08🎸

41 6 7
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayın vote atın lütfen <3

>İyi okumalar

Sabahın köründe beni getirdikleri açık kafenin içinde oturmuş öylece etrafa bakıyordum. Kafede kimse yoktu biz üç Salak dışında kimse yoktu!
Jin tuvalete gitmişti Taehyung da geldiğimizden bu yana sessizliğe bürünmüş elini yüzüyle birleştirmiş düşünceli bir hali vardı. Umursamadım kim bilir yine kime aşık olmuştu?
Jin tuvaletten çıkıp yanımıza gelip Taehyung 'un yanındaki yerini aldı ikimize garip bakışlarını atarak konuşmaya başladı

"Sizi tanımasam birbirinize aşık kavgalı iki çift diyeceğim! Ne bu seszilik?"

"Aptal aptal konuşma! Zaten sabahın köründe getirdin beni buraya!"

"Ne var Yoongi iyi yaptım işte yemek yeriz!?"

Bakışlarımı ikiliden çekip boş sokağa çevirdim, Taehyung öfleyip başını geriye yatırdı konuşmaya başladı daha çok bağırıyordu. Yeri silen çalışan bize garip bakışlar atarken Taehyung farkedip başıyla özür diledi

" Aşık oldum! "

" Hiç çekem yemeğimi yiyip evime gideceğim!"

Verdiğim tepkiyle birlikte ikili bana kısa bir bakış attı, eli dolu garsonun tabakaları masaya bırakmasıyla Taehyung bana bakıp konuşmaya başladı

"Hyung n'olur bir dinlesen zor durumdayım!"

Suyundan bir yudum alıp ciddi bakışlarımı yüzüne çevirdim kafamı salladım, hevesle anlatmaya başladı.

"Geçen gün aslında bir kaç hafta oluyor -!"

"Kısa kes Taehyung!"

"Hyung daha anlatmadım bile!"

Taehyung 'un tepkisiyle Jin 'in ağzındaki lokmayı yutup gülmeye başladı, yüzüne acıyan bir ifadeyle baktım. Sanırım Taehyung' un anlattığı milyonuncu aşk hikayesi yüzünden pisikolojisi bozulmuş olmalıydı!

"Hyung gülme!"

"Anlat artık Taehyung!"

"Hyung bir kaç gün önce bir şey yaptım!"

"Hani bir kaç hafta olmuştu?"

Taehyung düşünür gibi yaptı ve sustu bunun üzerine Jin daha sesli bir şekilde gülmeye başladı. Taehyung günleri karıştırmıştı aklının başında olmadığı kesindi! bende bu iki deliyi dinlemeye çalışıyordum işte.

"Günleri karıştırdım sanırım!"

"Uzatma Taehyung anlat işte yine kime aşık oldun?"

"Bir kişi değil Yoongi!"

Jin 'in sesiyle yüzümü ekşilttim bu manyak nasıl bir şeyin içindeydiki?
Taehyung Jin' den bakışlarını çekti konuşmasına izin vermeden söze karıştım.

"Ne demek bir kişi değil?"

"İki kişi Hyung!"

"Ne?"

"Hyung ikisinide aynı anda seviyorum!"

Taehyung 'un sözüyle gözlerim yuvalarından çıkacakken Jin gülmeye devam etti eliyle masaya vuruyordu sanırım bayılacaktı! Yüzüne bakıp konuşmaya başladım

"Sende gülmeyi kes!"

"Gülme Hyung!"

"Sinirim bozuldu!"

"Lan senin sevgilin yokmuydu?"

"Var Hyung!"

"Aptal mısın sen?"

Jin gülme krizine devam ederken sinirle elimi masaya vurdum. Gülmeyi keserken Taehyung sinirli halimden korkmuş olacakki oturduğu yerde dikleşti, Taehyung uzun zamandır biriyle birlikteydi ve sevgilisiyle hiç tanışmamıştım şimdi iste burada başka birine daha aşık olduğunu söyleyip duruyordu!

"Kime aşık oldun sevgilini aldatıryor musun?"

"Sanırım Hyung!"

"Aptalsın gerçekten!"

"Yoongi sen birde kime aşık olduğunu duy!"

Jin 'in ispiyoncu sesiyle Taehyung bakışlarını kaçırıp konuşmaya başladı

"Sevgilimin arkadaşına!"

"Ne?"

"Hyung kızma bana! Elimde değil..."

"Lan senin sevgilin kim aq çabuk ayrıl ondan sen onu haketmiyorsun!? "

Taehyung saçını kaşıtıp yüzüme baktı evet şimdi hatırlamış olmalıydıki ben sevgilisiyle hiç yüz yüze gelmemiştim bile. Suyumdan yudumlarken elindeki telefondaki resmi gösterip konuştu, duyduğum şeyle suyu yüzüne püskürtmüştüm.

" Park Jimin! "

...

Yoongi şok oldu 👀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi şok oldu
👀

𝐌𝐞𝐥𝐨𝐝𝐲 /𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin