Konuşmanın altında tanıtım var, isterseniz direk orayada geçebilirsiniz.
İlk defa yazar konuşması olarak giriyorum. Değişik oldu. Öncelikle benim durumum özentilik oldu, kabul ediyorum. WGM Special Season ficini gördüm, neden Roommate olmasın dedim. Bende EXO Roommate yapıyorum. Tabiki sunucu, yönetmen, senarist benim.
Kafanızın karışmaması için ufak bir açıklama. Roommate izleyenler bilir. Ekranda alt yazı yada baloncuk içinde çıkan yazıları çevirmenler [...] şeklinde yazıyor. Yani "[" işareti arası o yazılar. WGM Special Season fici gibi röportajlar var, Chanyeol zaten Roommate üyesi olduğu için bölümlere benzer yerler görebilirsiniz. Onun üzerinde pek oynama yapmak istemiyorum. Çünkü biraz gerçekçi olması gerek diye düşünüyorum ama tamamen şu anki Roommate kopyası olmayacak.
Elimden geldiğince sanki programı izliyormuşsunuz gibi yazmaya çabalıyorum. Umarım beğenirsiniz.
Şunu unutmadan açıklayayım. Kore'de gayler yasal değil ama yasal olduğunu düşünün. Çünkü ona göre kamera önünde couplelar olacak.
Çiftlerimiz benim her zaman ki çiftlerim ama tek bir faklılık var.
TaoRis ve SuLay yerine Kray ve SuTao yaptım.
Aslında ben TaoRis değil Kray fanıyım ama SuTao hiç uyumlu değil. Ondan zoru zoruna TaoRis ve SuLay yazdım. İlk bu ficte o zinciri kırıyorum. Şimdi ana olaya geçelim.
TEASER 1
Birbirinden farklı 12 genç. Hepsi farklı işler ile ilgileniyorlar. Hepsinin farklı tarzları var. Hepsi farklı şeylerden hoşlanıyorlar. Peki onlar bir bütün olabilir mi?
ROOMMATE yeni sezonda karşınıza büyük sürprizler ile çıkıyor.
TEASER 2
Kyungsoo yeni odasına girerken yeni ev arkadaşı Luhan, her odada oda arkadaşı hakkında bir kart olduğunu söyledi. Kafasını sallayarak onayladıktan sonra menajeri eşyalarını odaya taşırken odayı gezdi. Aynada asılı kağıdı mıknatısından ayırarak aldıktan sonra yazıyı inceledi.
"Beyaz Baykuş mu yoksa Siyah Kurt mu daha yırtıcı? Beyaz Baykuş? Bu ben mi oluyorum. Tanrım, gözlerime silikon taktırmış gibi görünürken baykuş olmadığım kalmıştı. Neden dudaklarım değil? Dudaklarım benim en çekici yerim." [Kyungsoo ve fantazileri ortaya çıkıyor...]
TEASER 3
"Acıktım..." Kris kollarını öne uzatarak yemek masasına yatarken söyledi.
Yemek ile ilgili bir kelime duyan diğerleri işini bırakarak Kris'e bakarken tek cevapsız kalan Kyungsoo'ydu.
"Pizza söyleyelim mi?" Lay önerirken Luhan başını iki yana salladı.
"Daha gelmeyenler var. Yemek hazırlayalım ve onlar gelince birlikte yiyelim."
"Oh, Lulu, sen bu kadar düşünceli miydin?"
"Pislikmişim gibi bahsetme. Dışarıdan gören yanlış anlar."
Kyungsoo elinde ki oyun konsolunu bıraktı. Herkesin üzerinde göz gezdirdikten sonra ayaklandı ve mutfağa yöneldi.
"Hiç biriniz kaçmayı düşünmeyin. Özellikle sen Byun Baekhyun, hep birlikte yemek hazırlayacağız." [Yutkunma sesi Baekhyundan mı geldi?]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO Roommate
FanfictionAynı evde birbirinden farklı 12 erkek; odalarını, yemeklerini, giysilerini, evilerini paylaşmak zorunda kalsaydı ne olurdu? -yayınlanması süresiz durduruldu-