Pod zámkem

22 4 1
                                    

Zůstala jsem stát na místě a nemohla z něj spustit oči .
Něco do mě vjelo a asi jsem se na moment zbláznila , začala jsem křičet a nadávat mu .
TY SUROVČE !!!" „jak si MOHL ??!!!
Po té mě odchytila security a dali mi nějakou divnou věcí šok a já řekneme že "usla".
Nechápu jak ale probudila jsem se na židli u stolu , na proti mě sedel Bruce s Tonym a oba na mě koukala a nejspíš čekali než se vzbudim.
Co tě to prosimtě popadla ?!" Začal Tony a moc se u toho neusmíval.
Já jen mlčela a koukala se mu nevinným pohledem přímo do oči .
Liss , udělal ti něco nebi mas nějakou špatnou vzpomínku ?" Zeptal se mě Bruce.
Noo.....to je jedno , už to je dobrý" nakonec jsem si řekla že si to nechám pro sebe a budu dělat jakoby nic .
no dobře , ze začátku ti radši žádnou práci dávat nebudu nechám tě se tu porozhlédnout a za pár dnů uvidíme , dobře ?" Řekl Tony .
No né že by se mi chtělo tak dlouho čekat ale nebudu říkat ne „tak dobře" řekla jsem a dělala jakoby mi to nevadilo i když jsem strašně toužila po tom se k cele vrátit protože si pamatuji jak na mě při mém vyvádění Loki něco říkal znakovou řečí , což je problém protože ji neumím a už si ani nepamatuju jak to přesně bylo . I když ho prostě z celého srdce nenávidím moje zvědavost mi to nedá a chce to zjistit .

Tony s Brucem se mlčky zvedli a pomalu odešli . To jsem chtěla udělat taky ale pak jsem zjistila že mě něco tíží na noze , koukla jsem se na nohu ..„NO TO SI ZE MĚ DĚLA .....?!!" Řekla jsem poněkud nahlas když jsem spatřila malý přístroj přidělaný na mé pravé noze .
„to vám Tony dal kvůli vaší bezpečnosti , slečno " Ozval se Jarvis a asi čekal jak mu šťastné odpovím ale jen jsem si ze zuřivosti dupla nohou a odešla do kuchyně .
Řekla jsem si že když už se nemůžu hnout z domu nebo nevím kam mužů a kam ne tak že si něco uvařím ,pohledala jsem různé skříňky a dokonce i ledničku ale nikde nic nebylo "nechápu jak je možný ze tu nic není "
„Jarvisi?!" Řekla jsem s nechutí v tónu hlasu .
„nějaké praní slečno ? "
„ano , mám otázku KDE JE VŠECHNO JÍDLO ?"
„pokud jste nic nenašla kontaktuji někoho ze služebnictva a do hodinky ti přivezou jídla kupu , jen si sepíšte co je vašim přáním . "
„dobře děkuji "
„za chvilku si pro váš seznam někdo přijde "
Jak Jarvis domluvil rychle jsem utíkala pro tužku a papír a začala jsem sepisovat důležité potraviny . Napsala jsem tam tak nějak všechno víc veci už mě nenapadalo . Za nějakou chvilku si pro seznam přišla velice milá žena která byla v cukuletu pryč .
Mezitím jsem si šla sednout na gauč a trochu si odpočinout u televize .
-
Tak po dvou hodinách konečně dorazily potraviny tudíž jsem konečně mohla jít kuchtit . Našla jsem si recepty a něco zkusila .
-
Cely den jsem byla zavřena protože jsem se od dozvěděla že opravdu nemůžu výlez z baráku a pustí mě až si budou jisti že je to pro mě bezpečné . Jen jsem se to dozvěděla myslela jsem si že prorazim okna a všechno ru zlostí rozbiju , naštěstí jsem se ale ovládla a sklidnila se .
Slunce už skoro zapadlo a do mého pokoje mi vstoupila jedna žena .
Posadila jsem se s nebyla si jistá kdo to je ale pak mi došlo že je to Tonyho přítelkyňe Pepper .
„Pepper , že ano?." usmála jsem se na ni .
Pepper přikývla „Liss ?-" přikývla jsem a čekala co řekne . „moc ráda tě poznávám" mile se usmála . „neměla by jsi zítra chuť jet na nějaký nákupy ? " zeptala se mě Pepper a při tom na mě hodila výzývavý pohled .
„moc ráda se zúčastním " odpověděla jsem .
„dobře , dobrou ." Řekla Pepper a odešla . Při odchodu jsem ji stihla říct „dobrou" a po té jsem se šla vykoupat .
Vzala jsem si bílé tričko ze skříně velikosti M takže mi bylo větší a šla jsem spát .

