"Offfffffffff
Hiç bişy yapılmama izin verilmiyo bu evde "
"Ayra bağırıp durma bana karşında ilk okul arkadaşın yok babanım ben senin ""Ne güzel dimi başınızda sürekli size emir veren birinin olması o çocuklar kim yok bu ne bu kimin evladı ya arkadaşım baba arkadaşım neyi anlamıyosun ya senden nefret ediyorum"
♡♤♡
Olmuştu babama son sözlerim keşke o dilim kopsaydıda bu sözleri ona söylemeseydim klasik bi kısaknçlıktan neler doğdu .
Emre hocanın o sözleri beni bitirmiş yerle bir etmişti . :(
"AYRA KIZIM SANA BİRŞEY SÖYLİYCEM GEL OTUR ŞÖYLE "
"Bi problemmi var hocam bişy mi oldu beni niye çağırdınız."
"Ayracım bi haber aldık "
Emre hoca bana bişeyler anlatmaya çalışıyodu ama ben hala içimdeki sıkıntının derdindeydim sanki biri beni boğuyodu öyle bi sıkıyoduki nefes alamıyodum.
"AYRA KIZIM BU SÖYLEDİKLERİMDEN SONRA LÜTFEN SAKİN KAL TAMAMMI "
"Hocam noldu artık söylermisiniz daralıyorum lütfen "
Dememe kalmadan bi damla yaş düştü gözümden istemsizce olmuştu istemsizce düşmüştü o yaş gözümden niye düşmüştüki bi sebep yoktu tabi emre hocanın ne söyliyceği dışında .
"AYRA KIZIM BABAN VEFAT ETTİ GÖREVDE HAYATINI KAYBETMİŞ "
O an işte o an aklımda sadece şu kelime yankılandı "SENDEN NEFRET EDİYORUM BABA"
Babamla yaşadığım bütün anılarım gözümün önüne gelmişti hepsi tek tek bi filim şeridi gibi geçti gözlerimin önünden işte o an o göz yaşının neden aktığını anladım hayat kayanağım ben ve annemin tek dayanağı gitmişti yoktu artık "
"Ba-ba-babaaaaaaaaaaaaaa "sözü ve ardından birsürü göz yaşı etrafımda birsürü beni teselli etmek isteyen teselli veren insan vardı ama ben hiç biri duymuyodum beynimde aynı sözüm yankılanıp duruyordu senden nefret ediyorum ilk defa pişman oldum ben ilk defa ssadece "PİŞMANDIM "
♡♤♡
Emre hoca beni eve getirmişti kapımızın önünde bi kalabalık vardı herkes burdaydı ayalardır hatta yıllardır görmediğim akrabalarım vardı.
İçeri adımladıkça önüm açılıyodu herkes yavaş yavaş ayrılıyordu bütün gözlerin bende olduğunu hissediyordum ama bi tepki veremiyordum normalde çok rahatsız olurdum ama ilk defa rahatsız olmadım herkes bana bakarken ben evimin salonuna ulaşmıştım bi tabut vardı yerdi üstünde türk bayrağı şanlı bayrağım ne kadar yakışmıştı öyle o tabuta biraz daha ilerledikçe tabutun başında ağlayan annemi gördüm tabi ya annem annem nasıl kaldıracaktı bunu kardeşimin ölümünde zaten yıkılmıştı çökmüştü babam toparlaya bilmişti bitek şimdi o yok kim toparlıycaktı bizi kim yanımızda duracaktı .
Yavaş yavaş yaklaştım tabuta yere oturdum annem bana döndü gözleri kan çanağına dönmüştü şimdiden çökmüştü annem o mavi gözler kıp kırmızıydı.Tabutu okşadım dokundum babama son kez dokundum babama sarıldım ağlıyordum ama istemsizce ağlıyordum tabuta sarılı kalmıştım son kez babama sarılmıştım son kez öpmüştüm onu ben babamı öpmeden duramazdım ki her gün muhakkak 10 15 kere öperdim hiç sıkılmazdım da bazen sakallarından isyan ederdim ama asla vazgeçmezdim asla sıkılmazdım babamı öpmekten ben şimdi kimi öpücem baba kime sarılıcam kiminle kavga edicem sen benim herşeyimsin ben herşeyimsiz nasıl yaşıycam.
♡♤♡
Babamın gömüleceği yere gelmiştik babamı almışlardı benden üstümde babamın kıyafetleri vardı askerlik kıyafetleri
Küçükken giyerdim babamın kıyafetlerini çok büyük gelirdi o zamanlar oyun oynamak için giyerdim ben asker olurdum babamı yakalamaya çalılırdım
Şimdide giyiyorum babamın kıyafetlerini ama çok farklı bi amaç için .
Babamın tabutunu gerirdiler bir sürü asker vardı babam o askerlerin omuzlarındaydı bi ritim eşliğinde ilerliyorlardı en öndeki askerde babamın resmini tutuyordu ne güzel gülmüştü öyle herşeyim ne güzel bakmıştı .♡♤♡
Gitmişti herşeyim tek varlığım gitmişti babamı tabuttan çıkarıp gömmüşlerdi annem bayılmıştı baygın bi şekilde evdeydi benmi ben herkes gitmesine ramen hala babamın mezarındaydım ağlıyordum yüzüm balon gibi olmuştu babamın kokusuyla babama sarılıyordum bi yandanda kendimi affettirmeye çalışıyordum .
"Baba nolur affet beni ben ben sen-seni çok seviyorrrummm asla as asla senden nefrett etmedim as asla kos koca mezarlıkta sadece benim hıçkırıklarım yankılanıyordu akşam olmuştu saat 8 civarlarıydı ben hala mezarlıktaydım nasi bi cesarete gidemiyordum ama kopamıyordum gidemiyorum babamdan .
"Biraz daha burda durmaya devam edersen ya hasta olucaksın yada bayılıcaksın "
"Sa savaş ne işin var senin burda "
"Babam söyledi başın sağolsun ama böyle isyan ederek kendini bitirerek olmaz ayra"
"Savaş ben hiç iyi değilim"
"Biliyorum canım biliyorum anlaya biliyorum"
Diyip beni kendine çekip sarıldı bende savaşa sarıldım bi yarım saat kadar bu pozisyonda birbirimize sarıldık okadar iyi gelmiştik bana kendimi çok daha iyi hissediyordum babama son kez sarıldıktan sonra savaşın zoruyla arabasına bindim çok yorgundum eve geldiğimizde emre hocayla eşide burdaydı savaşın annesi ve babası annemi teselli ediyorlardı .
Emre hocayla savaşın annesi beni teselli etmeye çalışıtılar ama bi işe yaramıyordu aralarından geçip annemin yanına geldim sımsıkı sarıldım anneme oda bana sımsıkı sarıldı öptü saçmalarımdan.
Yorgun olduğumu söyleyip odama çıktım gerçekten çok yorgundum ama uyku neydi uyumak neydi bilmiyordum bilmekte istemiyordum uyursam sonsuza kadar uyumak istiyordum."Gele bilirimiyim?? "
Kafa sallamakla yetindim savaşta gelip yanıma oturdu .
"Ayra seni Çok iyi anlaya biliyorum bende kardeşimi kaybettim nasıl bi acı olduğunu çok iyi biliyorum sanki içim söküloyordu biri beni tüketiyordu yiyor bitiriyordu"
"Savaş benimle uyurmun??"
"Tabi canım gel buraya"
Savaşa sarılıp derin bi iç çektim nedenini bilmediğim bi şekilde beni çok rahatlatıyordu kafamı göğsüne koyup gözlerimi kapattım savaşın saçlarımı öpüp kokladığını hissediyordum ama tepki vermiyordum bilincim yavaş yavaş gitti...
Hepinize merhaba ben ve yb geldi kusra bakmayın geç geldi ama bence güzel geldi duygulandım ağladım hata bu bölümde .
Uzaktan eğitim gördüğümüz için bölüm biraz geç geldi bi düzen oturturmam gerekiyo 2 kasımda okulum açılacağı için eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum ve sınava haftam başladı kafamı kaldırmaya fırsatım olmuyo daha falza bekletmemek için atıyorum bölümü bi 2 3 hafta düzenli bölüm atamıycam ama atmaya çalışıcam şu sınav haftam bitince düzenli bölüm gelicek sözBu arada sizinle bu heycanımı paylaşmak istedim bi yazardan kitabımı kendi uygulamasında yayınlamak isteyen bi yazarla konuştum bende bi yazar potansiyeli olduğunu söyledi çok sevindin sizinlede paylaşmak istedim
He bide oy ve yorum bekliyo bu yazarınız bu gariban yazar yorum ve oy bekliyo çünkü sizin fikirlerinizi marak ediyorum ve oy gelmedikçe üzülüyorum lütfen oy ve yorumalrınızı eksik etmeyin
Öpüldünüz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Psikopat
ChickLit~Seni yıkıp döken bütün hayatını maffeden birini sevebilirmisin ~