Při vchodu do střešního apartmánu plného lidí jsem se cítila jako nějaká slavná osobnost jelikož jenž jsem udělá jeden krok vpřed všichni se na mě ohlédli a začali tleskat , pak jsem si všimla Tonyho jak drží mikrofon a ruku má vzpaženou směrem ke mě . Usmála jsem se a jemně se přiklonila , vzala jsem si z tácku který držel nějaký sluha jednu sklenku s červeným vínem a šla poslouchat program který právě vykládal Tony .
Zahlédla jsem Pepper tak jsem se vydala k ní , pohledem jsme se pozdravily a ja si stoupla k jejímu boku .
Tony zakončil program slovy „dobře se bavte ." Spustil hudbu a sešel dolů k nám .
„dámy , bavíte se ?" Řekl a koutkem úst se pousmál.
Pepper se usmála utáhla mu kravatu a políbila ho u toho mu tiše zašeptala do úst .„ moc se bavíme "
Já tam mezitím jen tak stála a dělala že se koukam všude možně jen ne na ně .
Poté se Tony podíval na mě a čekal na odpověď .
„mmm- jojo , bavím se " moje odpověď už hůř znít nemohla . Tony se na mě podíval usmál se a odešel k jemuž se přidala i Pepper .
Chvíli jsem se rozhlížela kam mám jít . Šla jsem si k baru pro drink a pak se vydala na střešní balkón .
Opřela jsem se o zábradlí a po chvíli jsem slyšela cizi hlas promlouvajíc ke mě .
„slečno ,co tu děláte tak sama , u vnitr vás to snad nebaví ?"
Bez toho aniž bych se zajímala kdo se tázal jsem odpověděla . „miluju pozorování hvězd "
Když jsem otočila abych poznala toho neznámého , zjistila jsem že je to jej chlapec , typovala bych tak stejného věku jako já .
Usmála jsem se a opět se obrátila k zábradlí .
Koutkem oka jsem zahlédla jak se opřel vedle mě .
Chvíli jsem tam tak stály a bylo úplně ticho a už mi ti přišlo trochu trpné tak jsem se rozhodla ze něčí řeknu . „no a co ty tu vlastně děláš ?."
Zeptala jsem se .
„to samé co ty . " odpověděl .
„je to jediná věc u které doufám že i ona se divá ." Pokračoval .
„kdo ona ?" Zeptala jsem se .
„moje nejlepší kamarádka . Před několika lety zmizela "
Trochu mě zamrzela jeho slova . „taky jsem před pár lety ztratila mého přítele ."
Ten klučina se na mě podíval a pak zpět na zářící město a nahoru ke hvězdám .
„přesto že jsem se znali chvíli tak vím že jsme si oba moc věřili a že by jsme se nikdy nemuseli rozloučit , jenomže ona zmizela a neslyšel jsem o ni ."
Chvilku jsem se zamyslela a pak mi to došlo .
„moment .... Jak se jmenuješ ?!"
Nechápavě se na mě podíval. „ mmm Peter .."
„Peter Parker ?!" Ujišťovala jsem se .
„M-my se známe ?!..." Peterovi to asi taky začalo docházet jelikož jsme ani chvíli neváhali a padli jsme si do náruči .
„nevěřil jsem že ťe ještě někdy potkám Liss"
Řekl Peter . „a já zase nevěřila že se od tamtud někdy dostanu .." pak jsem se pozastavila a přimhouřila oči . „moment .....co ty tady vlastně děláš ???"
„nooo těžko se to říká ale já jsem spiderman "
Odpověděl Peter a pousmál se .
„týbrďo , tak to je hustý já mám kámoše spidermana ." Oba jsme se zasmáli a potom opět nahodili vyzvídavé pohledy .
„jak a kam si vlastně zmizela ....?"
Zeptal se Peter .
„víš co bude nejlepší ? Pojď sejdeme si támhle na ten výstupek a všechno ti to povypravím ale mám jednu podmínku . "
„a jakou ?" Zeptal se Peter .
„že mi pak rekneš všechno o tom jaký to je být spiderman " pousmála jsem se a oba jsme se vydaly k tomu místu .
________________________________Omlouvám se že je to tak krátké ale rozepsala jsem další příběh jelikož mám spoustu nápadu které se sem nehodí, ale nebojte brzy bude další část. <33
________________________________
ČTEŠ
Já NEJSEM TY !!!
FanficNe vždy vám bude život otevírat všechny brány které potkáte, někdy si je musíte otevřít sami tzv. Osamostatnit se . -L.E. Huston Liss to nemá vůbec jednoduché ve svém nemálo zvláštním, chaotickým životě. Jedna osoba se ji však snaží "pomoct" jinak...