1. BÖLÜM *Part 1*

3.9K 321 80
                                    

~İlk Tanışma Önemlidir~

6:00am

Kris eşyalarını arabaya yükledikten sonra Roommate ekibi ile birlikte yola çıktı. Arabada yapılan ufak bir tanışma konuşması sonunda yeni eve ulaşmışlardı. Kris kol saatine baktıktan sonra erken olduğunun farkında olarak kapıyı ona verilen anahtarlarla açtı.

Yeni biçilmiş düzenli çimenlerin arasındaki sıralı taş yolda ilerleyerek evin kapısına ulaştı. Kapıyı açarak içeri girdiğinde onu derin sessizlik karşıladı. Ayakkabılarını çıkararak evin içine girdiğinde çantalarını bırakarak evi inceledi. Menajeri diğer eşyaları yanına getirdiğinde evi gezmeye başladı.

"Büyük mutfağı var. Bu iyi. Her yerde kamera olması... Duşlarda gizli kamera yok değil mi?"

Kris evde sadece menajeri ile olsada başkaları cevap verebilecekmiş gibi sordu. Menajeri ona 'ne saçmalıyorsun sen' dercesine baktıktan sonra evi gezmeye devam etti.

Alt katı gezme işi bittikten sonra merdivenlere yöneldiklerinde açılan kapıyla ikili geri çekildi. Kısa boylu biri, kendi boyundaki çantası ile içeri girmeye çalışırken Kris ve menajeri uzaktan izledi. Arkadan uzun boylu ve yakışıklı biri elinde başka eşyalar ile geldiğinde kısa olana yardım ederek içeri girdiler.

İçeri girenler sonunda başlarını kaldırmayı düşündüklerinde yeni ev arkadaşları karşılaştı.

"Ah, merhaba."

"Merhaba."

İkiside eğilerek birbirlerini selamlarken menajerler uzaktan kafa sallamakla yetindi.

"Ben Luhan. Erken geldim sanıyordum ama benden de önce gelmişsin. Kris değil mi?"

"Evet, Kris. Yeni bir film için çalışıyoruz. Yakında çekimlerimiz başlıyor. Eşyalarımı yerleştirip gitmem gerek."

"Anladım... Evde yalnız kalcam sanırım."

"Üzgünüm. Sen neden bu kadar erken geldin?"

"Çekimlerim yeni bitti. Eşyalarım hazırdı, bende direk buraya geçti."

[Unutulan menajerler...]

İkili tanışma faslından sonra evi gezmeye başaldığında menajerde konuşarak anlaşmaya başladı. Eşyalar salonun ortasında dururken kimse onlarla ilgilenmiyordu.

"Hangi odasasın?" Luhan üst kata, odaların olduğu kata çıktıklarında sordu.

"3 numara. Peki sen?"

"1. odada. Acaba oda arkadaşım kim?"

"Bende merak ediyorum. Uzun zamandır tek yaşadım."

Odaların önüne geldiklerinde ikiside sessiz kaldı. Ardandan başlarını sallayarak odalarına girdiler.

Luhan odaya girdiği gibi nefesini tutarak ilerlemeye başladı. İstediği gibi canlı, pastel renslerle hazırlanan oda enerji veriyordu. Pencere tarafındaki büyük yatağa koşayak atladığında kıkırdamaya başladı.

[Erkeksi olduğunu düşünen Küçük Kız Luhan.]

Kris odaya girdiğinde havalı görünüşü ile incelemeye başaldı. Luhan'ın odasının tersine burası daha sadeydi. Duvardaki cam rafların üzerindeki çerçeve ve kitaplar odaya ayrı hava veriyordu. Açık mavi ile renklendirilmiş odada kendi yatağını seçerek oturdu. Gözleri ile odayı incelerken oldukça ciddi duruyordu.

[Oturduğu yerden bile havalı duran Kris Wu]

Kris'in menajeri saatin farkına vararak konuşmayı kesti ve üst kata çıktı. Numaralara bakarak Kris'in odasına çıktığında diğerini yatakta uzanırken buldu.

EXO RoommateHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin