Ott állt számomra egy idegen szemèly, aki èppen egy lányból evett. Èn nem szoktam emberből enni, inkább választom a tasakost tudom a friss az finomabb de nem szeretek embertölni.
-Te kivagy? - szóltam oda neki.
-Èn is mondhatnám ez de Kol Mikaelson vagyok-mondta nekem flegmán.
-Szóval te is Mikaelson vagy, èn Dorina Marshall vagyok.- vettem oda, után elmentem magamnak egy zacskó vèrèrt.
-Te is vámpír vagy?- kèrdezte tőlem miután száját megtörölte.
-Hát ha csak az lennèk- mondtam neki.
-Mièrt mi vagy?- kèrdezte tőlem.
-Ősi tibrid vagyok.- mondtam neki.
-De csak Hopról tudok aki tibrid de te is az vagy de hogy ?-mondta nekem a kèrdèsèt Kol.
-Apád változtatott át ezerèvel ezelőtt, de nem tudta hogy anyám boszorkány apám megvèrfarkas. Aztán átváltozássom után megöltem valakit így kijött a vèrfarkas ènem rá pár napra pedig a boszika erőm így vagyok tibrid ès Hop egy kicsit gyengèb nálam ami azt jelenti hogy engem nem lehet semmi fèle dologgal megölni, de Hopot egy nagyon erős boszorkány tud csinálni ellene fegyvert ami egy kismèreg.-mondtam neki ès leültem a fotelbe.
-Azta nem is tudtam hogy van egy másik tibrid aki erősebb Hopnál.- mondta nekem őszintén.
Után egy kicsit beszèlgettünk de valaki megzavarta.
-Báttyám, te felkeltett tèged Klaus fivèrünk- hallottam Bekeh hangját.
-Úgy látszik hogy felkeltette 50 èv után- mondta majd bele ivott boubonjába.
-Ès te hogy hogy beszèlgetsz evvel a senkiházival- mondta nevetve nekem Bekeh.
-Hát unatkozom így vele beszèlgetek unalmamba- mondtam neki nevetve.
-Hát csak azèrt beszèlgettèl velem mert unatkoztál- mondja nekem tett sèrtődèssel Kol.
-Nem úgy èrtettem.- mondtam majd futni kezdtem.
-Hèj ájj meg!- kiált utánam futva.
Valahogy elkapott ès vissza vitt a nappaliba lerakott a kanapèra ès elkezdett csikizni.
-Ha-Ha-Hagy abba!-mondtam nevetve.
-Amíg vissza nem vonod az előző mondatodat.-mondta nekem ès közbe csikizett tovább
-Jó vissza vonom de hagyd abba a csikizèst. -mondtam neki mèg mindig nevetve
-Jó-majd abba hagyta a csikizèst.
-Köszönöm hogy abba hagytad a csikizèsemet.- mondtam neki nevetve.
-Szívesen bármikor!- mondta nevetve.
Èppen valaki jött le a lèpcsőnn akit mèg nem ismertem meg.
-Te ki vagy?-szólt oda nekem a fickó. Egyből èreztem hogy vámpír.
-Dorina Marshall vagyok ősi tibrid.- mondtam neki.
-Èn Elijah Mikaelson vagyok. Lehetetlen hogy tibrid vagy nem hogy ősi.
-De ősi tibrid vagyok anyám boszorkány, apám pedig vèrfarkas volt de már meghaltak 1000 èvvel ezelőtt mert Mikael Mikaelson átváltotatott Eszter nevű boszorkánnyal- mondtam neki.
-Apám ès anyám változtatott át de hát apám règota üldözi Niklaus fivèremet azèrt mert hibrid- mondta nekem.
-Azèrt mert nem tudta mik a szüleim - vettem oda válaszomat Elijahnak.
-Eddig azt hittem hogyy csak Hop az egyetlen tibrid-mondta nekem.
-Hát nem, alapból ősi lètem miatt erősebb vagyok nála annyival hogy engem nem öl meg semmilyen tárgy (pl. Tögyfakaro, káró, ès mèreg) de Hopot egy nagyon erős boszorkány mèrge amit arra fejleszt hogy Hopot megölje akkor igen.- mondtam neki semmit mondoan.
-Ès van olyan erős boszorkány aki ezt megtudja csinálni?- kèrdezte idegesen.
-Nem, rajtam kívül nincs olyan boszorkány, de èn meg nem fogom megtenni mert Hop az unokahúgom szóval igen- mondtam neki aki egyből megnyugodott.
-De hogy lehet Hop az unokahúgod?- kèrdezte tőlem.
-Úgy hogy Hayley a rokonom.- mondtam neki.
Ekkor belèpet Klaus az ajtón csupa vèresen ès egy harapás volt a kezèn. Egyből oda rohantunk.Egyèbkènt a vèrem minden mèrget meggyógyít.
-Mi törtènt? - kèrdeztem aggódoan.
-Luka megerősödőtt ès harapása halálos rám nèzve- mondta komolyan.
-Igyál a vèremből.-mondtam neki mire mindenki meglepődött.
-Mièrt megyek a vèredel?- mondta lemondoan Klaus.-Erre mèregre bisztos nem hat- mondta csalódottan.
-De az èn vèrem minden mèregre gyógyír tökmindegy milyen.- mondtam neki határozottan majd megharaptam a karom ès oda nyújtottam neki. Egyből elkezdte inni.
Egyből begyógyult sebe.
-Azt hogy- kerekedett el a szeme.
-Èn megmondtam neked.- mondtam neki.
-Köszönöm hogy megmentettèl.- mondta kedvesen.
-Semisèg bármikor adok vèremből mindannyiotoknak ha kell.- mondtam neki, ès utána hátra fordultam a többiekhez.
-Köszönjük ès bisztosan èlünk a lehetőség gél.- mondta Elijah nevetve.
Valaki belèpet Klaus mögött egy nő de nem tudom ki......Ki lehet az a nő aki belèpet Klaus mögött?
2021 július 02.
YOU ARE READING
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
VampireEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.