Satır arası yorum yapmayı unutmayın vote atın lütfen <3
>iyi okumalar
Anlımda ve yanağımda hissettiğim ıslaklıkla birlikte hızla gözlerimi açtım. Yattığım koltukta doğrulup oturdum, hemen dibimde oturan kediyle göz göze gelince yüzümü ekşilttim. Islak yanağımı silip mırıldandım yüzüme boş bakış atan kediyi saymıyorum bile!
"Yeter artık her seferinde yüzümü yalamaktan vazgeç!"
Hala yüzüme karşı boş bakışlar atan kedi mırıldandı konuşmama devam ettim, şuan bir kediyle kavga ediyrodum!
Tanrım birisi görse beni deli sanırdı"Bir de cebap mı veriyorsun?
Çek partilerini üstümden!"Kedi umursamaz bir bakışla koltuktan atlayıp koridora doğru yürüyüp gözden kayboldu. Oturduğum yerde karşımdaki açık olmayan televizyona boş bakışlar attım esnedim, hala uykum vardı. Çalan telefonla durup sehpanın köşesine uzanamya çalıştım tanrım yine kim arayıp rahatımı bozmak istiyordu?
"Ne var?"
"Yoongi.. Tanrım sonunda!"
"Namjoon... Tanrı aşkına sürekli neden arayıp duruyorsun?"
"Aptal öldün mü kaldın mı hiç bir şey bilmiyorum!? Kaç gündür arıyorum telefonu açtığın bile yok."
"Açtım işte!"
"Sen iyi misin depresyona falan girip kendini orada mı unuttun?"
"Namjoon..."
"Ne?"
"Siktir git!"
Telefonu kapatıp sehpanın üzerine koydum, tanrım ne meraklı arkadaşlarım varmı böyle! Zırt pırt arayıp nasıl olduğumu sorup durmaları canımı sıkıyordu. Anlamak istemiyorlardı ama ben sadece yalnız kalmak istiyordum.
Üstelik depresyona girdiğim falanda yoktu. Sadece kafa dinlemek ve eskisi gibi huzurlu uykular çekebilmek istiyordum ama nafile. Uykular haram olmuştu bana!
Koltuktan kalkıp mutfağa girdim acıkmıştım, hemen ocağa kaynaması için suyu koyup mutfaktan çıktım. Tuvalete girip işimi halledince kaynayan su sesiyle rameni içine bırakıp salona girdim.Ramen pişerken televizyonda neler var diye bakmak istedim ama vazgeçtim. İç karartıcı haberler ve aptal diziler dışında bir şey olmadığını hatırladım!
Telefonu elime aldım dün gece konuştuğum numara komşum aklıma geldi, onunla konuşunca kendimi uyku halinde bulmuştum. Ve uyandığım saat gece birdi!Mesaj atıp atmadığına baktımki evet yine yazmıştı, normalde sosyal medya üzerinden bir hesabım yoktu hepsini kapatmıştım. Yazan kimseyede cevap vermezdim zaten, ama bu sefer durum garip bir şekilde farklıydı bu kişi direkt numaramı bulmuş ve bana mesaj atıp duruyordu!
Engellemeyi düşünsemde henüz bana bir zararı olmadığı düşündüm.
Profil resmide yoktu kim olduğunu bilmesemde konuşmalarından bakılınca kız olduğunu düşünüyordum, onu kırmak istemediğim için kaba davranmaktan kaçınıyordum.Numara komşusu babymoçhi
Uyuyor musun Hyung?
Seni merak ettim yazmak istedim 👀Suga
Moçhi
Uyudum sen yine beni uyuttu ama şuan ayaktayımNumara komşusu babymoçhi
Oh hyung bunu duyduğuma sevindim :)
Suga
Sen neden hala ayaktasın?
Numara komşusu babymoçhi
Ev arkadaşlarım uyutmadı Hyung :/
Okulda çok yoruldum ama bu ikisi uyumama izin vermiyorSuga
Yerinde olsam ev arkadaşlarımı kovardım :)
Sadece tasfiyeNumara komşusu babymoçhi
Ama Hyung onlar benim tek arkadaşım onları kovamam :/
Suga
Bende senin arkadaşınım Moçhi
Numara komşusu babymoçhi
Hayır Hyung sen benim arkadaşım değilsin 👉👈
Suga
Neyim peki?
Numara komşusu babymoçhi
Numara komşum ve Hyung 'um 👉👈
...
Gece gece iki bölüm atayım dedim 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐞𝐥𝐨𝐝𝐲 /𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧
FanfictionUmutsuzluğun melodisi bu kadar mı güzel gelir insanın kulağına? ~Texting ❗UYARI 𝗕𝘂 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽 𝗵𝗶𝗰̧ 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝗸𝗶𝗹𝗱𝗲 𝗶𝗱𝗼𝗹𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗸𝗼̈𝘁𝘂̈𝗹𝗲𝗺𝗲𝗸 𝘃𝗲 𝗰𝗶𝗻𝘀𝗲𝗹𝗹𝗲𝘀̧𝘁𝗶𝗿𝗺𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗮𝗰ı𝘆𝗹𝗮 𝘆𝗮𝘇ı𝗹𝗺𝗮𝗺ı𝘀̧𝘁ı𝗿! 𝗦�...