🖤

147 27 13
                                    

valla en son bu kadar güzel kahvaltıyı babamla yapmıştım neriman teyzemin gelmesi hayatımdaki çoğu şeyi değiştirmişti
güne mükemmel bir kahvaltıyla başlamayalı o kadar uzun zaman olduki şu ortamı ne kadar özlediğimi anlatamam .

- günaydın premseslerim .

- neriman teyze -annem
günaydın güzellik

aynı anda şu cümleyi birden fazla kişinin ağzından duymayalı o kadar uzun zaman olduki .

- ah neriman teyzemmm ne kadar çok özlemişim senin o enfes kahvaltılarını .

- Ah canım kuzum bende sizle yemek yemeği o kadar çok özlemişim ki anlatamam.

- Aşk olsun kızım ben güzel kahvaltı hazırlamıyomuyum .

- Yok annecim sende çok güzel yemek hazırlıyosun kimse eline su dökemez bu konuda

Diyip alttan neriman teyzeye göz kırptım annemin olan neşesi daha çok yükselmişti onu böyle sevinçli görmeyeli uzun zaman olmuştu. bu sıralar vardı annemde bişey ama yakındır çıkar kokusu

güzelce kahvaltımı ettim bayadır ilk defa bu kadar çok gülmüştük annemle neriman teyze bize gerçekten iyi gelmişti Neriman teyze babamın öldüğünü  2 hafta önce öğrenmiş öğrenir öğrenmez en kısa sürede yanımıza gelmişti babam ölümünden sonra bizi neriman teyzeye emanet etmişti  babam sanki başına gelicekleri biliyomuş gibi şehit olmadan 3 gün önce neriman teyzeye mektup yazmış annemle beni neriman teyzeye emanet etmişti .

çok geç kalmadan evden çıkmamlazımdı anneme ve neriman teyzeye sofrayı kaldırmada yardım ettikten sonra üstümü giyinip çıktı neriman teyze mektubuda getirmişti yanında ama acelem olduğu için ona akşam bakıcaktım bu gün okuldan önce serine gitmem gerekiyodu .

çok geçmedende serine varmıştım burdaki herkes nerdeyse beni tanır olmuşlardı bense hala Arastan başka kimseyi tanımıyordum zaten başkasıylada işim yoktu girer girmez en aşşağı kata indim .
Ama çok değişiktiki Arası aradığım yerde bi türlü bulamamıştım nerdeyse bütün katları gezmeme rağmen Aras sanki yok olmuştu her saatte tam zamanında yerinde olan çocuk şimdi ortalıklarda yoktu ee haliyle bendede telefon numarası yoktu çalışcak bi partnerimde olmadığı için kendimi çok zorlamadım biraz kum torbası dövdükten sonra klasik evde sürekli yaptığım antremanlarımı yapıp fazla beklemeden çıktım Arasın numarasını almak farz oldu artık .

Serinden çıkıp okula geçtim benim 2 tane meraklı melahatım var malum .

yaklaşık bi yarım saatin sonunda varmıştım okula bu aralar yürümek hobim olmuştu.

Derse zaten girmiyceğim için benim iki deliye mesaj attım onlarda çıkmışlardı zaten.

sen sap ben sap yokmu whatsapp

-Dışardayım ben bilginiz olsun gölün otorafa doğru gelin

-Çağlar
5 dakikaya ordayız patron .

Çağların mesajı ile gölün otaraftaki banklardan birine doğru yönelip  oturdum çok geçmeden benim iki delim gelmişti özyom şu iki şapşiği ya .

-Hoşgeldiniz .

-Çağlar pınar -
hoşbulduk canomm .

bu aralar herkesin aynanda konuşma günü herhalde .

Çağlar - evet patron sendeyiz napıyoruz  

- Çok güzel soru canım valla elimizden gelen herşeyi yapıcaz .

-Pınar - derken napmayı düşünüyosun çılgın .

Çağlar - ben varım gençlik sıkıntı yok ben sahip çıkarım size

Buna pınarla beraber göz devirmesek içimizde kalırdı .

