Hát....mennysszonyi ruhát próbál!-mondta Bekah mintha egy nagy titkot árul el nekem.
-De jó ès ki a szerencsès aki elveheti?-kèrdeztem izgatottan.
-Elijah veszi felesègül tök cuki nem!-mondta Bekah ujjongva.
-De nagyon cuki páros most hogy megtudtam.-mondtam neki közben azon gondolkodva hogy nekem mièrt nem mondta el de megnyugtatam magam azzal most jöttem nem várom minden kitől hogy bízom bennem èn se bíznèk elsőre magamban.
-Na most pedig elindulok az iskolába beíratkozni mert ha így folytatjuk nem èrek oda!-mondtam neki miközben vettem a cipőm.
-Èn is megyek veled!-mondta nekem.
-Oksa gyere!-mondtam ki már ott volt mellettem.
-Induljunk!-mondta nekem majd beült a kocsiba.Menntem beültem a vezető ülèsbe elindítottam majd elindultam. Mikor oda èrtem leparkoltam az iskola parkólojába majd kiszálltunk ès elindultunk a bejárat felè.Ekkor megláttam egy ismerős társaságot.
-Nèzd Bekah ott vannak Elenáèk mennjünk oda!-mondtam majd elindultam a társaság felè.Mikor oda èrtünk mindenkinek köszöntem.
-Sziasztok srácok!-mondtam hat embernek.
-Sziasztok de te Rebekah mit keresel itt?-kèrdezte mindenki egyszerre.
-Nem rossz szándèkkal jövök csak dorinával eljöttem mert szeretne beiratkozni èn pedig elkisèrtem mert nem volt más dolgom.--mondta Bekah neki.
-Ti is ide jártok?-kèrdeztem tőlük.
-Igen csak Damon nem.-mondta Bonnie nekem.
-Ès ti vámpírok vagytok mert ti tudjátok mi vagyok de èn nem tudom mik vagytok csak èrzem hogy valamik vagytok?-kèrdeztem tőlük.
-Damon, Elena, Caroline ès èn vámpír, Bonnie boszorkány ès Jeremy vámpír vadász.-mondta nekem.
-Aha èn is elmondom rendesen mi vagyok.- mondtam nekik.
-De tegnap elmondtad hogy tibrid vagy?-mondta Bonnie.
-Igen tènyleg tibrid vagyok de van egy nagyon erőm!-mondtam nekik aki a szavak hallatán eltátáttoták a szájukat.
-Èn se tudom mi ez a nagyobb erő.-mondta Bekah mert minden ki őt kezdte miután elmondtam nekik ezt a nagyobb erőt.
-Hallgatnunk!-mondta Elena felèm fordulva.
-Hát......Szerintetek mi az a nagyobb erő?
Írjátok meg komiba mi szerintetek.2021.július. 25.
STAI LEGGENDO
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
VampiriEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.