi oferise un acoperiș deasupra capului, pe cel care îl considera fiul ei pentru nimic?
A sacrificat toată încredea lui Yoongi... pentru a fi bătaia de joc a lui Jungkook? Dar..nu era vina lui. Era vina ei pentru a crezut că ar putea avea încredere în el să își găsească copilul..
— Vei..vei plăti pentru asta... Pentru că m-ai păcălit să îi fac acest rau lui Yoongi..
Șopti fără glas după plecă imediat de lângă Jungkook care își dăduse ochii peste cap.
— Pff baba asta își permite să mă amenințe.
***Trecuse o lună de la acel eveniment și EunMi era extrem de rece față de bietul Yoongi care habar nu avea ce se întâmplase. De ce era așa cu el.
Nu își amintea absolut nimic din aceea noapte și nimeni nu se obosise să îi explice și lui.În schimb EunMi se apropia de Jungkook care parcă era cel mai fericit om de pe pământ când vedea cu câtă indiferență îl trata fata pe el.
Bruneta era acum la masă mâncând liniștită niște fructe pentru că doctorul îi recomandase cât mai multe ( + carne si lactate) având în vedere perioada grea prin care trecuse, existând posibilitatea ca sarcina să fie toxică pentru corpul ei dar nu bagă în seamă asta.
Oricum era prea târziu pentru a face avort și nici nu avea de gând să faca asta. Mai bine murea ea decât băiatul ei.
— Mă pot...așeză și eu lângă tine?
Se auzise vocea șoptită a lui Yoongi fiind extrem de trist când o vedea așa de rece cu el. EunMi nu spuse nimic continuând să mânace din mărul din mână sa.
Și mai trist când văzuse ca îl ignora se așezase lângă ea în genunchi, EunMi fiind puțin surprinsă de gestul acestuia.
— Te rog... Te rog spune-mi de ce ești așa de rece cu mine. Cu ce am greșit? Mă doare atât de tare sa te vad indiferenta cu mine, să văd în schimb ca te apropii de nenorocitul ăla de Jeon... Este din cauza că ești însărcinată cu el...? Ți-am spus că accept micuțul ca pe copilul meu...Așa că te rog spune-mi cu ce ți-am greșit...
Se uită în ochii săi văzând că erau lacrimi asta făcând o să își piardă toată poftă de mâncare. Lăsa mărul jos după își mută privirea din ochii săi Nevrând să izbucnească și ea în plâns.
— Doar.. pleacă. Nu am ce vorbi cu violatori.
— Ce?! Violator?! De unde a mai ieșit și asta?
Șocat se ridică în picioare privind spre EunMi care încerca să își ferească cât mai mult privirea de a lui.
— Cum adică violator? EunMi vor-
Tresări puțin când fata dăduse cu pumnul în masă după își arată privirea înlăcrimată către Yoongi care încă era atât de confuz.
— Cum adică?! Acum o lună vroiai să mă violezi! Cică pe Jungkook îl lăsăm să mă atingă, pe tine de ce nu te las? Că am prins sentimente pentru el în timp ce mi-o trăgea? Ai uitat Când ai spus aceste vorbe?! În acel moment mă simțisem ca ultima curva când ziceai ca eu l-am lăsat pe ăla sa ma violeze de placere!
— Dar..eu nu am spus așa ceva..
Șoptise fiind și el Șocat de spusele fetei. El niciodată nu ar face așa ceva. Nu i-ar aminti sau reproșa în veci vecilor de momentele când era la Jungkook.
Din potriva, ar fi vrut să o facă să uite de ele.
EunMi începuse să râdă când auzi răspunsul băiatul dând din palme în timp ce săracul Yoongi habar nu avea despre ce vorbea.
— Nu ai spus? Mai ai și tupeul sa negi nu-i așa? Dispari din fața mea! În aceea noapte m-ai făcut să-mi fie-
Se oprise din vorbit când simțise ceva agățat de picioarele ei. Prima dată a crezut că este Eunji dar mare i-a fost persoana pe care o văzuse.
— Doamnă No? Ce faceți la picioarele mele?
Ridicați vă..Femeia negă rapid din cap în timp ce îi strânse mai mult piciorele în brațe ea plângând.
Yoongi se uita și el uimit la femeie. Oricum în ultima perioadă se purta extrem de ciudat. Mereu când vroia să o salute sau ceva se ferea mereu de el
— Doamnă No..ce ați pățit?
Bătrână se uită și la Yoongi începând să plângă mai tare, cei doi tineri privind și mai confuzi către ea.
— V-Va rog să ma iertați! Vă implor..din cauza mea sunteți așa! Din cauza mea EunMi se poarta așa cum tine, Yoongi!
Abia vorbise printre suspine urmând să leșine sub privirea celor doi...
CITEȘTI
Dark Love II[✔︎]
FanfictionTrece de trei ani prin chinul încercări de a găsi persoana iubita. Oare va reuși să o găsească? Mai ales că încă există obstacole între ei doi. Obsesia răpitorului ei, devenise și mai întunecată decât era... ,,- Dacă crezi ca o sa ma faci sa ma înd...