Bu gün benim için gerçekten zor bi gün olucak

- Babamın vurulduğu yere gidicez .

Dememle Çağların ağzındaki suyun yarısını üstümde bulmam bir oldu .

-Ya oğlum bir işin düzgün olsun  ya bir işin ya

-Pardon knk sen öyle bi anda diyince içimde kalamadı napim .

- Pınar - Hahahaha oğlum kız sırılsıklam oldu . ağzındaki suya sahip çıkamıyon sen daha bize nasıl sahip çıkcan .

-Pınara aşırı hak veriyorum çağlar sen ağzındaki suya sahip çık ilk önce nolursun .

Çağlar- Tamam be ne abarttınız hadi gidelim ekşın başlasın

yemin ediyorum çok değişik bu çocuk ne ekşını ya manyak .

Çağlar- tamam gençler siz burda bekleyin ben arabayı alıp geliyim öyle gideriz .

Pınar- iyi bari kırk yılın başı bişeyi iyi akıl ettin koş bekliyoruz.

Çağların gitmesiyle pınarın yanıma oturup beni soru yağmuruna tutması bir oldu .

Pınar- Kuzum sen eminmisin bu işten kaldırabilicekmisin sonra üzülme bak nolursun .

-Yapmak zorundayım kuzum böyle daha iyi olucam ben babamın vurulduğu sahneyin kaç kere izledim belki birşey bulurum diye ama umutsuz sadece kalbimin sızısı ile kaldım oraya gidip birşeyleri açığa kavuşturmalıyım ne kadar üzülürsem üzüliyim bunu babama borçluyum .

Pınar - Peki kuzum biz her zaman yanındayız .

Çağlar - iki dakika yanlız bırakmaya gelmiyor hemen sulu göz oluyonuz

Pınarla çağların bu sözüne göz devirip arabaya bindik .

Yaklaşık bir saat sonra kalbimdeki acı ve aklımdaki yankılanan sözle boş eski ve yıpranmış bir inşaatın önünde indik

önce inşaatın ön taraflarını aradık  ama bir şey bulmada pek becerikli olduğumuzu söyleyemiycem

Çağlar- burda pek bişey bulabiliceğimizi zannetmiyorum içeri bakmaya ne dersiniz ?

- Bencede burda pek bişey bulamayız içeri girmek en iyisi .

Diyip Çağlarala beraber Pınara  döndük . ona baktığımızı anlamış olucakki oda bize döndü  .

Pınar- Neeee sabırsızlanıyorum hadi .

Pınarın bu sözünden sonra birbirimize bakıp içeri dalmamız çok uzun sürmedi .içeri girdiğimizde yukarı aşşağı ve ortada olan katlarla karşılaştık  baya büyük ve uzun bi yerdik .

-Ayrılalım

Çağlar- Hayır bişey olabilir

- Hadi ama Çağlar hepimiz bir burayı akşama kadar bitiremeyiz ayrılmamız şart

Pınar - Birileri korkuyo sanırım :)

Pınar bunu söylerken sesinde hüzün ve alaycılık vardı bu ikilinin altındada derin bir hikaye yatıyordu ama bunu karıştırmak bidaki sefere kaldı .

Çağlar - peki ayrılalım ama dikkatli olucağınıza söz vericeksiniz

P-A - sözzzzz

- O zaman ben aşşağı pınar yukarı çağlarda bu kata baksın anlaştıkmı .

Ç - P - Anlaştık        

Hepimiz ayrılıp farklı  yönlere gittik merdivenleri inerken  içimde değişik ama huzursuz bi his vardı ya burdanda aradığımızı bulamazssak ya hiç başaramazsam aklımda tonlarca soru var
toplam 46 basamak var basamakların sonuda sanki boş bi oda kocaman boş bi oda cidden burası niye bu kadar büyük 
ilerledikçe içimdeki şey yerini korkuya bıraktı .




merhabalar yeni bolumle sizlerleyim sizi beklettigim için özur dilerim bölümü çok saçma bi yerde bırakıyorum yeni bölümüde bu akşam yazabilirim merakta bıramıycam söz seviliyosunuz öpüldünüz ♥️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okuldaki PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin