1.BÖLÜM

12.2K 304 84
                                    

De ki:'' Allah'ın bizim için yazdıkları dışında, bize kesinlikle hiçbir şey isabet etmez. O bizim mevlamızdır. Ve müminler yalnızca Allah'a tevekkül etmelidirler.

-------

Son secdeye varıp selamımı verdim. Çok şükür sabah namazımı kılabilmiş sorumluluğumu yerine getirebilmiştim Elhamdülillah.
Sabah namazlarına uykumun ağır olması sebebinden zorla kalkıyordum ama bir şekilde şeytanı yenip rabbimin emrini yerine getirebiliyordum.

Ellerimi açıp her zamanki gibi rabbimden bol bol istedim. Bilirdim ki rabbime benim istediğim ya da bir başka müminin istediği kattiyen fazla gelmezdi.

Hz. Muhammed (s.a.v) der ki: ''Dua ederken çok isteyin, çünkü vereceği hiçbir şey Allah'a ağır gelmez.''

''Allah'ım, yüce rabbim sen bu kainatın, yerin ve göğün sahibisin. Biz müminler sana kulluk etmemiz için senin tarafından yaratıldık. sen bizleri bu fani dünya da iyiliği ve kötülüğü birbirinden ayırmamızı nasip et, biz aciz kullarını iyi yollara gidebilmesini nasip et. bizleri şeytanın şerrinden, haramdan, iyilik gibi görünen kötülüklerden koru. sen biz kullarının günahlarını affet, bizlere merhamet göster. bu fani dünya da bilerek bilmeyerek yaptığımız tüm günahlarımızı bağışla. bizleri cehennem azabından koru, cennetin o güzel havasını, görkemini görmemizi nasip et. bu dünya için bizleri sana yakınlaştıracak hayırlı eş, evlatlar nasip et. kaderimizi güzel eyle.amin.''

Ellerimi yüzüme sürüp her bir duamın kabul olacağına emin bir şekilde Amin dedim.

Tevekkül ya mümin! tevekkül edeceksin.

Şimdi sizlerle tanışma vakti. Gelin size birazcık kendimden ve ailemden bahsedeyim.

Ailem benle beraber 4 kişiden oluşuyor. babam Ahmet ali ULU, annem Nazmiye ULU, ağabeyim Arat ULU, ben ise Alvina ULU. Sizlerle tanışmaktan şeref duyarım efendim.

Annem ve babam Rizenin Çinçiva Köyünde doğup büyümüşler ben ve ağabeyim ise merkezde doğup büyümüştük. Şuan merkezde oturuyor olsakta sık sık köye ananemlere babaannemlere ziyarete giderdik. Şahsi fikrimi söylemem gerekirse de köyü merkezden daha çok severdim. şuan bu bilgilerle idare ederek zamanla beni ve ailemi tanımaya başlayacağınızı haber edeyim.

Şuan Temmuzun sıcaklarında olmamız vesilesiyle hava oldukça sıcaktı. ben babaannemlerde tatil niyetine kafa dinlemeye gelmiştim.

Burada oldukça kalabalık bir arkadaş grubum vardı ve onlarla bir arada vakit geçirmek bana merkezdeki evimizde kös kös oturmaktan daha iyi geliyordu. Ailem de bunları bildikleri için beni sık sık köye gönderirlerdi.

Gün yavaşça aydınlığa kavuşmuş güneş yerini tüm ihtişamıyla almıştı. Güneşi çok seviyordum güneşin sıcağı bana soğuk havadan daha iyi geliyordu. Ah ben tam bir yaz kızıydım evet.

Yemenimi başıma sardıktan sonra aşağıya mutfağa indim. Sabah kahvaltılarını ben hazırlar bazen de kuzenim Duru hazırlardı evin her işini Duruyla beraber ikimiz yapardık. Babaannem yaşlıydı ve ona bu yükü bırakmak hem yakışmazdı hem de çok günahtı.

Dolaptan çıkardığım her biri organik olan domates, salatalık ve daha birçok kahvaltılığı masaya yerleştirdim. Çayı ocağa koyup ekmekleri yumurtaya bulayıp ocakta kızarttım. Kahvaltıda en sevdiğim yumurtalı ekmekti.

Mutfak kapısından Duruyu görmemle hafifçe gülümsedim.
''Günaydın, kahvaltıyı hazırladım babaannemler uyandı mı?''

Ah sizlere demeyi unuttum. Duru benim amcamın kızıydı ve biz onunla aynı yaşta ayrılmayan bir ikiliydik.

İSLAM USULÜ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin