2. deo

1.4K 40 0
                                    

Viktor P.O.V
Posmatram casu vode koja stoji na stolu ispred mene. Nije imala sare, bila je obicna duguljasta staklena casa. Tako je jednostavna. U njoj je bistra voda koju polako ispijam.
Kada cujem vrisak sa sprata trgnem se, uzmem telefon i otkljucam ga a zatim udjem na instagram profil.
Zmija je u Budvi?
Kako je moguce da gde god ja odem je i ona? Pomislio bih da me uhodi. Listao sam njene storije, skratila je siske.
Izgleda seksi ali ono ranije je bilo lepse.
Ubrzo u kucu udje neko, cuo sam obezbedjenje kako postupa po protokolu ne odobrenog ulaska.
Otisao sam do stepenica za ulazak u kucu, dole ispred vrata bila je crvenokosa devojka. Posmatrao sam sta ce da uradi. Krenula je stepenicama gore. Dakle idemo kod Viktora.
Ja: Gde si ti posla devojcice?
Stao sam ispred nje i preprecio joj put a ona me je odgurnula. Suzbio sam je uz zid i ona je krenula da se opire.
Ja: Koji je problem crvenokosa? Gde ces?
Xx: Idem kod Viktora.
Ja: Viktor je sada sa drugom devojkom. Idi, pozvace te ako mu budes trebala.
Xx: Ona je jebeni agent FBI-a! Uhapsice vas!
Ja: Dobro ajde ostavi mi svoj broj reci cu mu da te nazove. Okej? Samo ne pravi paniku i idi kuci.
Xx: Zapravo, boli me kurac, nek vas hapse.
Sisla je dole i izasla iz kuce. Izasao sam i ja i pogledao u momke iz obezbedjenja.
Ja: Pa sta radite vi? Mogla nas je pobiti sve dok vi dodjete!
Xx1: Hvatali smo zmiju.
Ja: Zmiju?
Pogledam na pod gde je mrtva zmija, aha.. Ocigledno ne mislimo na istu zmiju.

ZmijaWhere stories live. Discover now