Nový život začíná

35 5 0
                                    

Lissi vstávej! Ozvalo se z přízemního patra domu . Chvilku jsem byla mimo svět a poté mi došlo ze na mě vlastně Mamka volala ať vstávám , jelikož dneska je prý můj „velký" den ....přestěhovali jsem se a kvůli tomu jsem musela přestoupit na novou školu . Důvod k přestěhování byl ten že mi zemřel táta . Buďme k sobě upřímní já ho nikdy ráda neměla ale jo ...zamrzelo mě to jak moje matka trpěla . Teďka bydlíme v chudé ulici , sice na tom nejsme zas tak špatně ale všechno se to mnohem zhoršilo .

Nemáme moc peníze takže Mamka musí občas pracovat na přesčasy a já pak musím travit celý svůj volný čas sama . No a teď už zpět k dějí neměla bych se tak litovat .
Vstala jsem z postele , převlékla se , vzala tašku do školy a vydala se na namáhavou cestu dolů po schodech. Co ti tak dlouho trvalo prosimtě víš že zpěchám do práce ?! Bylo vidět že je Mamka zase naštvaná takže toto ráno nebude žádná sladká káva ale poradně hořká a studená . Proto jsem se na ni jen tak podívala a sedla si je stolu . Radši jsem asi nic neříkala protože jsem věděla ze ji ty moje slova budou tak nějak k ničemu . Z ničeho nic mě do hlavy vbleskl ten sen či se mi zdál , „co to sakra ?!" Řekla jsem si v hlavě a po chvilce se nad tím pozasmála jak moc bujnou fantazii mám .
Začala jsem si mazat rohlík máslem , když v tom najednou někdo zazvonil na zvonek a já leknutim ten rohlík zahodila .
Ale noták Liss , ty ses lekla blbyho zvonku? Bylo vidět ze si ze mě Mamka děla trochu srandu protože se u toho tak ušklíbla a já tenhle úšklebek znám až moc dobře .
Ne , nelekla jenom mi to upadlo . Snažila jsem se aby moje zamaskovani vypadalo co nejvěrohodněji ale Mamka mezi tím odešla zjistit kdo zvonil . Já jsem si ZNOVU namáhali rohlík a sňedla ho kdyby náhodou měl ještě někdo zazvonit . Po chvíli se Mamka vrátila s jakýmsi balíčkem který byl pečlivě zabalený.
Co je to ?? Ze zvídavosti jsem se zeptala ale Mamka se na mě podívala takovým pohledem že mi bylo jasný že se to asi nedozvím. Nebuď zvědavá -
Budeš brzo stará jo to znám mami ...bylo mi jasné co zádě bude chtit říct ...jak jinak .
Mamka se radši otočila balíček odložila a šla si na sebe vzít bundu . Já mezitím bedlivě sledovala balík jestli si ho s sebou vezme nebo ne . Tak já už jdu , papá Lissi ať se ti daří v nivě škole . Zavolala Mamka z povídali a už jsem jen slyšela bouchnutí dveří .
Byla jsem tak moc zvědavá ze jsem to fakticky chtěla otevřít ale věděla jsem ze nemůžu .
DO HÁJE !!! Zaječela jsem když jsme spatřila kolik vlastně je hodin bylo 7:34. Tak nějak mi nedošlo ze tady na ty škole hodina začíná už v osm . Vystartovala jsem a co nejrychleji popadla svoje sakypaky a vyběhla z baráku .

Po cestě jsem malém tak třikrát zakopla ale vždycky jsem ti nějak vybalancovala až najednou jsem čistou náhodou v te rychlosti vrazila do chlapce který pravé vyběhl z baráku .
Ježíš , moc se ti omlouvám já nechtěl .
Ne já se moc omlouvám , neměla jsem běžet tak rychle a koukat u toho na cestu . Společně jsem tam tak nějak posbírali všechno co komu vypadlo a pak jsem poprvé spatřila jeho roztomilou dětskou tvářičku . Teda né zas tak moc dětskou ale typovala jsem ho tak stejně jak já . Jinak já jsem Liss ....Lissa Emilly Huston .
Jo , já jsem Peter , Peter Parker .Peter se usmál a pohledem ukázal cestu .
Vidím ze jsi ti asi nová , nikdy jsem tě tu neviděl .

No jo , nedávno jsme se přistěhovali a teďka mám jít sem na novou školu .