≈ ≈ ≈ ≈ ≈

Sluneční paprsek který se mi opíral přímo do obličeje mě probudil , protáhla jsem každou část mého těla a postavila se na nohy . Měla jsem hned od samého probuzení dobrou náladu tak jsem si zacvičila a pak jsem se šla obléknout do něčeho v čem mužů chodit po domě . Udělala jsem si drdol a vydala se na chodbu .
Věděla jsem že mě čeká opravdu dlouhý nudný den tak jsem si začala plánovat co budu dělat.
Nejprve jsem se šla nasnídat protože jsem opravdu umírala hlady .
Po snidani jsem přemýšlela co dál , napadlo mě to tu tak nějak prozkoumat .
Vzala jsem to zezdola nahoru ale nic extra ,víc jak do poloviny nemám povolen přístup takže jsem tam nemohla .

Kolem oběda jsem konečně potkala aspoň Tonyho .„Tak co , jak ses vyspala ?" Zeptal se mě . „Celkem fajn až na to že nemůžu vůbec nic dělat " řekla jsem to trošku s ragem v hlase aby poznal že se mi to nelíbí. „ Vydrž to už jen do dnešního večera , Bruce to chtěl . Potřeboval zjistit jestli nejsi nebezpečná nebo tak ale vypadá to že ne takže dnes večer se s námi vydáš do A. Tower ." Usmál se na mě .
Já jsem se usmála na oplátku a už ho jen sledovala jak zase někam odchází .

K obědu jsem si objednala pizzu protze jsem neměla chuť něco vařit ani tak .
„Jarvisi ?" Řekla jsem .
„ Potřebujete něco slečno ?"
„no jen jestli by se nenašel někdo s kým bych si mohla pokecat , začínám se fakt nudit "
„podívám se co se dá dělat , ale někdo ze služebnictva by se našel ."
„dobře děkuji" celkem mě překvapuje jak je Jarvis pohotový ale to bude asi tím že to není člověk , a není tak líný jako lidi .

. . . . .

-Večer-
Tony přišel do obýváku kde si seděla .
„Lisso?! Poslouchej mě chviličku prosím ."
Otočila jsem se od televize a stopla pořad na který se divala . „ano ? Poslouchám ."
„teď hned běž do pokoje , hoď na sebe ty šaty co ti visí na skříni ,udělej si vlasy nebo co všechno potřebuješ a za 45 minut se sejdeme dole u vchodu . Platí ? " řekl Tony .
Chvilku jsem střebávala co že říkal a pak jsem jen bleskově odpověděla „fajn" Tony se na mě usmál a já vystartovala a běžela do pokoje .
Musím říct že to pro mě byla novinka , nikdy jsem se nemusela připravovat někam ,ani nevím vlastně kam a co mě čeká .

Vlasy jsem si nakulmovala , dala si řasenku lehce zvýraznila obočí a pod oči trošku korekturu . Šaty co mi Tony přípravil vypadaly přesně takto :

Upřímně se mi moocc líbily i když bych mohla říkat jak jsem si myslela že na tom budou třeba diamanty nebo tak ale s tímhle si vystačím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Upřímně se mi moocc líbily i když bych mohla říkat jak jsem si myslela že na tom budou třeba diamanty nebo tak ale s tímhle si vystačím . Typka bych to na nějakou společenskou párty nebo tak něco .
Sešla jsem po schodech a už z dálky viděla Tonyho , bůhví co se mu v tu chvíli honilo hlavou protože se na mě Koukal tak omámeně .
Ne ! To jsem neřekla .
„sluší to to Lis " řekl Tony a pohledem ukázal směr cesty .
„děkuji " odpověděla jsem a vydali jsem se směrem k Autu.
„a kam že jedeme ?" Zeptala jsem se .
seznámit tě s pár lidmi , a rovnou jsem pozval pár desítek dalších lidí a agentů ale těch si nemusíš všímat s těmi hlavními tě seznamim už za chvíli ." Trochu mě to znepokojovalo že tam bude tolik lidí ale na druhou stranu jsem je chtěla poznat .
Nasedli jsme do auta a jeli směr Avengers Tower .

Já NEJSEM TY !!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat