-Onnan hogy règen jóbba voltam vele, ès elvette az akkori palimat ez nekem rosszul eset ès azóta nem beszèlgetünk.- mondtam szomorúan.
-Ès ki volt a pali ha nem magánügy.- kèrdezte Elijah.
-Damon Salvatore, de már règ lezártam.
-Damon, nem is gondoltam hogy együtt volt Aurorával.- mondta nekem együttèrzően.
-Èn meg nem gondoltam volna hogy Aurora ès Niklaus együtt volt.- mondtam.
-Na mindegy most megyek mert van egy elintèzni valóm, ha kèrdezik testvèteim.- mondta majd elment.
Miután Elijah elment elgondolkodtam azon hogy Klaus iránt èrzek valamit vagy sem mert mikor meglàtom pillangók elő jönnek lehet azt jelenti szerelmes vagyok belè, ekkor a gondolat mennetemet megszakította valaki. Mikor oda pillantottak hogy megnèzem ki az. Ott állt Klaus póló nèlkül egy melegítőben(szürke).
-Te?- kèrdeztem tőle közben pedig bámultam kockáit.
-Ennyire tetszik amit látsz?-kèrdezte perverzen.
-Igen, amúgy ha Elijahat keresed akkor már elment-mondtam neki majd vissza fordultam a tèvè felè elpirultan.
-Jól áll a piros tündèrem, igen egyèbkènt Elijahat kerestem nem mondta merre ment?-mondta nekem nevetve.
-Jólvan na egyèbkènt nem mondta hova megy.- mondtam neki komolyan.
-Nem jössz fel a szobámba?-kèrdezte hirtelen.
-De, persze megyek.- mondtam elpirulva. Mivan velem gondoltam magamba.
-Gyere Piroska!-mondta nevetve majd felindult a lèpcsőn.
-Gyere csak ide te!-mondtam neki nevetve ès elkezdtünk kergetőzni.Szobájába megyek hát ha oda bújt mikor belèpek egy erős kar megragad ès az ágyra vett.Ki más lett volna mint Nik.Rá ült a derekemra így mozogni se tudtam.
-Na most ki kapott el kit!-mondta nekem ès elkezdett nevetni miközben èn fülig pirultam.
-Úgy hogy egy 60 kg hibrid ül most rajtam így nehèz.- mondtam neki nevetve.
-60 kg hibrid na várj csak!-mondta majd elkezdett csikizni.
-Hagyd abba Klaus!-mondtam nevetve.
-Egy feltètelell. -mondta nekem miközben csikizett.
-Mi az bár mit megteszek!-mondtam majd abba hagyta a csikizèst.
-Csókolj meg!- mondta nekem komolyan.Egy kicsit lesokolodtam, most azt mondta csókoljam meg. De ha ez kell hogy abba hagyja csikizèst akkor rendben. Magamhoz húztam ès megcsókolta, azzonnal visszacsókolt. Egyre jobban elmèlyítette a csókot, abba akartam hagyni de nem bírtam mert annyira jó volt. Egyszer csak abba hagyja.
-Èn szerelmes vagyok belèd.- mondja nekem.Vajon Dorina mit reagál Klaus kijelentèsère?
2021.július.08.
DU LIEST GERADE
Aki ellopta Klaus Mikaelson szívèt.(Befejezett)
VampirgeschichtenEz egy olyan lányról szól a akibe beleszeret a nagy Klaus Mikaelson ès mindent megtesz, hogy a lány az övè legyen.Lesz benne🔞 plusz. Ez az első sztorim nyugodtan fogadok minden segítséget.