07🎸

37 6 7
                                    

Satır arası yorum yapmayı unutmayın vote atın lütfen <3

>İyi okumalar

"Para istemiyorum!"

Üçlü anlamsız bakışlarını yüzüme atarken bakışlarımı çekip salondaki beyaz örtüyle örtülmüş koltuktan çarşafı çekip L şeklindeki koltuğa oturdum. Nefes alıp yüzlerine baktım konuşmaya devam ettim!

" Zor durumda olduğunuz için sizden ücret almayacağım, zaten paraya ihtiyacım yok!"

Cümlemi bitirip parmağımı kaşınan burnumda gezdirdim, eve göz atıp tekrar ayakta dikilmiş bana bakan üçlüye bakındım konuşmaya başladım camdan dışarıyı benim karşı binayı işaret ederek

" En son katta oturuyorum bir şeye ihtiyacınız olursa beni bulursunuz!"

Kafalarını onaylarcasına salladılar, oturduğum yerden kalkıp karşılarında durdum ciddi sesimle konuşmaya devam ettim bu evin kurallarını öğrenmek zorundaydılar nitekim kocaman evde beleş oturmaları kafalarına göre takılacakları anlamına gelmezdi!

" Tekrar söylüyorum bir şeye ihtiyacınnız olduğunda gelin aksi takdirde rahatsız edilmekten hiç hoşlanmam!"

Yutkunup konuşmama devam ettim Jimin bavulunu sürükleyip L koltuğunun yanına bıraktı. Şuan görüş açımdan çıkmıştı, ciddi sesimle ikilinin yanına geçti

" Bu evin belli kuralları var! "

" Ne gibi Bayım? "

Jimin 'in sorusuyla bakışlarımı çekip konuşmaya devam ettim, fazla sakin bir tavırları vardı bu saatte ev arıyor olmalarıda fazla garibime gitmişti. Garip tiplerdi!

"Bu eve kız sokamazsınız!"

Hepsi bana aptal bakışlarını sunarken ben bir baba gibi kuralalrımı söylemeye devam ediyordum!

"Bu evde aptal ergen partileri vermenizde yasak! Binada bir çok aile var sizin yüzünüzden onlarla yüz göz olmak istemiyorum!"

Jimin diğer ikisine sinirli bir bakış atarken ikilinin bakışlarının esiri bendim, aralarında ne geçmişti bilmiyordum ama karşımdaki ikili büyük arıza gibi duruyordu!

" Kurallar bu kadar bir yanlışınızda kendinizi kapı dışında bulursunuz! "

İkili kafalarını onaylarcasına salladı, bakışlarım  Jimin 'de durdu! Jimin konuşmaya başladı

"Peki Hyung!"

"Hyung?"

"Size Hyung dememin bir sakıncası var mı?"

"Hayır yok sizden büyük olduğuma göre Hyung' unuz sayılırım!"

Anahtarı Jimin 'e verip ikiliye bakış atıp evden çıktım, asansörden inince binadan çıkıp yürümeye başladım. Binama girerken açılan kapıyla karşımda duran Jin ve Taehyung' a baktım! İkili şaşkınca yüzüme baktı Jin konuşmaya başladı

" Yoongi öldün sandık yardım çağıracaktık!"

"Niye geldiniz?"

"Namjoon ' git bakın şu aptala' dedi onun için geldik!"

"Tamam gidin şimdi!"

"Hadi gel birlikte içmeye gidelim Taehyung aşk acısı çekiyor kafa dağıtırız!"

"Sabahın altısında ne içmesi lan!? "

"Kahve içelim diyorum! Kahvaltı yaparız üstelik!"

...

𝐌𝐞𝐥𝐨𝐝𝐲 /𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin