Bölüm 6

33 4 8
                                    

  Haruto tedirgin ve yavaş bir şekilde kitaplığı çeker fakat orada ne bir insan vardır nede başka birşey.

Haruto: Kızlar ben sizin için endişelenmeye başladım.

Jiro: Aynen, toplanın bizim eve gidiyoruz.

Karen ve Linda çekingen bir şekilde evet demek zorunda kaldılar çünkü bu evde bir gece daha kalmak istemiyorlardı. Üst kata çıkıp kıyafetlerini aldıktan sonra evden çıkıp Jiro ve Haruto'nun evine yürümeye başlarlar.

Eve geldiklerinde, Yoshiko teyzenin tatlı bir şekilde televizyonun karşısında uyuya kaldığını görürler. Haruto Yoshiko teyzenin üzerine birşey öretmek için yukarı çıkıp bir battaniye alır.

Tam Yoshiko teyzenin üzerini örtecekken Jiro, Yoshiko teyzenin birşeyler mırıldandığını fark eder.

Yoshiko: Onlara zarar verme beni al. Onlara zarar verme Kazumi !

Jiro: Tamam anne hadi sen uyu

Dedikten sonra iyice üzerini örtüp diğerlerinin yanına çıkar. Kızlar Haruto'nun, erkekler Jiro'nun yatağına yatıp uyurlar.

Gece saat 03:00'da Linda, Karen'i itikleyip kaldırır.

Linda: Karen kalk aşşağıdan sesler geliyor. Jiro, Haruto sizde kalkın hadii.

Hepsi kalktığında Jiro sakin bir şekilde,

Jiro: Tamam sakin olun annem uyanmıştır. Genelde bu saatlerde su içmeye kalkar.

Jiro sözünü bitirdikten sonra ona Yoshiko teyzeden mesaj gelir.

" Jiro tatlım altta siz mi varsınız ? Çok ses çıkartıyorsunuz biraz daha sessiz olur musunuz uyuyamıyorum. "

Jiro: Alt katda annem yok.

Linda: Ne!?

Haruto: Yok artık daha neler

Karen: Tamam sakin olun ben yanımda küçük bir bıçak getirdim. Haruto gel altda ne varmış bi bakalım.

Haruto: Jiro sen Linda'nın yanında kal.

Jiro: Tamam olur.

Linda: Karen ya size birşey olursa ?

Karen: Linda merak etme bize birşey olmayacak.

Karen ve Haruto yavaşca kapıyı açıp aşşağıya inerler. Sesin geldiğe yere yani mutfağa doğru ilerlerler.

Mutfağa gittiklerinde, kirli, uzun, beyaz elbiseli, siyah uzun saçlı bir kadın dolapta ki yiyecekleri yiyip garip sesler çıkartıyordu.

Haruto ve Karen kadına baktıklarında kadın hızlıca onlara döner ve simsiyah korkuç gözleriyle onlara bakar.

Karen dayanamayıp lambayı açtığında, kadın sanki orada hiç bulunmamış gibi yok olup gider.

Karen ve Haruto koşarak odaya çıkarlar. Gördükleri bütün herşeyi Jiro ile Linda'ya anlatırlar.

Jiro: Çocuklar bir gün ölmeyiz değil mi ?

Linda: Saçma saçma konuşup korkutma beni.

Karen: Çocuklar şaka maka da az önce evde bir kadın vardı.

Jiro: Eeee, halisülasyon görmüş olabilir misiniz ?

Haruto: Aynen Jiro, Karen ile aynı anda kadını görmemiz, aynı anda sesini duymamız, aynı anda kadının gittiğini görmemiz hepsi halisülasyondu.

Jiro: Tamam tamam sustumm. Hadi uyuyalım iyi gecelerrr.

Hepsi bir ağızdan " İyi gecelerrr " der ve uyurlar.

Karen, sabah gözlerini açtığında etrafta çok güzel bir koku vardı. Saate bakmak için telefonu eline alıp baktığında saatin 08:35 olduğunu gördü.

Yanına baktığında Linda'nın bebek gibi uyuduğunu görür. Diğer yanına baktığında Haruto ve Jiro'nun orada olmadığını fark eder.

Linda'yı uyandırıp aşşağıya inerler. İndiklerinde Haruto, Jiro ve Yoshiko teyzenin beraber kahvaltı hazırladıklarını görürler.

Karen, Linda: Günaydın

Jiro, Yoshiko, Haruto: Günaydın

Karen ve Linda kahvaltı masasına otururlar.

Karen: Yoshiko teyze keşke bizi de kaldırsaydınız bizde yardım ederdik.

Yoshiko: Yok kızım öyle şey olur mu hiç, siz misafirsiniz.

Karen ve Linda gülümseyerek yemek yemeye başlarlar. Kızlar yemek yedikten sonra herşey için teşekkür edip Yoshiko teyze, Haruto ve Jiro'nun telefon numarasını alıp evden çıkarlar.

Eve girdiklerinde sanki dün o olayları hiç yaşamamış gibi, hiç birşey dağılmamış, hiç birşey kırılmamış gibidir. Ev çok düzenli ve temizdir.

Linda: Sanırım biz eve gelmeden evi topladılar.

Karen: Umarım öyledir.

Karen ve Linda oturma odasına geçip biraz oturduktan sonra ev sahibini aramaya karar verirler. Ev sahibini biraz bekledikten sonra ararlar.

Karen direk ev sahibine,

Karen: Bu evde birşey mi var ?

Diye konuya girer. Ev sahibi sanki kızlar çok önemli birşey öğrenmiş gibi konuşur, sesi titremeye başlar.

Masashi: Yok öyle birşey. Siz insanların söylediği yalanlara mı inanıyorsunuz.

Linda: Emin misiniz, bizi kandırmaya çalışmayın. Sizi polise vermeyiz doğruları söyleyin lütfen.

Masashi: Kızlar benim şuan kapatmam lazım çok önemli bir toplantım var.

Diyip telefonu kızların suratına kapatır.

Linda: Karen bu işte bir terslik var.

Karen: Artık zamanla neler olduğunu öğreneceğiz Linda...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Ormanın İçindeki Sessizlik"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin