Oznam

30 3 1
                                    

1. Táto kniha nemá žiadnym spôsobom navádzať ludí na samovraždu alebo sebapoškodzovanie, práve naopak... ľudia nič tým nevyriešite.
(Vedeli ste o tom, že čím viac je na svete samovrahov tým je ich zároveň aj menej...? Ja viem trápne but ja som sa smiala... xD)
2. V tejto knihe by som chcela poukázat na problémy lgbt ľudí, keď ich napr. neprijíme okolie alebo horšie rodina
3. Taktiež tu bude jeden hetero pár, ktorý nebude dokonalý... nechcem v ňom samozrejme poukázať na to, že hetero páry nie su dosť dobré alebo na podobné hlúposti.
4. Kto nemá rád krutú pravdu dnešnej reality, nech toto radšej nečíta... zakonponovala som tu takmer všetku špinu, o ktorej viem, že je okolo mňa, ale nie preto aby som dokázala, Že áno je tu...! Nie... práve naopak... chcem tým ukázať, že problémy sa dajú riešiť aj niečim iným ako pitím alkoholu, drogami, násilim... chcem ukázať, že aj napriek tomu, že moje postavy budú mať zo začiatku ťažký život, dostanú sa z toho...(dúfam xD) ale nie vďaka vymenovaným dôvodom... vďala láske... tej pravej...
5. Netuším či to bude niekto čítať... keď si to sama čítam znie to hlúpo, no dúfam, že vám sa to bude páčiť.
6. Je viac ako pravdepodobné, že tu budú gramatické chyby, keďže ako dobre vieme CORONA nám pozabíjala mozgové bunky a deti sú hlúpe... taktiež kapitoly vznikajú večer keď neviem spať... preto nové kapitoly očakávajte buď neskoro večer alebo skoro ráno. Napísala by som aj to, že som po očkovaní a možnože vedľajší účinok je tupota no ja som bola tupá vždy so asi nie...
P.S
Jedna teta keď som sa očkovala povedala, že do polroka zomriem či čo so ak zrazu prestanú vychádzať kapitoli viete prečo xD 😉👌
_________________________________________
Vaša Dorka❤🤜🤛❤

Bez menaWhere stories live. Discover now