Uzun zaman oldu yb atmadım üzgünüm halletmem gereken sorunlarım vardı :/ yokluğum affola.
Satır arası yorum yapmayı unutmayın vote atın lütfen <3>İyi okumalar
Masum ağlamasına hıçkırıklarıda eşlik etmişti bu içimi parçalıyordu. Derin nefesleri boğazımı kesiyordu, onu böyle görmek istemiyordum ama elimden bir şey gelmiyordu bile! Bu daha çok üzülmeme sebep oluyordu, elimle yumuşak saçlarını sevdim onu sevdiğimi defelarca fısıldadım, ne kadar zaman geçti bilmiyordum ama sesi kesilmişti kollarımda ağlayarak uyumuştu tıpkı bir bebek gibi.
Başını omzuma yaslamış saatlerce ağladığı gözleri sıkıca kapalıydı. Onu uyandırmak istemedim, yavaşça çöktüğü yerden kalkıp uyuyan şirin bedenini kucakladım. Yatak odasına girince bozuk olan yatağın üzerine yavaşça bıraktım üzerini örttüm, öylece kaldım peki ya şimdi ben napacaktım?
Nasıl bir anda kendimi böyle bir durumda ve bu hislerin içinde bulmuştum?Onu uyandırmak istemedim yanağına ufak bir öpücük kondurdu geri çekildim, şirin yüzüne baktım ve odadan çıktım. Koridorda ilerleyip tekrar salona girdim hızla telefonumu elime alıp salondan çıktım, girişte duran ceketi hızla üzerime geçirip evden çıktım asansör bekleyecek durumda bile değildim! Hızla Merdivenleri indim, ne zaman apartman kapısına kadar geldiğimi farketmemiştim bile!
Hızla binadan çıkıp yürümeye başladım karşı binaya girip asansörü çağırdım, zaten hazırda olan asansöre binip teras katına çıktım. Kapının önüne gelince hızla yumrukladuğım kapının bir iki saniye açılmasını bekledim, kapı açıldı karşımda gördüğüm Jimin 'in diğer ev arkadaşı bana şaşkın gözlerle baktı. Onu itip içeriye girdim, ben salona girerken arkamdan kapıyı kapatıp hızlı adımlarla peşimden salona girdi. Etrafa bakınıp yüzümü ona döndüm hala merakla bana bakıyordu ciddi sesimle daha çok meraklanmıştı.
"Nerede o?"
"K-Kim Hyung?"
"Diğer arkadaşın?"
"Evden çıktı Hyung bilmiyorum!"
Bakışlarımı yüzünden çekmedim farkındaydı bir şeyler olduğunun farkındaydı ama biliyormuş gibi bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Sağda duran tekli koltuğa oturup yüzüne baktım titreyen sesiyle konuşmaya çalıştı
"H-Hyung Jimin 'den haber alamıyorum-!"
"O benimle!"
"Ne?"
Sözünü bölüp verdiğim cevapla şaşkınlığı ve merakı yüzünde daha çok arttı, bakışlarımı etrafda gezdirip konuşmaya devam ettim
"Arkadaşın Jungkook' un Jimin 'in sevgilisiyle birlikte olduğundan haberin varmıydı?"
"Ne?"
Şokla çıkan yüksek sesiylr bağırmıştı gözleri kocaman olmuştu elini ağzına getirip bakışlarını üzerimden yere düşürdü, sanırım haberi yoktu konuşmaya devam ettim
"Haberin yokmuydu?"
"Hayır Hyung ben şimdi senden duyuyorum!"
"Demek ki sevgili ev arkadaşınız saman altından su yürütüyormuş!"
Söylediğim sözle kendini koltuğa attı elini saçında gezdirdi yutkundu suratındaki o şaşkın ifadesiyle etrafını inceledi mırıldandı
"Bunu nasıl yaparsın kook!?"
İkiside çok güvendikleri arkadaşları tarafından ihanete uğramıştı özelliklede Jimin! Yerimden kalkıp gitmek için kapıya yöneldim kolumu tutup konuşmaya başladı
"Hyung Jimin nasıl?"
"İyi olacak!"
"Onu görebilirmiyim?"
Bakışlarını yüzümden kaçırmadı kolumu çektim yüzüne baktım o iyi biri gibi duruyordu tıpkı Moçhim gibi. Kafamı sallayıp cebimdeki telefonumu uzattım şaşkın bir şekilde telefona baktı konuşmaya devam ettim.
"Numaranı yaz ben seni arayacağım!"
Dediğimi yaptı telefonumu bana uzattı yüzüne bakıp kapıya doğru yürüdüm, asansöre binip hızla aşağıya inip binayı terk ettim. Eve geldiğimde yavaşça içeriye girdim onu uyandırmak istemiyordum, kapıyı kapatıp ceketimi çıkardım yatak odasına yönelip kapıyı açtım uyuyordu. Kapıyı kapatıp salona yürüdüm çalan zil sesiyle içimden iyi bir küfür savurdum!
Kapının ikinci kez çalmasına izin vermeden hızla açtım karşımdaki yüze baktım."Namjoon!"
"Tanrı aşkına şu aptal telefonunu bir kere aç!"
Sinirle söylediği şeyle içeriye doğru girdi hala söyleniyordu, salına girip üzerindeki kabanı çıkarttı koltuğa oturup konuşmaya devam etti
"Ortada neler oluyor anlat çabuk!?"
"Bağırmayı kes onu uyandıracaksın!"
"Kimi?"
"Kim sana gelmeni söyledi?"
Yüzüne meraklı bakışlar atarken yüzünü yere çevirip konuşmaya başladı duyduğum şeylerle kan beynime sıçradı. Lanet herif!
"Taehyung bana bir şeyler anlattı ama anlamadım!"
"O aptalın sana ne anlattığını umrumda değil!"
"Sevgiliyle birlikteymişsin!"
"Kapa çeneni!"
Bağırışımla birlikte kendimi kaybetmiştim sinir beynimi ele geçirmişti elimden bir kaza çıksın istemiyordum. Arkamda duyduğum çekingen sesle duraksadım!
"Hyung!"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐞𝐥𝐨𝐝𝐲 /𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
FanficUmutsuzluğun melodisi bu kadar mı güzel gelir insanın kulağına? ~Texting ❗UYARI 𝗕𝘂 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽 𝗵𝗶𝗰̧ 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝗸𝗶𝗹𝗱𝗲 𝗶𝗱𝗼𝗹𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗸𝗼̈𝘁𝘂̈𝗹𝗲𝗺𝗲𝗸 𝘃𝗲 𝗰𝗶𝗻𝘀𝗲𝗹𝗹𝗲𝘀̧𝘁𝗶𝗿𝗺𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗮𝗰ı𝘆𝗹𝗮 𝘆𝗮𝘇ı𝗹𝗺𝗮𝗺ı𝘀̧𝘁ı𝗿! 𝗦�...