2 hafta sonra ...
Sabah kalktığımda Savaş yanınımda yoktu haklıydıda hep benim yanımdamı kalıcaktı hala savaşın bana niye Iyi geldiğini anlamadım.
Sabah kalktığımda yarım olarak kalktım hiç uyanmak istemedim sonsuza kadar uyumak babamı görmek istedim ama olmadı...
Şimdi napıcaktık insanın neşe kaynağı olmadan geçermiydi günler söylenenicek fazla bi söz yok yapabiliceğim pek fazla bişeyde yok okul tabi ya okulum vardı dimi ama gidemem gitsem de bişy anlamam ki zaten ."Anne nasılsın annem "
"Bilmiyorum kuzum bilemiyorum napıcaz nasıl yapıcaz nolucak bilemiyorum "
"Şiiiii ağlama annem ben bakıcam bi çaresine bulucam bi çaresini merak etme halledicez yeterki sen ayakta dur annem"
"Doğru birbirimize dayanak olmamız lazım ben iş bakamya başlıyım geçinmemiz lazım"
"Bende yardim ediyim anne bende bi iş bakıyım"
"Asla sen okulu okıycaksın derslerini halledeceksin ben çalışırım kuzum"
"Ama an..."
"Sakın itiraz istemiyorum sen okulunu okuycaksın "
"Tamam annecim ben dışarı hava almaya çıkıcam"
"Tamam kuzum"
Üstümü giyinip çıktım evden kendimi 2 hafatadır aynı yerde buluyorum kafa dağıtmak için evden çıkıyorum yine kendimi babamın mezarında buluyorum çiçek götürüyorum her seferinde çok özledim kokusunu öpmesini sarılışını daha şimdiden çok özledim...
"Babam canım ben benn sen sen seni çooooooook özzz-ledim çooooooookkkkkk özledim hemde beni affettinmi affetmedinmi onu bile bilmiyorum ben sana asla öyle demek istememiştim asla beni biliyosun bi bi annn-lık sinirrle çık çık çıktı"
Yine 2 fadadır olduğu gibi sadece benim hıçkırıklarım yankılandı mezarlıkta .
"Yine gelicem babam yine uğrıycam yanına hiç ihmal etmiycem seni söz veriyorum."
"Etmiyceğini biliyodur merak etme"
"Savaş ?? Hayırdır ne işin var burda"
"Tesadüf"
"Tesadüf tesadüfen napiyodun burda?""Sen fazlamı konuşmaya başladın cadı"
"1.si ben cadı değilim 2.si konuşurum bu benim en doğal hakkım sen hala naptığını söylemedin "
"1.si gayet bi cadısın 2.si sana hiç bişey açıklamak durumunda değilim "
"Doğru ben kimim ki bana açıklama yapıcan neyse görüşürüz "
"Ay ayra öyle demek istemedim heyyy "
Savaşı dinlemeden çıktım mezarlıktan kendimi çok yorgun hissediyordum eve gidip yatmak istiyordum bian önce acaba annem ne yapmıştı.
Sonunda vardım eve şu anahtarı nedense ilk sokuşta hiç bir zaman yerine koyammamışımdır .
"Anne annecim nerdesin "
Allah allah nereye gitti bu kadın
"Anne anneeeeeeeee
Aaaaaaaaaaaa siz kimsiniz be ""Senin nası bi sesin varmış bide kızlar hanım hanımcık olur derler"
"Sen kimsin be annem annem nerde siz kimsiniz ve ne arıyosunuz evimde"
Salonunumuzun ortasına 7 tane tanımadığım insan vardı 6sı takım elbiseli biri normal giyinimliydi salonun ortasında oturuyorlardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Psikopat
ChickLit~Seni yıkıp döken bütün hayatını maffeden birini sevebilirmisin ~