17🎸

38 5 0
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayın vote atın lütfen <3

>İyi okumalar

"Sensin... Benim Moçhim!"

Şaşkın ve utangaç bakışları arasında gözlerime bakıyordu oturduğu yerde küçük kızımızı dudaklarını araladı sanki bir şey söylemek istiyor ama cesaret edemiyor gibiydi. Tebessüm ettim konuşmaya devam ediyordum

" Numara komşum olan babymoçhi... Sensin!"

Kiraz rengi dudakları o şeklini alıp konuşmaya başlamak istiyor gibi bir hal aldı ama cesaret edemedi. Utanmıştı! Bakışları yorgana çevrildi ellerimi yüzüne yaklaştırıp güzel yüzünü elimin arasına alıp göz teması kurmamızı sağladım.
Kısık sesle konuşmaya devam ettim

"Moçhi... Tanrım benim Moçhim sensin!"

Bakışlarını kaçırmadı öylece gülen gözleriyle yüzüme baktı, ona sarıldım anlık şok olmuştu ama sarılışıma karşılık verdi, ellerimi yumuşak sarı saçlarında gezdirdim kokusunu içime çekmek istiyordum ama bunu yapmam yanlış olabilirdi. Geri çekilip yüzüne baktım kısık sesle konuşmaya çalıştı

"Hyung beni nasıl tanıdın?"

"Hikayeden!"

"Hyung hala karşımda olduğuna inanamıyorum bu rüya mı?"

"Hayır değil Moçhi, henüz uyumadık bile!"

Ellerimle güzel yüzünü sevdim burnumu burnuna sürttüm güldü, ve gözlerini kapattı heyecanlı kalbinin sesini duyabiliyordum. Hızlı nefesi yüzüme çarpıyordu, ilk kez birine karşı kendimi bu denli garip bir heyecanla kaplanmış hissediyordum. Tanrım bir aydır konuştuğum ve ona bağlandığım Moçhim karşımdaydı içim sevinçten çığlık çığlığa bağırıyordu. Baş parmağımı kırmızı küçük dudaklarında gezdirdim gözlerini açmaya cesaret edemiyor gibiydi ama heyecanını görüyordum!

Onu öpmek istedim ama bunu yapıp yapmama konusunda kararsızdım, o ne kadar benim Moçhim olsada lanet olsunki onu hiç hak etmeyen Taehyung 'un sevgilisi konumundaydı! Ve bu hissi düşününce bile içimdeki heyecanlı çığlığın susmasını sağlamak için yeterli bir sebepti. Ama duramadım ve sesimi susturmak istemiyordum! Tepkisi merak ediyordum oda benim gibi hissediyor mu diye anlamalıydım.
Yavaşça elimi dudaklarından çekip sıcak dudaklarında buldum kendimi, güzel dudakları titrememe neden oldu
Öpüşüm çok geçmeden daha bir yoğunlaşırken karşılık verdi!
Güzel dudakları aklımı kavurmuştu

Yavaş hareketlerle yatakta uzanmasını sağladım bedenimin ağırlığını ona tamenen vermedim ama göğüs kafesine çarpıyordu soluklarım. Dudaklarımız ayrıldığında gözleriyle buluştu gözlerim, bana huzurlu ve mutlu bakıyordu dudaklarına küçük bir öpücük daha bırakıp üzerinden kalktım. Yerime uzandım bana döndü yüzüne bakıp konuşmaya başladım

"Sanırım ilk defa bu kadar huzurlu bir şekilde uyuyacağım..."

Tebessümü güzel yüzünde büyürken kolumu açıp yatmasını işaret ettim kafası göğsümde yer edinince elimle saçlarını sevdim, gözlerimi kapattım en huzurlu uykuya dalmıştım. Uzun zaman sonra...

Güneş doğmuştu odaya vuran ışığı altında gözlerim acıyordu, yüzümü ekşilttim ve acıyla yanan gözlerimi açmaya çalıştım. Moçhim yoktu!
Göğsümde uyuyan Moçhim yoktu telaşla yerimden kalktım, gitmiş olamazdı!
Böylece gitmememliydi!
Hızla koridorda koşarak salona girdim orada yoktu mutfağa yönelmiştimki onu orada görünce tuttuğum nefesim kaçtı içimden. Gitmemişti! Buradaydı, benim yanımda, benim evimde, benim mutfağımda bana kahvaltı hazırlıyordu.
Arkasından yaklaşıp elimi beline sardım ürkmüştü burnumu ensesine yaslanıp kokusunu içime çektim kısık sesle konuşmaya başladı ben boynumda küçük öpücükler bırakırken

"Günaydın Hyung!"

"Günaydın Moçhim!"

Kıkırdadı boynunu büküp öpücüklerime yer açtı, güzel kokusu içimi kavururken kapının çalmasıyla dudaklarımı teninden çektim. Ellerim belinden ayrılırken yüzünü bana dönüp meraklı gözlerle bana baktı, sabahın köründe kim gelmişti bilmiyordum ve bu ikimizide merak ettirmişti. Hızla bakışlarımı çekip mutfaktan çıktım koridorda yürüyüp kapıya ilerledim kapıyı açınca gördüğüm yüzle öylece kaldım.

"Taehyung..."

...

Okurken sıkılmayın diye kısa bölümler yazıyorum :) Lütfen yorum atın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okurken sıkılmayın diye kısa bölümler yazıyorum :)
Lütfen yorum atın

𝐌𝐞𝐥𝐨𝐝𝐲 /𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin