7. deo

1.1K 36 0
                                    

Viktor P.O.V
Ispaljujem i treci rafal metaka na ova govna od ljudi ali radim to da izbacim bes iz sebe, jebeno sam bio na milimetar da smuvam Katarinu.
Ali, naravno, u tom trenutku zove Aleksa koji javlja da je pocela pucnjava i da im trebam.
Besno sam resetao les jednog od mrtvih momaka i nakon pucnjave.
Aleksa mi je prisao i bacio pusku iz moje ruke.
Aleksa: Koji ti je kurac?!
Ja: Tvoj Aleksa! Tvoj!
Izderao sam se i besno ga gledao, posmatrao je sta radim mirnije.
Ja: Nadji nekog drugog da radi moj posao, ja ovo vise necu da radim.
Rekao sam mu tise i seo u dzipa kog sam upalio i u sekundi krenuo manijacki da vozim.
Odjurio sam do njenog hotela, recepcionerka nije htela da mi kaze da li je i dalje u hotelu jer joj je preceno smrcu.
Ja: Vidi lutko, ukoliko mi ne kazes, otvoricu ti jebenu lobanju a zatim cu videti da li je tu! Jel otisla ili ne!?
Progutala je knedlu i nastavila da cuti. Izvadio sam pistolj i stavio joj na glavu.
Ja: Dakle?!
Xx: O.. Otisla je..
Sklonio sam pistolj i vratio ga za struk a zatim krenuo ka autu. Zvao sam je, naravno da se nije javljala, zasto bi?
Zasto bi kada sam je ostavio u sred jebenog filma dok smo se mazili? Na sve to Aleksa me je zvao, sta hoce?
Ja: Reci!?
Aleksa: U Rimu je.
Ja: Aleksa, nije bitno gde je, bitno je da ja ne mogu vise ovo da podnesem. Kapiras?!
Aleksa: Objasni mi.
Ja: Kad skapiras javi se.
Prekinuo sam mu i besno izdahnuo. Dosta mi je ovoga.







ZmijaWhere stories live. Discover now