25. Jak często się kłócicie i o co?

309 10 0
                                    




~Tony~

O jego głupie pomysły, czyli całkiem często

~Steve~

Jedynie gdy zaczyna gadać o Peggy. Boisz się , że cię dla niej zostawi...

~Thor~

Kłócicie się bardzo rzadko, chyba ,że chodzi o drobne sprzeczki spowodowane jego jonathanem, którego zostawia w coraz to bardziej irytujących miejscah ( przed drzwiami , na słoiku z nutellą , na kanapie itp. ).

~Loki~

Codziennie i dosłownie o wszystko. O to co zjecie na obiad, co ubierze na przyjęcie , o jego zachowanie wobec ludzi, o to kto pierwszy ma skorzystać z łazienki...

~Bucky~

Bucky naprawdę nie lubi się kłócić , ale czasami nie może się powstrzymać od jakiegoś komentarza , co okropnie cię irytuje. Jednak to są tylko drobne sprzeczki. Prawdziwe kłótni są wtedy , kiedy znowu zaczyna mówić jakim to bezdusznym potworem jest i że nie zasługuje na ciebie. Boli cię to , bo naprawdę trudno mu to wybić z głowy.

~Peter~

Pffff z NIM? Chyba tylko o paczkę chipsów i miejsce na kanapie

~Wanda~

Wandzia nie lubi się kłócić, jednak jak siedzisz 2 godziny w łazience,  musi improwizować.

~Natasha~

Ciężko powiedzieć... Są to najczęściej kłótnie przez twoją ciekawość i nadgorliwość. Chcesz wiedzieć o niej wszystko , jednak ona woli pozostać tajemnicza.

~Pietro~

Kłócicie się naprawdę rzadko, a jak już to o jego nadopiekuńczość, serio czasami typ przesadza

Kochany chłopak <3

~Yelena~

Kłócicie się tylko o to kto stawia alko

Cześć, nudzę się więc wstawiam zapasowe rozdziały!

W mediach macie Florence Paugh💜💜💜

Avengers PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz