İsterim ki sen yanımda uyu, ben ise sonsuza kadar seni izleyeyim. Bıkmadan son nefesimi verene kadar...
Sen uyuduğunda saçlarınla oynarım mesela. Yüzünü okşarım dokunmaya kıyabilirsem. Gözlerinin altından öperim seni uyandırmadan. O anda dünyada senden daha değerli hiçbir şey olmadığını bil isterim ve o anda dünyada hiçbir şey seni izlemekten daha değerli olamaz. Sonra nefes alıp verişini dinlerim yavaşça. Öyle huzurlu bir
müziktir ki bana soluk alışverişlerin, mutluluktan kalbimin duracağını sanırım.Sen göğsümde uyursan, bu görüntü benim için dünyanın en güzel filmidir.
Ben istiyorum ki, sen bir ömür benim yanımda uyu ve ben gerekirse bir ömür uykusuz kalayım. Sen uyu ben soluğunu dinleyerek huzur bulayım, kokunla mutluluğu yaşayayım, güzelliğin karşısında büyüleneyim ve seni öperek uyandıracağım sabahları bekleyeyim. Senin öyle güzel, öyle kendine has bir kokun var ki sevdiğim, ne eşi var yeryüzünde ne benzeri.
Şuan senden uzaklarda burnuma çalınan bu kokuda özlemden olsa gerek. Şuan bu yalnız odamda senin kokunu duyuyor, seni delice özlüyorum.
İçime çekmeye doyamadığım kokuna, sıcacık tenine, huzur dolu nefesine, kısaca meleğime kavuşana kadar burada yalnızım ama buluşmamıza az kaldı sevdiğim...
BARAN YÜCESOY
-----------
''Özledin mi?'' Durunun konuşmasıyla gözlerimi eski halının deseninden kaldırıp ona baktım.
Birkaç gündür enerjim sıfır sıfır sıfırdı.
''Özledim.''
Baranı 1 haftadan fazladır görmüyordum. En son onu konser gecesi beni eve bırakmasından sonra da görememiştim. Sabahında acil bir telefon gelerek Trabzona işinin başına dönmek durumunda kalmıştı.
''Arıyor mu? ne zaman gelecek eniştemiz.'' Bilmiyorum der gibi omuzlarımı çırptım. Çok çalışıyordu ama benide ihmal etmemeye çalışıyordu.
''Hah gerçekten mi!! ben ki koskoca Alvina uluyum ne demek beni aramamak sormamak? canını alırım be'' dedim aniden gaza gelip ayağa kalkarak.
Vazgeçilmez bir insandım ben. Ne demek arıyor mu? Arayacak tabi
''Sen bu artistlikleri Baranada yapıyor musun Alvi çok merak ediyorum.''
Şimdi özün sözüne gelecek olursak tabikide yapmıyordum ama bu cesaretim ve ferasetim olmadığı için değil elimden kaçırmamak için da uzatmayın işte.
''Duru tabiki de yapıyorum sonuçta o benim kocam.''
Herkesin herşeyi bilmesine gerek yok değil mi arkadaşlar bazı şeyler gizli kalabilir. İmajımızı mı lekeleyelim ne yapalım? a-aa
''Sen sanki enişte yanında sadeee süt dökmüş kedi''
''İlişkide 1.kural nedir bilir misin Duru kardeş?'' dedim ciddiyete bürünüp işaret parmağımı yukarı kaldırarak.
Duru merakla diyeceğim şeyi bekliyordu. ''Cilve''
''Adama cilve mi yapıyorsun? git köşede utan''
''KOCAM''
Duru gözlerini pörtleterek bana bakıyordu. ''Alvina kardeş bakıyorum da kocam falan bayağı alışmışsınız.''
''Kız sen koca meraklısı mıydın?''
Elimi havada sallayıp gözlerimi baydım. ''Koca benim kocam değil mi? tabiki de alıştım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSLAM USULÜ AŞK
Teen Fiction"Kim evlenirse imanın yarısını tamamlamış olur." ------ 19 yaşında evliliği hiç düşünmemiş ama genç adamın dindarlığın'dan etkilenmiş kızımız ALVİNA ULU, gözünü haramdan sakınan, dindarlığı ile bilinen Trabzon'un delikanlısı BARAN YÜCESOY. İlerleyen...