16. deo

868 23 0
                                    

Viktor P.O.V
Mazio sam je dok je spavala, bila je slatka, mislim, zmija je slatka samo dok spava.
Tada je potpuno nevina i nezna, tada ispusta tihe zvuke, poput saptaja, poput jecaja. Tada se skuci uz tebe, svoje rukice i svoje telo savije i  sklupca se kao ozeblo mace.
Tada niko nema pravo da je zove njenim nadimkom "Zmija" jer, taj nadimak je validan samo kada su joj oci otvorene.
Oci joj imaju tu neku specijalnu zelenu nijansu u sebi, onu koja te asocira na zmiju.
I zbog te zelene boje u njenim ocima, uvek bi je prepoznao makar na kilometar.
Katarina i ja smo imali lepe momente, ali ne znam da li joj znace..
Meni je bilo lepo kada sam makar deset puta pao na klizanju i kada bi mi se ona smejala iz svog glasa.
Takodje bilo mi je lepo i kada je ona padala na skijanju, pa bih se ja njoj smejao.
Nikada nije volela da ljudi znaju za nas. Secam se poslovne vecere, ona odlazi kuci, a zatim idem i ja za tacno cetrdeset minuta sa izgovorom da me zove Aleksa.
Ili recimo, kada u klubu ona ode u wc, ja ni slucajno ne idem za njom, sacekam deset minuta a zatim odem.
Za tih deset minuta ona istera sve iz wc-a, i tada ja dolazim.
Nema dokaza, Zmija i Viktor nikada nisu bili zajedno. Makar ne za siru publiku.










ZmijaWhere stories live. Discover now