4.BÖLÜM

6.6K 283 45
                                    

Bu hayatta karşıma çıkan en doğru en güzel şey sensin. Karanlığıma güneş oldun sen. Umutsuz hayatıma tutunduğum dal oldun. Senden önce ben yokmuşum meğer, yaşamak sadece nefes almak değilmiş, kalbini hissetmekmiş seni tanıyınca anladım.

Gözlerin bir kez değse gözlerime elim ayağım dolanıyor birbirine...

Sevmek de bu galiba tek düze hayatta tebessüm edecek heyecanlanacak ana sahip olmak. Senin sevgin beni bu hayata tutunmaya baki kılıyor. Sen sevinç olup dudağıma çağırıyorsun gülüşlerini...

Tüm sevişlerim seninle can buluyor.

Biliyor musun? Seni bu dünyaya getiren annene teşekkür etmeliyim asıl. Onun güzel narin yüreğini sahiplenmişsin güzel suretine...

Bu tesadüf değildi sevgilim bu nasipti... 

--------

Dünyaya neden gelirdik? Sebebimiz nedir? Eğlenmek, çalışmak, bize sunulanların zevkini mi çıkarmak. Allah bizi yarattıktan sonra ''İstediğinizi yapabilirsiniz'' mi demişti. Hayır.

Bizler Allaha kulluk etmek için vardık. Bizler ibadet etmek için vardık. Bizler ahiret için vardık.

Neden yaratılma amacımızı unutup bu dünyanın zevkine kanıyorduk. Neden unutuyorduk bu dünyanın da bir sonu olduğunu ve mahşer gününde sorguya çekileceğimizi...

Korkutmuyor muydu cehennemde yanmak?

Ey sen bu dünyanın güzelliğine kapılıp ahiretini riske atan, hiçbir şey o harikalarla, muhteşemliğiyle, görkemiyle, güzelliğiyle aklını alacak olan cennete girmene engel olan hiçbir şey yoktur!

VAZGEÇ...

Elimdeki telefonu kapatıp düşündüm. İzlediğim video beni bir kez daha kendime gelmemi sağlamıştı Elhamdülillah. Bu tarz videolar izleyerek niçin var olduğumu unutmamaya çalışıyordum. Biz insanoğlu nefsimize sahip çıkamıyor dünyanın güzelliğine kanıyorduk. bilmiyorduk ki cennet buradan çok daha güzeldi.

Elimdeki telefona bildirim gelmesiyle kilidi açtım. kız grubumuzdan mesaj gelmişti. Acaba hangi arkadaşım yine saçmalayacaktı?

*Beni dansa değil namaza kaldır*

Fatma: Elbisem nasıl?

Fatma: Alvina'nın düğününde giymeyi düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fatma: Alvina'nın düğününde giymeyi düşünüyorum.

Alvina: Beyaz?????

Fatma: Ah evet! beyaz çok yakışıyor bana kesin bunu giymem gerek.

Alvina: Bacım bu gelinlik gelinlik ne elbisesinden bahsediyorsun.

İSLAM USULÜ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin