Sen část poslední

44 6 0
                                    

Toto ráno bylo o poznání příjemnější. Nikdo ji nebudil a sama si mohla přispat klidně až do deseti . Kolem té desáté vylezla z postele a začala shánět něco na sebe jelikož její oblečení bylo dost neformální a dnes měla jít na kupu výslechů ohledně toho co se stalo . Po chvíli ztrávené přehrabováním zase v neznámém šatníku , našla poměrně hezké šaty s její velikostí. Oblékla si je a vyrazila na chodbu hledat Tonyho jelikož to byl jediný člověk kterého tam znala .
Po chvilce narazila na nějakou krásnou paní kterou snad nikdy neviděla . Copak potřebuješ Liss? Zeptala se jí .
Liss se udiveně podívala . Od kud znáte mé jméno ?
Tady ho už znají snad úplně všichni , jinak já jsem Pepper , Pepper Pots , Tonyho přítelkyně . Pousmála se Pepper. Těší mě , já tu teďka hledám Tonyho , kvůli těm pohovorům. Řekla Liss. Dobře , pojď zavedu tě k němu . Řekla Pepper a chytila Liss za ruku .
Když vešli do překrásné , přepychové místnosti kde seděl Tony s částí svého obleku a něco v něm šmátral.
Tony někoho tu vedu , nezapomňel jsi ? Pepper se pousmála a přisedla si k němu. Jistě že nezapomňel , čekal jsme než se mladá dáma vzbudí . Tony zvedl oči a podíval se na Liss . Tak můžem vyrazit ? Řekl. Ano . Liss přikývla . Tony s Liss nasedli do auta a odjeli .
Po příjezdu do uzavřeného místa si Liss převzala policie a odvedli ji do výslechové místnosti , tentokrát tam bylo více lidí , ne jen jeden a začali se Liss vyptávat na různé otázky , nejdříve ohledně jí a po tom ohledně a jejím zajetí.
Jste si vědoma toho že pan Henstiks při výbuchu zemřel ? Zeptal se jí jeden z mužů.
Liss se na ně jenom podívala a nic neříkala .
Policista jej pobídl . Tak mluv !
Liss se nadechla a řekla . Nezemřel , jsem si tím plně jistá .
Policista se na ni nechápavě podíval a Liss pokračovala v projevu . Říkal že vždy bude o krok před vámi všemi .
Našli jeho ostatky! Policista ze strachu zvýšil hlas . Ale Liss si z toho nic nedělala , jen seděla a mlčela.
Jeden muž se sklonil k druhému a něco si chvilku mezi sebou povídali , po té se jeden z nich podíval na Liss a řekl . Zjistili jsme že sis nestihla před zajetím udělat občanku , takže ti ji budem muset zařídit plus to ještě hodně papíru . Tony který stál za polopropustným sklem se štěstím usmál , protze věděl že to dobře dopadne. S Liss tam prohodily ještě pár slov a pak postupně odcházeli a nakonec i s Liss . Když Liss zřela Tonyho , odebrala se k němu . Tony ?! Zašeptala . Potřebuju si někam zavolat . Tony se na Liss podíval a řekl . Jistě , až přijedeme budeš mít tu možnost . Usmál se a dál pozoroval co se bude dít . K Tonymu a Liss přistoupil policista , podal Liss pár papíru a různých dokladů který byly její a pak je nechal odejít jen pod podmínkou že hned zajedou udělat občanku. Tony s Liss ji tedy jeli udělat , tam jim řekli že až bude hotová tak ji dají vědět že se zatím musí být doma a neměla by se moc nikde pohybovat . Liss souhlasila a při odchodu to oznámila Tonymu . Tony ji na to odpověděl. Dobře hele , zůstaneš teď dočasně u Avengers a až bude vše vyřešené půjdeš domu . Liss jen přikývla a společně s Tonym nasedli do auta a vyrazily , cestou se stavili pro kebab a vzali ještě pro pár dalších lidí . Když přijeli před základnou bylo opravdu hodně aut o tak 100 víc než před tím co odjeli . Vešli do budovy a Liss zaujalo jak tam neustále prochází různí agenti , v rukou nosí desky a jsou oblečení ve stejných šatech .
Pojď za mnou . Řekl Tony a vydal se na cestu rovnou za nosem a nic neříkal . Liss musela zrychlit krok jelikož Tonyho moc nestíhala . Po krátké procházce došli do nějaké kuchyně kde byla Pepper a s ní ještě jedna žena a něco tam vařili. Tony k Pepper přišel objal ji a políbil ji . Liss mezitím odložila kebab na stůl a opatrně se přibližovala k nim . Jo a jinak tohle je Natasha . Řekl Tony a ukázal na ni.
Těší mě já jsem Liss . Usmála se Liss a podala Natashe ruku . Mě taky ale můžeš mi říkat jen Nat . Nat se usmála a pustila ji ze stisku ruky. Liss tu s námi teď chvilku bude jelikož musí čekat na vydání občanky . Oznámil Tony . Tak to jsem ráda , aspoň další holka do party . Nat se usmála a rychle zamíchala omáčku v hrnci .
Jestli chceš posaď se . Tony ukázal na židli a usmál se na Liss .
Liss se usmála a ze slušnosti se posadila , chvíli si všichni čtyři povídali až pak Tony řekl že už musí jít tak zůstaly jen ony tři holky .
Tak co Liss , jak se ti tu zatím líbí ? Zeptala se jí Natasha a příjemně se usmála . Je to tu moc hezké , a jsem hrozně ráda že tu s vámi mohu teď být . Odpověděla Liss , vzala do ruky sklenku s vodou a napila se. Tak to je dobře . Odpověděla Pepper . Teďka jsem si tak vzpomněla nemá dnes večer být ta Párty ? Zeptala se Nat.
Je to možný ještě se Tonyho zeptáme. Odpověděla ji Pepper . Liss se nechápavě podívala . No ty jdeš taky , a žádný omlouvání . Řekla Natasha a začala se smát . Liss se usmála a řekla . Tak když mě tam tak chcete , tak půjdu velmi ráda aspoň si po dlouhé době užiju. Liss prostřídala pohyb oči k oboum a postavila se . Někam odcházíš ? Zeptala se Pepper.
Nene , jen si jdu pro ten kebab kterej mi Tony koupil . Lissi se zvedla a šla pro něj . Takže my tu Tonymu takhle vaříme a on si místo toho dá kebab . Řekla Pepper a zasmála se. Liss se pousmála a přisedla si zpět na židli.

Já NEJSEM TY !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat