12. deo

1K 29 0
                                    

Katarina P.O.V
•••
Cujem korake, znam da nisu Viktorovi niti nekoga od njegovih jer u ovakvim situacijama hodaju necujno.
Kada momak stane tacno ispod  mene, tiho pomerim plocicu i kada se okrene samo malo siguran da nema nikoga.
Spustim se i sutnem ga nogama, odmah je pao i mislim da je slomio glavu.
Zakljucala sam ga u wc-u, zatim kroz prozor izasla i skocila na terasu nize. U stanu nije bilo nikoga te sam usla u wc i pronasla sprej za kosu u crnoj boji, njim sam obojila svoje pramenove. Uzela sam trenericu, i duks. Premaskirala sam se. Sa lakocom sisla niz stepenice.
Upalila sam svoj gps na satu, vezala kosu u pundju, skinula duks na raskopcavanje i podigla trenerku na listovima.
Iz prvog izloga sam vesto ukrala naocare raspitivajuci se o danasnjim novostima i birajuci sladoled koji zelim.
Stavila sam naocare i usla u park, a zatim sela na klupicu i krenula da jedem sladoled.
Ispred mene je stao visoki plavokosi momak.
Xx: Izvini jesi videla mozda devojku u kratkoj crvenoj haljinici, onako do dupeta je, sa kosom onako plavo crnom i u stikletinama negde ovde?
Ja: Seljanka. Videla sam je. Trcala je ka policiji.
Xx: Bas lepo lizes taj sladoled. Vidimo se lutkice.
Trcecim korakom nastavio je ka policjskoj stanici. E bato moj, da ti znas da si upravo mogao da me uzmes svom sefu i dobijes unapredjenje.. Lizaces i ti pod kad shvatis da sam to bila ja.
Usla sam u deciji parkic koji se renovirao, a zatim popela na tobogan, i usla u kucicu na njemu, gde sam se sakrila i poslala znak Viktoru.

ZmijaWhere stories live. Discover now