Ben her zaman senin için burada olacağım. Aramızda aklına gelebilecek her türlü felaket yaşanabilir, incinmiş ve kötü hissetmiş olabilirim, ancak ben korkunç bir enkaz altında dahi kalsam gözünden düşecek tek damla için her daim seninle kalırım...
Sana uzak görünebilirim ama inan ki, herkesten daha yakınındayım. Kendini hiçbir zaman yalnız hissetme birtanem ve sakın bu çivisi çıkmış dünyada bir başımayım deme. Ne olur gülümse. Senin kalbin bu asrın dengi değil.
Güzel gözlerine binlerce öpücük...
Baran Yücesoy
_______
Arkadaş, dost, kardeş ne güzel bir şeydi. En kötü gününde ve en özel gününde yanında hislerini, duygularını paylaşabileceğin insanın olması.
Dost, anlatamadığını anlayandı sevincini paylaşan ve yardımını bir gram senden eksik etmeyendi. Ben bunların hepsine sahiptim. Ben eksik ya da yarım değildim. Yanımda dostlarım hep vardı. Ben şanslıydım Elhamdülillah.
Şuan odamda ayna karşısında dört kız tarafından çevrelenmiş bir şekilde oturuyor kahkahalar eşliğinde hazırlanıyordum.
Bugün büyük bir gündü. Kocam geliyordu...
''Alvina çok güzel oldun.'' Duru'nun sözüyle aynadan bir kez daha kendime baktım.
Siyahlar içeresindeydim. Siyah şalım ve siyah elbisem vardı. Elif makyajımı o kadar çok doğal yapmıştı ki vardı ama yok gibiydi de. Bu kız bu işi biliyordu...
''Enişte bir kez daha Allah'a şükür edecek.''
Kahkaha atıp ayağa kalktım. ''Hadi ama bende çok şanslıyım o çok iyi.''
Fatma bir hışımla söze girip ''Yürü git şansmış senin gibi kızı aldığı için kurban kesip zekat versin böylesini vermişiz hala o da şanslı diyor Allah'ım.'' Dedi.
Kendimi bir adım geri atıp ellerimi havaya kaldırdım. ''En çok sen haklısın Fatma'm benim ne konuştuğunu bilmeyen dilimi eşek arısı soksun.'' Dedim. Korkmuştum, Fatma'nın Barana ısınmayan yanı ve beni kaybetme korkusu vardı ona bu lafları korkusu yaptırıyordu anlayabiliyordum.
Yavaşça yanına gidip oturdum. Yüzü yüzeme bakıyordu ama gözleri gözlerime bakmıyordu. ''Fatma'm bak bana lütfen.''
''Bakarsam kıyamam bilmiyor musun?''
Gülümsedim. Ellerini ellerime alıp ''Küçükken beni hep sen korur kollardın hatırlıyor musun? Ağabeyimden daha çok düşünür benim için kavga ederdin.''
Aklıma eski anılarım gelmişti. Film şeridi gibi gözümün önünde tek tek geçiyordu. Zamanın su misali akıp geçmesi gibi...
''Sırf kızın biri senden izinsiz kalemini aldı diye kızın saçını çekmiştim.'' Dedi gülerek.
''Senden başka bir kızla konuştum diye bana kaç gün trip atmıştın.'' Dedim kızgınlıkla. En saçma tribimi o zaman almıştım Fatmadan.
''Haklıydım o kızı hiç sevmiyordum ve sana yaranmak istiyordu seninle aramı bozacaktı.''
Kafamı hızlıca sağa sola salladım. ''Öyle bir şey olmayacaktı sadece ödev konusunu sormuştu.'' Gerçekten de öyle olmuştu ve Fatma beni kimle konuşuyorken görürse hep kıskanırdı şuan Barandan kıskandığı gibi.
''Seni hiçbir zaman bırakmayacağım bu Baran yüzünden bile olamaz. Sen benim dostumsun, olmayan kız kardeşimsin yerin her zaman farklı. Baran da benim kocam onunda bende yeri ayrı ama bu demek değil ki seni unutacağım seni bırakacağım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAM USULÜ AŞK
Teen Fiction"Kim evlenirse imanın yarısını tamamlamış olur." ------ 19 yaşında evliliği hiç düşünmemiş ama genç adamın dindarlığın'dan etkilenmiş kızımız ALVİNA ULU, gözünü haramdan sakınan, dindarlığı ile bilinen Trabzon'un delikanlısı BARAN YÜCESOY. İlerleyen...