Ekkor megèrkeztünk a Mikaelsonok rezedenciájára. Leparkolt Klaus a ház előtt ès vámpírsebessèggel kinyitotta nekem a kocsi ajtaját.
-Valamit nagyon úriember!-mondtam viccesen.
-Èn mindig!-mondta nekem miközbe sètáltunk be a háza.
-Csak az ágyban nem?-kèrdeztem csábosan.
-Ott pedig soha nem voltam úriember!-mondta nekem perverzen mire elpirultam. Pont beèrtünk a házba.
-Sziasztok!-kiáltottam el magam.
-Szia Dorina, bátyám.-jött le a lépcsőn Bekah.
-Most fel megyünk mert Dorina akár valamit mutatni.-mondta Klaus és az emelet felè kezdett húzni. Felèrtünmk a szobájába.
-Na mutasd amit akartál!-mondta. Ráraktam a kezem a fejère ès megmutattam neki amit a többieknek mondtam.
-Akkor te az Ősök felett álsz!-mondta nekem nyugottan.
-Igen, de mèg nem beszèltem velük!-mondtam neki fèlènken mert azt hittem hogy ott hagy.
-Nem tök mindegy mi vagy nekem így vagy tökèletes!-mondta majd megcsókolt szenvedèlyesen.
Utána a nyakamba tèrt át amire felnyögtem. Ekkor hallottuk hogy valaki csönget.
-Lemegyek megnèzem ki az.-mondtam adtam egy gyors puszit a szájára ès le indultam.Leèrtem kinyitottam az ajtót ès nem más állt ott mint Lucien.
-Szia Lovász fiú!-mondtam neki mert èn mindig így hívom ès tudom hogy dühös lesz tőle.
-Szia Dorina ès annyit szeretnèk kèrdezni Klaus meghalt már?-mondta egy ravasz mosoly kisèretèben.
-Èpp ellenkezőleg èl ès virul!-mondtam boldogan.
-Nem hiszem mert megharaptam!-mondta gúnyosan.
-Lehívom!-mondtam-Klaus lègyszives gyere van egy vendègünk.-kiabáltam föl.
-Megyek már!-mondta.Mikor Lucien meghallotta a hangját nagyon meglepte.
-Hello Lucien látod èlek mèg nem sikerült a terved avval hogy megharapsz.-mondta nevetve.
-Nem lègy annyira bisztos de a barátnőd nem èli meg a holnapot.-mondta Klausnak majd megharapott. Èn csak röhögtem.
-Min röhögsz holnap már nem èlsz!-mondta nevetve.
-Nèzd a kezem szerinted így meghalok.-mondtam most már èn nevetve.
-De hogy?-kèrdezte idegesen.
-Úgy hogy èn az Ősök fölött állok mèg a boszikanak is parancsolóak! -mondtam majd kinyújtott ám a kezem ès elkezdtem vissza venni amit kapott az Ősök től.
Miután vègeztem már csak vámpír volt.2021.július 29.
ESTÁS LEYENDO
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
VampirosEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.