01🎸

81 9 21
                                    

Beğenip satır arası yorum yapmayı unutmayın <3

>İyi okumalar

Yorgun hissediyordum, bedenen değil ruhen fazlasıyla yorgun hissediyordum.
Hava hafif rüzgarlı bu ürpermeme neden oluyor ama umursamıyorum. Elimdeki yarılanmış olan soğuk kahveye göz ucuyla bakıp önümdeki  küçük masanın üzerine bırakıyorum.
Masanın üzerinde duran çokta kalın olmayan kitaba kayıyor gözlerim kapakta kırmızıyla yazılmış cümleyi tekrarlıyorum içimde ;

Kendini keşfetmeye ve zorluklarla başak çıkmaya var mısın?

Gıcık bir sırıtış beliriyor yüzümde bakışlarımı kitaptan çekip aydınlanmaya yüz tutan gök yüzüne dikiyorum gözlerimi, daha otuzuncu sayfaya kadar gelebildiğim kitabı artık okumak dahi istemiyordum.
Kitap sıkıcı değildi sadece sıkılan bendim, okurken bile aklımı veremiyor ve bıkkınlıkla öfleyip kitabı okumayı bırakıyordum. Mırıldandım

"Zorluklarla başa çıkmakmış... Saçmalık!"

Üşüme hissi zihnimi ele geçirmeyi başarınca oturduğum sandalyeden kalkıp elime aldığım kitapla balkon kapısından içeriye doğru girdim. Evet evimin içi daha bir sıcaktı, elimdeki kitabı önümde darmadağın bir şekilde duran masaya fırlattım. Kitap masaya düşmesiyle dağınık olan masanın üzerindeki bir kaç boş a-4 kağıdı yere uçtu.

Aldırış etmedim odanın kapısını açıp koridorda yürümeye başladım tuvalete gidip aynaya baktım yüzüm çökmüştüm göz altlarım sarkmaya başlamıştı, yüzüme bir kaç kez soğuk suyu çarpıp aynadaki ıslak yüzüme tekrar  baktım acınacak haldeymiş gibi bir imajım vardı.
Sağdaki havluyla yüzümü kurutup banyodan çıktım yaklaşık iki gündür doğru düzgün bir şekilde uyumuyordum. Belkide üç - dört gün olmuştur...

Günlerden haberim dahi yoktu çalan telefonlarada nadir bakardım zaten, insanların beni zırt pırt aramasından nefret ederim. Salonda oturup karşı koltukta uyuyan kediye baktım nasıl uyumayı başarıyordu merak ediyordum doğrusu!
Sehpanın köşesindeki telefonuma gelen mesaj bildirimiyle ürküp bakışlarımı kediden çekip telefonu elime aldım.

Gördüğüm saatle gözlerim açıldı yine sabahın beşiydi ve hala ayaktaydım. Bakışlarımı saatten çekip gelen mesaja baktım sinirle yüzümü buruşturup mırıldandım

"Tanrım... Yine mi sen!?"

Yaklaşık bir kaç gündür tanımadığım bir numaradan mesajlar alıyordum, kendisi benim onun numara komşusu olduğumu söyleyip duruyordu. Bu numara komşusu saçmalığıda neyin nesiydi böyle?
Böyle bir şeyi ilk defa görmüştüm.
Meseja bakıp ne yazacağımı bilemedim

Numara komşu babymochi

suga Hyung uyuyabildin mi?

Suga

Hayır yine ayaktayım mochi:/

Numara komşusu babymochi

Üzüldüm Hyung :(
Bu gece uyursun diye konuştuk
Ama yine Uyumamışsın

Suga

Evet öyle oldu

Numara komşusu babymochi

Hyung koyun saymayı dene uyursun belki

Suga

Koyun mu?

Numara komşusu babymochi

Sadece bir öneriydi Hyung 👉👈

Suga

Neyse unut gitsin
Sen neden bu saatte ayaktasın?

Numara komşusu babymochi

Sen uyumadın diye Hyung 👉👈

...

Kısa bölümler atacağım okurken sıkılmayın 👉👈

𝐌𝐞𝐥𝐨𝐝𝐲 /𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin