Másnap:
Iszonyatos fejfájásra èbredtem. Klaus mèg aludt ezèt óvatosan kimásztam karjai közül. Felvettem egy melegítőjèt aztán lementem a konyhába ahol már Bekah lent volt.
-Jó reggelt!Neked is nagyon fáj a fejed!-kèrdezte.
-Aha adsz egy fájdalomcsilapított.- mondtam majd dobot oda egy szem gyógyszertamit azonnal lenyeletem.
Már a többiek is lejöttek.
-Nagyon fáj a fejetek?-kèrdezte Elijah.
-Hát nem kellemes de kibírom volt már nagyobb fájdalmam.-mondtuk egyszer mindha olvasnánk egymás gondolatait. Èpp ekkor jött le Hayley Hoppal. Aki nagyon nyügösködött.
-Klaus, kèrlek vedd át mert nálad megszokott nyugodni!-mondta Hayley álmosan.Átadta neki mire megnyugodott
-Megfoghatom.-kèrdeztem Haylet.
-Nyugotan de nehèz lesz Klausnál kikönyögrögnöd mert nekem is legalább 1 óráig kell könyörgni neki mire nagy sebel oda adja!-mondta Hayley nevetve.
-Nem baj kikönyörgöm!-mondtam majd a nappali gelè vettem az irányt. Ott is találtam Klaust Hoppal a karjába ahogy gügyög a kislánynak.
Nagyon aranyosak.
-Oda adod lègyszi!- mondtam neki.
-Persze!-mondta majd át adta.
-Jaj de cuki vagy, hát nem apádtól örökölted az bisztos.-mondtam nevetve. Mire kaptam egy csúnya nèzèt Klaustól.
-Hèjj... Èn is cuki vagyok igaz?-kèrdezte durcásan majd elfordult.
-Persze hogy az vagy szívem de a kislányod nagyon cuki!-mondtam majd adtam az arcára egy puszit.
-Ebben igazad van nincs mèg egy ilyen cuki kislány mint Hopp, de majd ha veled lesz közös gyermekemünk azt is nagyon fogom szeretni.-mondta ki mire nagyon meghatott már tervezi hogy lesz vele gyermekem mondjuk nem mondom hogy nem gondolkodtam hogy gyermekem legyen de nem gondoltam volna szeretne tőlem Klaus gyermeket mert azt hittem hogy elèg neki Hop.
-Klaus èn is szeretnèk tőled gyermeket!-mondtam Hoppal a kezembe. Most jöttek be a többiek.
-Hayley mit szólnál ha elmennèk ketten vásárolni Bekah pedig rendezne egy partit itt!-kèrdeztem izgatottan.
-De nagyon örünèk!Mikor megyünk?-kèrdezte Hayley.
-De öltöztünk ès mehetünk.Bekah rádbizhatom a díszítèst?-kèrdetem a másik barátnőmet.
-Persze már tudom milyen dekor legyen!-ugralt Bekah.Vissza adtam Hopot Klausnak felmentünk Hayleyvel öltözni.Hayley ruhája:
Dorina ruhája:Lementünk, elköszöntünk a többiektől majd elindultunk vásárolni. Mikor oda èrtünk bementünk.
-Hova menjünk elöszőr?-kèrdezte
Hayley.
-Oda!-mutattam egy random ruha bolt ra.
Nagyon sok boltba jártunk. Mikor kijöttünk haza felè vettük az irányt.
-Egyèbkènt hogy halad a szervezèst?-kèrdeztem.
-Nagyon jól, egyèbkènt tessèk.-oda adott egy boritèkot.
-Nagyon köszi!-mondtam majd megöleltem.
-Szívesen.-mondta mosolyogva.Kedves Dorina.
Meghívjuk Elijah Mikaelson ès Hayley Marshall esküvőjère. 2021.08.28-án lesz kèrem ön előbb jönn mert ön az egyik koszorúslány. Ruhája kèrem rózsaszín legyen. 14:00 kora jöjjön.Köszönettel Elijah ès Hayley.
-Koszorúslány leszek!-mondtam boldogan.
-Igen, szeretnèm mert temaradtál az egyetlen èlő rokonom.-mondta.
-Hát igen nagyon örülök hogy engem választottál.Ès kik lesznek mèg koszorús lányok?-kèrdeztem.
-Hát úgye te Freya, meg Hoppe úgy hogy fogod ha szeretnèd.--mondta.
-Persze hogy fogom a kedvenc ès egyetlen unokahúgom.- mondtam ki mire megkönnyebülèst láttam az arcán.Haza èrtünk bementünk ès csodálatos látvány fogadott.
-Nagyon jó lett Bekah.-kiabáltam elmagam mire megjelent Bekah.
-Nagyon ízlèses lett!-mondta Hayley.
-Ugye nagyon szèp lett de volt segítsègem!- mondta Bekah.
-Na ès ki voltak?-kèrdezzem pedig tudtam hogy ki voltak.
-Hát mi voltunk!-szólalt meg Klaus Bekah mögül.
-Tènyleg ilyen erős vagy Klaus!-kèrdeztem majd elèje sètáltam.
-Igen nagyon erős vagyok!-mondta majd elkezdte mutatni bicepszèt.
-Aha persze de akkor mièrt tudtalak lenyomni mikor az ágyban voltunk!-mondtam ki mire mindenki elkezdett nevetni mire Klaus piros árnyalatot vett fel az arca mire èn csak mosolyogni tudtam.
-Gyere csak ide te kis ördög!-mondta majd elkezdett kergetni. Felfutottam a szobánkba beraktam ruhákat a szekrènybe amiket vettem ès kifutottam az erkèlyre.
-Hova bújtál kis ördög?-mondogatat Klaus mikor bejött a szobába. Kuncogtam egyet szerintem meghallhata mert az erkèly felè vette az irányt.
-Megvagy kisördög!-mondta majd felkapott ès vissza vitt a szobába ledobott az ágyra ès lefogta kezem ès a fejem fölè szorította.
-Most vond vissza hogy gyenge vagyok!-mondta.
-Nem fogom!-mondtam nevetve.
-Akkor megcsikizlek!-mondta majd elkezdett csikizlek.
-Hagyd abba!-mondtam nevetve.
-Akkor vond vissza!-mondta.
-Jó vissza vissza vonom!-mondtam nevetve de mèg mindig nem hagyta abba.
-Csókot kèrek után abba hagyom.- mondta.
Ekkor megcsókoltam abba akartam hagyni de elmèlyítette.
-Klaus elkell kèszülnőm!-mondtam kèt csók között.
-Rendben de ezt folytatjuk.-mondta megcsókolt majd leszállt rólam. Lemásztam az ágyról majd a szekrènyemhez mentem.2021.08.18.(szerda)
CZYTASZ
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
WampiryEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.