ölüm

453 63 9
                                    

Yaaaa offff bu okulu bu kadar erken yapmak zorundalarmı

"Ayra kızım hala yatıyomusun ne kadar uykucu oldun sen böyle kalksana kızım "

"Tamam anne kalktım "

Ve rutin işlerimi halledip üstümü giyindim kaç hafta olmuştu babamı görmeyeli en son giderken kavga etmiştik onu üzmek istiyeceğim son şeydi ama eve geç gelmem yüzünden kavga etmiştik babamda o sinirle işe gitmişti 2 hafta olmuştu onu görmeyeli özür diliyemiyordum ne zaman arasam ya görevde oluyodu yada yorgun ama en kısa zamanda özür diliyiyicektim .
İçimde anlamsız bi sıkıntı vardı neden bilmiyorum ama nefret ediyorum böyle olmaktan ne zaman sıkıntı düşse içime hep kötü bir şeyler oluyordu boğuluyordum sanki .
İçimdeki sıkıntıyla annemin mis gibi hazırladığı kahvaltıya oturmuştum kahvaltımı edip annemi bir güzel öpüp okula doğru yol aldım .

"Günaydın  bebem"

"Günaydın pınarım nasılsın balım"

"Iyyim balım sen
"
"İçimde bi sıkıntı var ya balım bi garibim "

"Anladım balım çağlar aşağıdaydı inelimmi yanına "

"Olur kuzum "

Çağlar-"Günaydın prenses "

"Günaydın çağlar "

"Kendime kahve alıcam bişey istiyen "

"Çağalar bizede ikitane kahve al "

"Tamam kuzi Ayara  nasıl içersin kahveni "
"Sade ve şekersiz alırsan çok sevinirim çağlar ayılmam lazım zaten"

"Tamamdır güzellikler alıp geliyorum hemen "

Çağların sıraya girmesiyle savaş ve gurubunun içeri girmesi bir oldu hiç yüzüme bakmadan direk masalarına oturdular.
Bizim elektirik direği durur mu hemen savaşın kuçağına oturdu ve dudağına yapıştı .
İğrenççç bu görüntüye daha fazla katlanmamak adına önüme döndüm o sırada da çağlar kahvelerimizi getirmişti teşekkür edip kahvemi yudumlamaya başladım .

♤♡♤

5. Derse giriyorduk ama içimdeki sıkıntı bir türlü gitmiyordu ders bedendi ve biz 10 dakkika geciken mert hocamızı bekliyorduk herkes farklı kafadaydı .

Mert hoca "evet arkadaşlar sıraya geçelim"

Sonunda bizim bedencinin gelmesi ile bir kaç ısınma hareketi yapmıştık.

Mert hoca" serbessiniz arkadaşlar istediğinizi yapa bilirsiniz "

Demesi ile tam adımımı atmıştım ki mert hocanın bana seslenmesi bir oldu

"Ayra tatlım bi gelir misin "

"Tabi hocam bi problemmi var"

"Müdür seni çağırıyo sana önemli bir şey söylemesi gerekiyordu beraber çıkalım "

"Tabi hocam çıkalım "
 

Emre hoca benimle ne konuşucakki hemde önemli.

Emre hocanın odasına adımlarımı her attığımda içimdeki sıkıntı büyüdükçe büyüyordu kalbim sıkışıyor nefesim daralıyordu

"Geç içeri Ayracım "

Ben içimdeki beni boğan sıkıntılarla uğraşırken Mert hoca kapıyı açmış içeri geçmem için beni çağırıyordu zar zor adımımı atıp içeri geçtim.
VE EMRE HOCANIN HAYTIMI ALT ÜST EDEN O SÖZLERİNİ DİNLEDİM

Bölüm kesittir ayrı bi parça olduğu için bu bölümü unutmamaya çalışın ilerliyen bölümlerde öğreneceksiniz neler olucağını...

Merhaba hepinize özledinizmi beni ben yazmayı çok özledim okunma alamadıkça üzülüyorum üzüldekçe bölüm yazasım gelmiyo ama yazıcam şuan çok sıkışık bir durumdayım 9. Sınıf oldum ve dersler canlı evden olduğu için çok yoruluyorum yakında düzenli olarak bölüm atıcam yani inşallah çünkü saat8 den 3 e kadar ders işliyorum çok yoruluyorum bu bölüm bi kesit oldu diğer bölümde neyi  Ayranın yıktığını ve savaşla neler yaşıyıcaklarını görüceksiniz bide profilimde olan son üç ayım adlı kitabıma bakamnızıda tavsiye ederim bu bölümleri yazmamda bana yardın eden canım kuzenim _xx_JenJen_xx_e de çok teşekkür ediyorum çok seviyorum hepinizi
Öpüldünüz😘


Okuldaki PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin