MÁSNAP
-Jó reggelt szívem!-köszöntöttem a szerelmet.
-Jó reggelt Tündèrem!-mondta nekem Klaus.
-Na mi a program mára?-kèrdeztem.
-Mèg nem találtam ki!-mondta Klaus majd ki kelt az ágyból ès a fürdödő felè vette az irányt.
-Elmegyek suliba majd jövök! -kiabáltam be a fürdöbe.
-Jó Tündèrem!-kiabálta ki.
Felöltöztem lementem köszöntem mindenkinek.
-Sziasztok!-köszöntőttem mindenkit.
-Szia hova mèsz?-kèrdezte Bekah.
-Suliba megyek majd jövök.-mondtam majd kisètáltam a házból kocsim-ba ültem ès már az iskola felè vettem az irányt. Mikor oda èrtem leparkoltam majd bementem a terembe ès leültem a padomba.Vègig szenvedtem a napot de túlèltem kilèptem a kapun majd a kocsim felè vettem az irányt. Beindították majd a Mikaelsonok háza felè vettem az irányt.Körübelül 16:31 kor èrtem oda a házhoz.Belèptem ès azt láttam hogy Klaus valami szőke tini el, el hevesen csókolózik. Na akkor valami elpattant bennem.
-Sziasztok!-köszöntem póker arccal pedig belül össze törtem.
-Nem az aminek látszik!- mondta Klaus próbálva menteni a helyzetett.
-Ki vagy te ès mit keresel itt Ribi?-mondta nekem a szőke kurva.
- Tudod ki a ribi te vámpír kurva nekem te ne pattogj mert csúnya dolog lesznek veled te kiskurva!- mondtam idegesen.
-Mert mi lesz idősebb vagyok nálad.-mondta gúnyosan.
-Aha persze egy 1000 èves tibriddel ès az Ősi boszorkányoknak parancsoló emberrel ne packáz mert megütöd a bokád!-mondtam ördögi mosolyra húzva szám.
-Mièrt te kivagy!-kèrdezte rèmülten ami tetszett.Klaus csak állt ès nèzett.
-Dorina Marsall vagyok, tibrid az összes ősi boszorkányè ès vámpírnak a parancsolóa vagyok, ès Klaus ex barátnője ès velem ne packáz mert nagyon megütöd a bokád.
-Jaj nagyon fèlek tőled bisztos kitalálod hogy megijednek.-mondat nevetve.
-Megmutattom hogy nem hazudozom!-mondtam a szemem arany színűre változtattam agyaraim elő hozzatam ès varázsolni kezdtem.
-Na most már elhiszed te büdös ribanc na most takarodj innen mert èn rúdoslak ki innen vagy ki varázsolják innen.-mondtam mire ki futott.
-Ez mira volt jó?-kèrdezte tőlem mèrgesen Klaus.
-Mondjuk nem ès csókloztam vele hanem te úgy te most hallgatsz ès vègeztünk soha ne keres.-mondtam majd elindultam kijárat felè.Èppen Bekah jött be mikor mennèk ki.
-Hova mèsz?-kèrdezte mire mondtam neki jöjjön velem. Beültünk elhajtottam haza. Mikor beèrtem elkezetem zokogni hogy mièrt törènik meg velem ez a sok rossz.2021.08.03 (Kedd)
ESTÁS LEYENDO
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
VampirosEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.