Uvod

2.7K 51 0
                                    

-Budva-
Viktor P.O.V
Xx: Zavrsi sa tim Viktore.
Rekao je i otisao nazad u auto, nemam sad vremena za neka sranja.
Uzeo sam pistolj i jednostavno upucao momka u sred cela. Jebiga, nije trebao da se zameri.
Usao sam u auto i krenuo da vozim dalje on je sedeo na mestu suvozaca.
Xx: Jel ides veceras u Panamu?
Ja: Idem.
Xx: Onda idemo zajedno, jesi proverio ono oko one male?
Ja: Sredjeno. Cista je.
Xx: Nemoj da prodjem kao Vlad, ubacili mu agenta i eno ga bleji u zatvoru necw izaci jos 80 godina.
Ja: A kad je budala. Ne zna da radi skrivenije.
Xx: Kaze osoba koja je ubila coveka na sred auto-puta.
Kroz smeh kaze a ja se osmehnem, pa jebiga brate.
Ja: To se zove odmaraliste ako nisi znao.
Xx: Jesi se cuo sa zmijom?
Ja: Nije se javljala. Necu je prvi zvati sigurno.
Xx: Ma boli te kurac, naci ces ti u Panami neku.
Ja: Nije to isto, zmija je druga stvar.
Xx: To se zove sponzorusa ako nisi znao.
Kaze mi i ja se osmehnem, nije ona sponzorusa, ima ona para vise nego ja nego je jebiga, pa.. malo komplikovana.
Ja: Nije ona sponzorusa, ona ti je vise recimo..
Xx: Daj nemoj meni ti pricati. Sta je ako nije sponzorusa? Kao seks na dve veceri jednom u 7 meseci kad se sretnete, a izmedju toga se ne cujete.
Ja: Aleksa kako si ti zastareo, to je kombinacija. Ma nema ti ni ne znas to, ti si ozenjen covek.
Aleksa: Mani se zla.
Prekrsti se na pomen njegove zene i krenem da se smejem. Neverovatan je, ozenio ju je da bi prkosio drugoj devojci koju je trebao da zeni pa ona kao nije htela. On pocne temu oko posla a ja se zagledam u put.



ZmijaWhere stories live. Discover now