No , taky sem chodím do kolikatý jdeš ?

Mám takový pocit že mám jít do 9.D .

Fákt , já jsem v 9.D takže spolu nejspíš budem ve třídě .

Potichu jsem se zaradovala protože mi bude opravdu potěšením být s Peterem ve třídě . Za ke je to moc fajn kluk .
Po cestě do školy jsem se tak nějak seznamovali.
Když jsem došli ke škole chvíli jsem se zastavila a prohlédla si školu .
Peter se též zastavil a zeptal se . Liss? Jdeš ?
Jojo jasný už jdu . Udělal jsem pár rychlejších kroku abych doznala Petera a pak jsem sladila krok s nim .
Ve škole jsem šla s Peterem až ke třídě kde jsme se zastavila a čekala na mou třídní . Peter ten mezitím šel do třídy .
Z dálky se ke mě přibližovala jakási osoba v sytě červených šatech ....mám pocit že to je má třídní . Po chvilce ke mě přišla a zdvořile mě pozdravila .
Ahoj, ty musíš být Lissi že ano ?
Umm ..ano to jsme já . Při pohledu který na mě hodila jsem znejistěla vypadala vyřešeně ale radši jsem se neptala s následovala ji do třídy .
Takže třído , toto je vaše nová spolužačka Lissi . Řekneš nam o sobě něco Liss ?

Mhm dobře .... Jsem Lissa Emily Huston . Před pár dny jsem se sem naštěvovala ale do te doby jsem bydlela společně s matkou a otcem ,který nedávno zemřel , na úplně druhé straně Ameriky .
Bylo vidět ze po tom co jsem třídu obeznámila tím ze můj otec zemřel se učitelka znepokojivě zamračila .
Dobře Liss , posaď se .
Přikývla jsem a přisedla si k Peterovi .
Peter se na mě podíval a kývl hlavou jakože mi něco chce říct .
Hele Liss , ještě jsem ti neřekl že máme fakt divnou učitelku takže se nediv jak se chová .

Jojo , všimla jsem si . Pousmála jsem se a začala vnímat učitelku která cosi vykládala .

Po skončení první hodiny jsem hodně znejistěla jelikož nastala přestávka což znamenalo že se na mě všichni budou koukat a a šuškat si o tom že vypadám možná až míč obyčejně nebo co hůř ze jsem třeba škaredá . I když sama o sobě vím že nejsem zas tak škaredá zdědila jsem krásu po mé prababičce .....tedy aspoň mi to furt Mamka namlouvá , ale to se dá čekat .
Lissi neuvěříš co jsem slyšel . Přiběhl za mnou Peter a vychrlil ze sebe .
Ni tak povidej . Pobídla jsem ho .
Normálně jsem tak procházel kolem partičky ze třídy a mluvili o tobě .

A co říkali ??? Malinko se mi sevřel žaludek .

Že jsi prý NEJHEZČÍ holka na škole .

To mě celkem potěšilo ale to možná trochu přehání ..

No popravdě seš jako fakt hezká . Bylo vidět ze si z toho Peter dělal srandu .

Hele ty vtipálku . Štouchla jsem do něj a oba jsme se začali smát .

Ve škole to bylo celkem fajn sice jsem se museli učit "jak jinak" ale i tak brala bych to bez matiky .
Po škole jsem se s Peterem vydala domu . Jelikož jsme sli stejným směrem tak jsme se nemuseli rozdělovat a jít skoro až domu spolu .
Petera jsem doprovodila k baráku , rozloučili jsme se a já pokračovala v cestě domu . Když jsem přišla před dveřmi byla obálka , nečetla jsem si ani úvodní stánku proste jsem ji popadla a vzala dovnitř .
Přišla jsem do kuchyně a viděla moji mamku jak sedí a kouká do telefonu .
Ahoj mami . Upozornila jsem na sebe aby si mě všimla .
Ahoj Lissi , tak co jak bylo ve škole ?

Ale joo šlo to , mám nového kamaráda a bydlí tady kousek od nás .

Tak to je úžasné Liss . Mamka se usmála a opět upřeně začala zítat do telefonu .
Bylo mi jasné ze není něco v pořádku ale nechtěla jsem být dotěrná tak jsem se radši otočila a šla do svého pokoje .
Zbytek odpoledne jsem skoro nic nedělala .
Na večer jsem se vykoupala a šla spát .

Já NEJSEM TY !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat