2 gün sonra...
"Okula gelmene çok sevindim seni merak etmeye başlamıştım civcivim"
"Sağol pınarım daha ıyyim toparlanmam gerekiyordu merak edilicek bişy yok"
"Prenses hoşgeldin daha iymisin?"
"Hoş buldum çağlarım ıyyim merak etme"
Gerçekten okuldu özleme amacım olabilirdi şu iki şapşik hep yanımda oldular kendinize sağlam arkadaşlar bulun .
"Oooo kimler varmış burda "
"Ne var Eda ne istiyosun gene"
"Ne mi ?bişy istemiyorum pınarcık şu yeni arkadaşla konuşıyım işim senle değil zaten"
"Eda ne saç..."
"Pınar bi dakika , ne söyliycekmişsin Eda ne zorun var benimle "
"Şimdi paçoz 1.si bu okulda benim kurallarım geçer 2.si Bu saaten sonra Savaştan uzak durucaksın "
"1.si okul babanın okulumuda senin kuralların olucak 2. Si Savaşla ister konuşurum ister konuşmam buna sen karar veremezsin elektirik direği"
Bu kız niye bu kadar boş konuşuyo ya
Zaten allak bullak kafam bide bununla hiç uğraşıyamıycam.Eski neşem yoktu olmasında beklemiyodu kimse benim neşe kaynağımı benden almışlardı nasıl neşem mutluluğum olabilirdi ki
Okul klasik derslerle geçmişti bi ara sadece Emre Hoca beni çağırmış baş sağlığı dilemiş nasıl olduğumu sormuştu bende klasik nasıl olduğumdan bahşetmiştim ıyyim desemde aslında hiç iyi değildim
Sonunda okul bitmiş annemi arayıp geç geleceğimi söylemiştim çünkü eren denen şerefsizin yanına gitmem gerekiyodu bana verdiği süre dolmuş anneme bişey yapmaması için gidip kabul ettiğimi söylemem gerekiyordu ama ondan önce her zaman gittiğim yere nefes kaynağımın yanına gittim .
♤♡♤
Yaklaşık 2 saat sonra yer altına gelmiştim eren şerefsizini arayıp nereye gelmem konusunda konuşmuştum oda kendi yeri olan siyaha gelemmi söylemişti sonuç olarak yer altındaydım.
"Oooo kimleri görüyorum hoşgeldin ayracım"
"Buraya seninle konuşmaya geldim boş muhabbet yapmaya değil teklifini kabul ediyorum ama şartlarım var "
"Bence şuan şart koyucak bir durumda değilsin dimi ayra "
"Sadece anneme dokunmayacak ve onun kılına bile zarar gelmesine engel olucaksın tek isteğim bu "
"Sanırım bunu yapabilirim sen benim sözüm den çıkmazsan bende annenin kılına bile zarar gelmesini engellerim "
"Tamam peki görevim ne "" burası yani gördüğün yer tamamen bana ait her gece farklı yerlerde dövüşüceksin konumu ve saati sana mesaj olarak atıcam onun dışında Arasla her gün çalışıcaksın sana her türlü yardımcı olucaktır anlaştıkmı küçük cadı kapıdan çıkınca görevliye arası sorarsan seni ona götürücek"
"Acaba anlaşmayıp neyıpıcam tamam"
♤♡♤
Savaştan-
Yine okuldaydım ama aklımda amcamın tekrarladığı sözler vardı çok güzel ve çok özlel birini buldum aylardır bana güvenip maça çıkartmazken buda kimdi nasıl bana değilde üstelik bi kıza güvene bilirdi aklım almıyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Psikopat
ChickLit~Seni yıkıp döken bütün hayatını maffeden birini sevebilirmisin ~