5.30 AM
Roommate evinin ilk uyananı Chanyeol gibi görünüyor. Oda arkadaşını uyandırmadan dikkatlice hazırlanan Chanyeol bebek adımlarıyla odadan çıktı. Merdivenleri hızlı hızlı indikten sonra ayakkabılarını giyerek evden ayrıldı.
6.15 AM
Evin ikinci uyananıda Chen. Yatağında iyice gerindikten sonra tekrar yattı. Aman Tanrım, uyumaya devam ediyor.
[Uyumak varken uyanmakta neymiş?]
7.00 AM
Gerçekten uyanan biri var sanırım. Suho yatağında oturarak nevresim takımının desenlerini inceleme işini bitirdikten sonra sıcak yatağından ayrılabildi.
Yatağını düzgünce toparladıktan sonra canlanmak adına banyoya gitti.
Uykundan arınmış olan Suho banyodan çıktıktan sonra terliklerini giyerek odadan çıktı. Mutfağa giderken evde derin bir sessizlik vardı.
Mutfağa girdiğinde ıslık çalarak buzdolabını açtı ve malzemeleri hazırlamaya başladı.
[Suho'dan özel kahvaltı.]
Suho kabın içine kırdığı yumurtaları çırparken Kyungsoo uykulu adımlarla merdivende belirdi. Sakin adımlarla indikten sonra mutfağa girdi.
"Günaydın hyung."
"Günaydın."
"Yardım edebileceğim bir şey var mı?"
"Hmm, ekmekleri kızarta bilirsin. Batılı tarzda kahvaltı hazırlamayı düşünüyorum."
Kyungsoo kare tost etmelerini kızartırken Suho'da omletleri yapıyordu.
"Acıııktııııım."Baekhyun karnını tutarak mutfağa girdiğinde diğer ikisi işlerini kesmeden ona baktı.
"Masayı hazırla Byun Baekhyun."Kyungsoo emir verirken Suho sadece gülümsemeyle yetindi. Baekhyun somurtarak masayı hazırlarken diğerleride işlerini bitirmişti.
"Ben diğerlerini uyandırmaya gidiyorum."
Kyungsoo üst kata çıkarak ilk odadan başladı.
"Ups, Sehun gelmiş. Geç geldiyse biraz daha uyumalı. Luhan'da eminim tüm gece beklemiştir."Kyungsoo kıkırdayarak odadan çıktıktan sonra kendi odasına girdi.
"Jongin-ah, uyanmalısın."Yatağın yanında durup söylerken Jongin çarşafı başına kadar çekerek cevap vermişti.
"Yah! Uyan dedim."
"Beş dakika daha hyung."
"Beş dakika sonra döndüğümde uyanmış ol yoksa yüzüne buzlu su dökerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO Roommate
FanfictionAynı evde birbirinden farklı 12 erkek; odalarını, yemeklerini, giysilerini, evilerini paylaşmak zorunda kalsaydı ne olurdu? -yayınlanması süresiz durduruldu-