Luhan ve Kyungsoo yeni ev arkadaşları olan Baekhyun'un, eşyalarını odasına çıkarmasına yardım ederlerken geldikleri kapıya baktılar. Baekhyun kapısını açarken Luhan'ın söylediğiyle ona baktı.
"Deve-Cüce?" Kyungsoo aniden ona susması için dirsek atarken durumu kurtarmaya çalıştı.
"Odalarda, oda arkadaşı hakkında bilgi olan kağıtlar var. Bizde ev arkadaşlarını tanımak için onlara bakmış olabiliriz?"
"Olabiliriz?"
Baekhyun şüpheyle onlara baktıktan sonra odaya girdi. İçeri girdiği gibi çantayı bir kenara fırlatırken yatağa koştu ve üzerine çıktıktan sonra zıplamaya başladı. Diğerleride içeri girerken zıplayarak kendini yatağa bıraktı.
"Bahsettiğiniz kağıt nerde peki?"
Luhan giderek kağıdı aldıktan sonra hala yatakta uzanan kişiye verdi. Baekhyun içinden okurken kaşları çatılmıştı. Luhan ve Kyungsoo daha önce okudukları için ne yazdığını bilerek sessizce beklediler.
"Ben cüce değilim." Baekhyun kağıdı yırtarak imha ederken söyledi.
Röportaj:
"Sinirli görünüyorsunuz..." Görevli gergince söyledi.
"Çünkü sinirliyim. Cücede ne demek? Hakaret gibi!"
"Öyle bir amacımız yoktu."
Baekhyun hala somurturken görevli sessiz bir özür mırıldandı.
Roommate evinde, evin yeni sahipleri kaynaşırken mutfak masasında oturmuş kahvelerini içiyordu.
"Alışveriş yapmalıyız." Baekhyun boş buzdolabından başını çıkarırken söyledi. "İki tane buz dolabı var ve ikiside boş. Mutfak dolaplarında sadece tencere tava gibi şeyler var."
"Hiç bir zaman doymayacaksın değil mi?" Kyungsoo başını iki yana sallayarak söyledi. Luhan, gözleri aniden büyürken araya girdi.
"Yani toz şeker dışında bu evde hiç tatlı yok mu?"
"Ne yazık ki yok. Ha birde küp halinde var. " Baekhyun söylerken kendini sandalyeye bıraktı.
"Oh Tanrım! Hemen alışverişe gitmemiz gerek." Luhan söyledikten sonra yarım kalan kahvesini bırakarak hazırlanmak için odasına gitti. Mutfaktaki ikili ise kahvelerini bitirdikten sonra ceketlerini almaya gittiler.
14:25pm
Arabada yerlerine geçmiş yola çıkmaya hazırlanırken Baekhyun somurtarak tavrını ortaya koydu.
"Neden en küçüğümüz olduğun halde arabayı sen kullanıyorsun?" [Baekhyun, Yaş 22]
"Ben küçük değilim." [Luhan, Yaş 24] Luhan bağırarak söylerken arabayı yola çıkarmıştı.
"Büyük ihtimalle maknaemiz sensindir. 18 falan olmalısın."
"24 yaşındayım ben."
"Hayatta inanmam."
Luhan sessiz kalmayı seçerken kırmızı ışıklarda durunca cebinden cüzdanını çıkardı. İçinden kimliğini uzatırken Baekhyun aldığı gibi incelemeye başladı. Kyungsoo arka koltuktan başını uzatarak incelemeye çalıştı.
"Cidden 24...Woah!"
Baekhyun kimliği kameraya yaklaştırarak söylerken Luhan gururlu bir tavırla arabayı kullanmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO Roommate
FanfictionAynı evde birbirinden farklı 12 erkek; odalarını, yemeklerini, giysilerini, evilerini paylaşmak zorunda kalsaydı ne olurdu? -yayınlanması süresiz durduruldu-