6. Rozdział specjalny

380 15 3
                                    

Obiecany ff ze wszystkimi postaciami z Avengers. Oczywiście ty też będziesz w tym uczestniczyć. Dlatego postanowiłam zrobić krótki opis o tobie :

- Należysz do Avengers

- Potrafisz odczuwać emocje innej osoby i je kontrolować, a do tego świetnie walczysz

- nie jesteś z żadnym z Avengers

- mieszkasz w Stark Tower

To wszystko. Miłego czytania! 🤍

Zmiana I

Leżałaś w łóżku i czytałaś książkę. Było już dość późno dlatego postanowiłaś dokończyć rozdział i iść spać. Avengersi byli na misji , ale ty nie mogłaś z nimi pojechać , ponieważ twój kostium zepsuł się na ostatniej misji i Tony nie zdążył go jeszcze naprawić.

Następnego dnia obudziło cię głośne " o kurwa " dobiegające z kuchni , zaraz potem brzęk tłuczonego szkła. Postanowiłaś zejść na dół sprawdzić co się tam dzieje. Jakie wielkie było twoje zdziwienie , kiedy w kuchni zastałaś Kapitana Amerykę zmiatającego resztki potłuczonej szklanki z podłogi i co chwilę klnącego pod nosem.

- Czy ty właśnie przekląłeś Steve? - zapytałaś zdziwiona. Czyżby był pijany? Bo jak inaczej wytłumaczyć te wszystkie przekleństwa?

- Nie jestem Steve, jestem Pietro - powiedział nadal zły mężczyzna wrzucając szkło do śmietnika. "Czy to jakiś żart?" pomyślałaś. Chciałaś jeszcze coś powiedzieć , ale czyjeś wrzaski dobiegające z salonu. Szybko tam pobiegłaś. Kiedy wbiegłaś do salonu , zobaczyłaś kłócących się Tony'ego i Loki'ego.

- Co tu się do cholery dzieje? Czemu ja nic nie wiem? O której wróciliście? Czy misja się powiodła? I dlaczego Steve przeklina? - zaczęłaś ich zasypywać pytaniami.

- Właśnie T/I mamy tu mały problem - usłyszałaś głos Sam'a.

- Mały ? Utknąłem w ciele Stark'a ! - wrzasnął Tony.

- Spokojnie Loki - powiedział Fury.

- Loki? - zdziwiłaś się. Coraz mniej ci się to wszystko podbało.

- Widzisz , podczas misji coś poszło nie tak i teraz Loki jest Tonym, a Tony Lokim, Pietro jest Syevem, Wanda to Pietro, Bruce to Clint, Natasha jest Wandą, Thor to Bruce, Steve to Thor i Bucky to Natasha. Jedynie Vision jest sobą prawdopodobnie dlatego , że jest robotem. - powiedział Sam.

- Oczywiście staramy się jak możemy to naprawić dodał - Nick.

- Oh... Czekaj , czy ty powiedziałeś , że Bucky jest kobietą? Zawsze wiedziałam , że byłby świetną i seksowną kobietą!

- To nie jest śmieszne - mruknął Bucky.

- Właśnie! Stark będzie teraz oglądać moje boskie ciało podczas kąpieli! - zawołał Loki.

- Niczego nie zamierzam oglądać Laufeyson!

- I dobrze nie jesteś godzien! Tylko niektórzy mogą je oglądać w całości - tu dyskretnie zerknął na ciebie - ale na pewno nie ty!

- Miejmy nadzieję , że nie będzie takiej potrzeby!

- Jak już w nim jesteś to mógł byś o nie dbać!

- Spokój - zawołał Fury - Jak chcecie żebyśmy cokolwiek zdziałali jeżeli jesteście tak głośno ? - dodał już ciszej.

- Niech każdy zajmie się swoimi sprawami , a my postaramy się coś wymyślić - powiedział Sam.

- Tylko bez bójek - ostrzegł ich jednooki patrząc wymownie na Tony'ego i Loki'ego.

Każdy udał się w sobie tylko znanym kierunku. Ty postanowiłaś iść dalej spać , ponieważ była dopiero 7 godzina.


To pierwsza część. Mam nadzieję , że się podobała. Dla fanów Wandy i Pietro jestem w trakcie pisania on- shot. Powinny się w krótce pojawić , ale jestem w trakcie przeprowadzki i mam coraz mniej czasu. Trzymajcie się! 💕



Avengers PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz