Viktor P.O.V
Dok smo bili na primopredaji kokaina pozvonio mi je telefon, Katarina. Prekinuo sam ali je nastavila da zove.
Aleksa: Javi se.
Odmakao sam se os njih i javio.
Katarina: Viktore! U kuci vam je FBI agent! Upravo sam je uhvatila kako slika dokaze u radnoj sobi.
Ja: Seres?!
Okrenuo sam se ka Aleksi i pogledao ga. On je podigao obrve.
Katarina: Onesvestila sam je. Udarila sam je staklenom vazom ali mislim da se probudila. Ubice me.
Ja: Gde si ti?!
Katarina: krijem se u kuhinji..
Ja: Tu ce te prvo naci.
Katarina: Usla sam u ono gde stoje tanjiri i ta sranja.
Ja: Tiho budi, stizem.
Prekinuo sam i Aleksi sapnuo sta se desilo. Ostao je da zavrsi ovo a ja sam sa jos dva momka otisao u kucu. Unutra smo usli tiho. Sa repetiranim pistoljem sam pratio kapljice krvi po belom mermeru. Kuhinja.
Usao sam u kuhinji gde sam na podu video izbodenu Katarinu. Kleknuo sam do nje i proverio puls, ziva je. Uzeo sam krpu i zadrzavao joj krv. Ona je cutala i gledala u plafon dok je jedva disala.
Ja: Katarina gde je otisla?
Katarina: Pobegla je..
Sapnula je, stiskao sam joj stomak da zadrzim krv. Hitna je ubrzo dosla, pozvali smo je cim smo krenuli, neko bi ostao mrtav.
Odvezli su je u bolnicu a ja sam isao za njima.
Ubrzo su joj zasili rane i stavili je u sobu. Mazio sam je dok se budila.
Ja: Hvala Bogu nisi imala unutrasnje krvarenje devojcice..
Otvorila je svoje prelepe oci i odmah ih zatvorila. Poljubio sam je u celo.
Ja: Lepotice.. Bezbedna si..
Katarina: Raspisace poternicu za vama.. Idite u Kinu.. Interpol tamo nema nista..
Ja: Raspisace je i za tobom.. Napad na sluzbeno lice, saucesce u zlocinu. Ides sa nama. Odmaraj sada..
Mazio sam je dok je ona tonula u san. Izgubila je bas dosta krvi.
Javio sam se na telefon.
Aleksa: Sutra idemo u Kinu ako dignu poternicu.
Ja: Dokazi su i onako samo papiri oko kluba. Nemaju za sta da podignu jebote..
Setim se i kazem to sa velikim olaksanjem.
Ja: Ja cu ici sa Katarinom preko par dana. Ja sam kriv za ovo, hocu da budem sa njom dok se oporavlja.
Aleksa: Vazi.
Prekinuo sam vezu i poljubio Katarinu u celo. Ne osecam nista prema njoj, ali mi je zao zbog ovoga.
YOU ARE READING
Zmija
ActionSta prvo pomislite kada neko kaze zena zmija? On prvo pomisli na nju. Savrsena zena, glatke koze, zelenih ociju, vitkog tela i sa kratkim fitiljom. Svojim izgledom pocecala je na zmiju, a ponekad i njeno ponasanje bilo je slicno nekoj otrovnoj zmiji...