Katarina P.O.V
Popila sam jos jedno pice, tek je jedan ujutru i toliko mi je dosadno!
Planiram da odem sada, otisla sam do wc-a u kom sam popravila karmin na usnama.
Uzela sam telefon i pozvala taksi medjutim niko se nije javio. Izasla sam iz wc-a i krenula nazad ka stolu gde mi je drustvo.
Ja: Drustvo morala bih da vas napustim..
Xx: Dosao ti je momak.
Ja: M?
Xx: Viktor.
Ja: Gde?
Xx: Centralni separe, onaj sa sipkom.
Sacekala sam par minuta i pogledala ka gore. Stajao je naslonjen na ogradu VIP dela i gledao ka meni. Brzo sam sklonila pogled.
Sranje. Ako me skonta ispraznice klub.
Da, skontao je.
Muzika je prestala a vlasnik kluba je sve preko razlgasa zamolio da napuste klub zbog "pozara u magacinu".
Cim se klub panicno ispraznio, rulja pobegla i konobari napustili svoja radna mesta, prisao mi je.
Crna kosulja mu stoji jebeno puno bolje nego bela. Osmehnula sam se na njegov smesak.
Viktor: Devojcice..
Mazio je moje obraze svojim palcevima, osmehnuo se i poljubio me u celo.
Viktor: Zmijice.. Uhodis me?
Ja: Rekli su mi da ne dolazis ovde.
Viktor: Od danas je moj.
Ja: Gde ti je drug?
Viktor: Ozenio se. Zena mu nije dala da dodje.
Poljubila sam njegove usne halapljivo a on mi je uzvratio. Odmah je moju haljinicu zadigao i podigao me na svoje kukove.
Grlila sam ga oko vrata i ljubila. Penjao nas je ka separeima, a zatim je seo u glavni separe gde je bio i ranije. Sedela sam mu u krilu i ljubila ga dodirivajuci njegovu kosu.
Viktor: Igraj mi..
Odvojio nas je i pogledala sam ga. Ceskala sam ga po kosi.
Ja: Ne umem.
Viktor: Hajde.. Skini haljinu i plesi..
Ustala sam i skinula svoju haljinu, a zatim je muzika pocela. Zabrinuta da je jos neko tu sam ga pogledala a on mi je pokazao da on pusta. Pustila sam svoju kosu i uhvatila se za sipku, a zatim krenula polako da se okrecem. Pocela sam da se vrtim oko sipke i izvijam, a kada me je adrenalin uhvatio pocela sam da izvodim akrobacije. Cula sam njegove tihe uzdahe sto mi je davalo jos vise samopouzdanja. Pesma se zavrsila a zatim sam se spustila.
YOU ARE READING
Zmija
ActionSta prvo pomislite kada neko kaze zena zmija? On prvo pomisli na nju. Savrsena zena, glatke koze, zelenih ociju, vitkog tela i sa kratkim fitiljom. Svojim izgledom pocecala je na zmiju, a ponekad i njeno ponasanje bilo je slicno nekoj otrovnoj zmiji...