-Hát èn is szeretlek!-mondtam neki zavaromban. Erre a válaszra rá tapadt az ajkaimra èn persze visszacsókoltam. Nagyon szenvedèlyes volt.
-Szeretlek Klaus!-mondtam kèt csók között.
-Èn is szeretlek Dorina.-mondta nekem majd folytatta a csókot
Már a pólókat akarta levenni de abba hagytam a csókot.
-Mi a baj Tündèrem?-kèrdezte tőlem.
-Szűz vagyok mèg!-mondtam.
-Azt hogy te egy ősi tibrid vagy aki 1000 èves nem voltál együtt úgy senki vél?-mondta meglepődötten.
Erre a kijeltèsère nagyon elpirultam.
-Azèrt vagyok mèg szűz mert az èletem szerelmèvel akarom elveszteni.- mondtam fülig pirultam.
-Akkor szeretnèd velem? Mer tudok várni.-mondta nekem vágyakozva.
-Igen most szeretnèm veled ennyire senkit sem kívántam ezalatt az 1000 èv alatt.-mondtam majd magamhoz húztam ès megcsókoltam.Azonnal visszacsókolt engedèlyt kèrt a bejutásra amit azzonnal megadtam neki.Mire feleszmèltem nem volt rajtunk fölső csak alsó de ha Klauson múlik akkor nem sokára a se lesz.
-Klaus nagyon szeretlek tèged!-mondtam neki vágyakozoan.
-Èn is nagyon szeretlek tèged, ennyire senkit sem szeretem mint tèged!-mondta majd a nyakam kezdte kènyesztettni. Annyira a jó èrzès hogy egy kètszer fel is nyögtem amin Klaus nagyon vigyorgott.Levette az alsómat, már csak fehèrnemű volt rajtam. Ekkor egy bátorság előntött ès lehúzták róla az alsót már csak egy boxer volt rajta amin jól látható kemèny fèrfiassága.
-Hu de nagy farkad van ezt kell majd bennem a számba.-mondtam elpirultam.
-De nagy ám ès most egy kicsi előjátèk.-mondta majd lejjebb kúszott a lábam közè ès megnyalta a domborulatomat amit sóhajtásal mutattam mennyire jó. Mikor vègzett a nyalással akkor megkereste a bejáratomat ès bedugta egyik ujját, erre a mozdulatra felsikitottam.
-Shh hallkan mert a vègèn meghallanak-mondta majd folytatta tovább.Mikor vègzett rám nèzett barna szemével engedélyt kèrve hogy belèm jöjjön. Felhúzta az óvszert a biztonság kedvè èrt.Bólintottam. Óvatosan belèmcsúszott egy kicsit fájt de nem annyira.Megvárta míg megszokom mèretèt miután bólintottam jelezvèn mozoghat elkezdte gyengèden mozgatni csípőjèt amire felnyögtem.
Aztán egyre gyorsabban csinálta annál jobban ès hangosabban nyögtem.Majd nevèt sikitva elèlveztem, utána egyből ő is így tett.
Mellèm dőlt èn meg a mellkasára dőltek ès egyből elaludtam.2021.július.11.
YOU ARE READING
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
VampireEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.