-Mivan veled Klaus? Egyik pillantba ellensèges vagy velem a másikba pedig kedves ès törődö vagy velem vagy velünk most már!- kèrdeztem.
-Gyerekeim lesz tőled persze hogy kedves vagyok veled!- mondta amire szívem belehasatt.
-Csak ezèrt mert gyermeked várom?- mondtam nehezen ki. A többiek látták rajtam hogy mindjárt elkezdek sírni, èletemben nem sokszor sírtam de úgy látszik megváltozik.
-Igen!-mondta.
-Jó, de majd gondolkoz el azon mièrt nem láthatod gyermeked!-mondtam majd ki akartam menni, haza akartam menni kibírni magam hogy az egyetlen embert akit teljes szerelemmel szeretek ekkora seggfej velem szemben.De valaki megállított avval hogy megfogta a csuklóm.
-Na mèsz sehova amíg nem mondom, ès egyèpkèn az előző mondatodal mire akkartál kilyukadni.- emelte meghangját Klaus. Kitèptem a kezem Klaus keze közül.
-Arra akartam kilyukadni hogy nem fogod látni őket soha inkább bíznám Kolra őket-mutatok Kolra- mint rád az apjukra èrted apjukra aki egy seggfej!- kiabáltam már.
-Biztos hogy nem, látni fogom őket mert jogom van hozzá.-mondta ő is kiabálva. Nem ijedtem meg. A többieken láttam hogy ők az èn pártom akkarják fogni.
- Ezt akkor elveszteted mikor amikor Camit vèdted ès nem engem a volt barátnődet vèdted mint engem aki már akkor terhes volt tőled!- mondtam sírva.
- Mèg èl de nem sokáig a mèrged lassan hat nála.-mondta.
-Tudom hogy lassan hat mert èn mèrgem tudom irányítani hogy hosszú ideig szenvedjen vagy kevès ideig ès nála a hosszút választottam mert had szenvedjen. úgy mint èn akkor amikor őt vèdted látod ennyit èrt a vèdelmed a "nagy Klaus Mikaelson megtudod vèdeni mindentől". Hát ez hazugság tőlem mèg te se tudod megvèdeni. Ès most neki is megmondom had èreze magát rosszul ebben a pár órában amíg mèg èl.- gyilkos mosolyommal.
-Menny neki már mindegy!-.mondta szomóruan.
-Csak elne bőgd magadat!-mondta nevetve. Oda szólók a többeknek.
-Gyertek jöttök?- kèrdezte tőlük.
-Èn megyek soha se szeretem ribanc volt ès az is marad.- mondta majd oda ált mellèm Bekah.
-Èn is megyek èn se szerettem.- mondták Elijah ès Hayley Hoppal a kezèben ők is oda jöttek.
- Èn is mennèk de törel fogom vègezni, de mindegy megyek èn is.-mondta Kol majd oda jöttek Davinával.
-Nem fogod tőrrel a szívedben vègezni mert oda költözhetnek hozzám mindketten.- mondtam mire csak mosolyogtak.
-Láttod Klaus egyedül maradtál, mert a rossz útját választottad.- mondtam neki majd felmentünk.
-Merre van?- kèrdeztem.
-Klaus szobájában!-mondta Bekah.
Oda mentünk majd benyújtották ott feküdt holt sápatan.
-Szia ribanc!- köszöntem neki mire oda fordította fejèt.
-Mit akarsz?- mondta.
-Èn aztán semmit csak bejelenteni valóm van neked.-mondtam büszkèn a többek mögöttem kuncugtak.
- Mit akarsz nekem bejelenteni csak nem azt hogy adsz vèrt!-csillant fel a szeme.
-De hogy hülye vagy csak azt hogy terhes vagyok Klaustól, gondoltam szólok hamár pár óra múlva meghalsz.-mondtam neki boldogan.
-Ez lehetetlen mert vámpíroknak nem lehet gyermekük. - mondta már majd nem sírva.
-De vèrfarkasnak igen úgy hogy Klaussal mindketten farkasok vagyunk úgy igen lehet, evvel annyit akkartam hogy neked még nem lehet tőle de amúgy se lehett volna na mindegy csak ennyit akkartam.- mondtam mosolyogva tudom kárőrendő vagyok de ez van. Nem mondott semmit csak nèzett maga elè megsemisülten.
-Na megyünk, felküldöm hozzád Klaus. Na csá ribi találkozunk a ha át akarsz kelleni a horgonyon.-mondtam majd kimentünk. Mire elsírtam magam.
-Mi baj?- kèrdeztèk egyszerre.
-Csak az hogy egy ilyen ribancot tud szeretni pedig èn mindent megtettem èrte èn mèg mindig szeretem èrtitek !-mondtam sírva Kolra borulva aki elkapott.
-Semmi baj majd majd meglátja mit vesztett.- mondta Davina megölelve ő is.
-Családi ölelès?-mondtam szipoga.
-Persze!-mondták egyszerre. Majd megöleltek nagyon jól esett nekem hogy ennyire szeretnék ha már az akit èn szeretek az nem.2021.11.20(szombat)
ESTÁS LEYENDO
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
VampirosEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.