— La dracu...Murmură Jungkook când văzuse că Yoongi într-adevăr era drogat în adevăratul sens al cuvântului, fiind chiar destul de afectat.
EunMi speriată se ghenuise la pieptul lui Jungkook, ascunzându și acolo fața începând să plângă. Îi era frică de iubitul ei în acest moment...
— Yoongi, m-ai bine te-ai pune la somn.
Se ridică din pat având o pe fata în brațele sale stil mireasa, în timp ce Yoongi privea nervos către ei.
— Dacă nu îți iei mână după ea, mă jur că te voi baga la doi metri sub pământ! Oricum din cauza ta, se întâmplă toate astea.
— EunMi, pleacă de aici.
Ii șoptise Jungkook la ureche fetei care nici nu mai stătuse pe gânduri ca fugi din camera. Yoongi vruse să se după ea dar imediat Jungkook îi dăduse un pumn punându l la podea.
— Eu te-am drogat sa te iei de mine, nu sa vrei sa o violezi pe ea! Tu îți dădeai seama ce se întâmplă dacă m-ai întârziam puțin?!
Yoongi începuse să râdă sub privirea confuză a lui Jungkook. El îl bătea și avea chef de râs? Atât de tare îl afecta drogul?
— Eh măcar m-aș fi distrat și eu. Plus din cauza ta Niciodată nu am putut să o fac, din cauza ta relația mea cu ea aproape e distrusă!
Strigă Yoongi vrând să îi de-a și el un pumn lui Jungkook dar aceasta îl injecta rapid în braț, adormindu l instant.
Oftă privind spre el, urmând să îl urce în pat
— Scuze Yoongs, dar tu te bucuri de inima ei. Nu prea mi se pare corect ca eu să nu o fac, având în vedere că o fac mamă, nu?
Îl lasă pe băiat adormit după plecă din camera pentru a o cauta pe EunMi.
EunMi era în camera ei având genunchi la piept plângând. Corpul îi tremura din cauza șocului prin care trecuse. Niciodată nu ar fi crezut că Yoongi ar fi îndrăznit să facă așa ceva..
Acum nici nu mai vroia să de-a ochii cu el pentru ce era sa îi facă. Îi era frică pentru pruncul din pântecul ei..astfel ar fi acceptat chiar cu cea mai mare plăcere să facă dragoste cu iubitul ei..
— C-Ce a pățit Yoongi al meu..? Cu siguranță el niciodată nu ar fi făcut asta.. Nț...nu el...
Încerca să nege.. pentru că cu siguranță știa că Yoongi nu ar fi făcut asta nici dacă l-ai fi împușca..
Jungkook ciocani ușor în ușa camerei fetei după intrase în ea văzând cum fata era în pat ghemuită.
— Ești bine..nu?
Își îndreptă privirea spre el dând din cap afirmativ, ștergându și lacrimile din colțul ochilor.
— D-Da..sunt bine..dar Yoongi? Ce a pățit?
— El...nu știu...
Nega aceasta faptul că nu știa, având privirea în altă parte. Știa că greșește, dar Uneori trebuia să meargă la risc.
Se apropie ușor de ea așezându se alături în pat fiind puțin uimit când fata îi sărise în brațe. Pentru a doua oară.
Zâmbi ușor după îi acceptă îmbrățișarea bătând o prietenește pe spate.
— Mulțumesc... pentru că ai apărut tu..dacă nu erai, nu știu ce s-ar fi întâmplat cu bebele meu..
— Cu bebele nostru... Umm..pot face ceva..?
Se despărți ușor din îmbrățișare privind puțin rușinat către fata neștiind cum ar putea o sa o întrebe.
Ar fi vrut să îi atingă pântecul și îi era rușine să facă asta
— Depinde de ce acum.
— Dacă pot... să-ți ating burtica.
Șopti mai mult fiind roșu în obraji. EunMi începuse să râdă cu pofta când văzuse rușinea băiatului, mai ales că era și roșu.
Jungkook clipise des lăsându se pe spate pentru a și ascunde roșeața din obraji, punându și mana peste ei.
— Yaa! nu mai râde, nu e amuzant.
— Ba da, ba da chiar este. Marele Jeon să fie roșu în fața unei fete. Vai trebuie să-ți fac o poză.
— Să nu cumva să îndrăznești.
— Bine, bine nu fac. Haide vino aici.
EunMi se puse pe spate ridicându și puțin bluza.
Se ridică înapoi în fund privind la fel de rușinos spre fata. Își duse mâna spre burta dar și-o retrase înainte să atingă.
— Nu pot! Îmi e fricaaa.
— Doamne tu. De ce ți-ar fi frică? Mai m-ai atins pe burtă și acum îți e frică?
— Acum...e altceva. Uite și și puțin umflata, normal ca mine frică
— Puțin umflata?
EunMi se dăduse rapid jos din pat ducându se în oglinda privind spre burtică ei ce într-adevăr era puțin crescută.
Un zâmbet îi apăruse pe chip începând să își mângâie ușor burtica.
— E așa de minunat..
Șopti simțind mai apoi cum două alte mâini se așeză pe pântec.
— Nu regret că tu îmi vei aduce pruncul pe lume.
Îi șopti si Jungkook în timp ce îi mângâia pântecul, EunMi în schimb zâmbi strâmb.
Poate că nici ea nu ar regreta..asta...dacă era copilul lui Yoongi...
M-am chinuit două ore să-l scriu, mor.
CITEȘTI
Dark Love II[✔︎]
Fiksi PenggemarTrece de trei ani prin chinul încercări de a găsi persoana iubita. Oare va reuși să o găsească? Mai ales că încă există obstacole între ei doi. Obsesia răpitorului ei, devenise și mai întunecată decât era... ,,- Dacă crezi ca o sa ma faci sa ma înd...