Tıka basa dolu ağzı, şişkin yanakları ve büyük gözleri ile diğerine bakarken yemeği unutmuştu. Bilinçsizce yutkunmaya çalıştığında aniden boğazına kaçanlar ile öksürmeye başladı.
Karşısında oturan Lay hemen su dolu bardağı uzatırken hemen bardağı alarak suyu içti. Arkasından Kai ona şaşkınlıkla bakarken o kendine gelmeye çalışıyordu.
"İyi misiniz?" Kai endişeyle sorarken o başını sallamakla yetindi. Luhan ile göz göze geldiğinde Luhan ona kaşlarını kaldırarak bir şeyleri ima eden bakışlar attı.
[Yakaladım seni]
Röportaj:
"Kyungsoo hakkında ne düşünüyorsun?"
"O çok sevimli. Baykuşa benziyor."
"Bunu ona karşı söylememelisin. Sana kızabilir."
"Tamam~"
"Onunla ilk karşılaşmanda ne düşündün?"
"Çok korktum. Bir an ölüyor sandım. Ne yapacağımı şaşırdım."
"Onu sevdin mi?"
"Evet~ Hyung, fanınım~"
[Only you
Can make this world seem right]Jongin eşyalarını odasına bıraktıktan sonra diğerlerine yemekte katıldı. Yemek yerken bir yandan da birbirlerini tanımaya çalışıyorsun.
"Jongin, Kyungsoo oda arkadaşın." Luhan elindeki patatesi ağzına atarken söyledi.
"Oh, öyle mi? İyi anlaşalım hyung." Jongin elini uzatırken söyledi. Kyungsoo şaşkınlıkla eline bakarken terleyen avuçlarını masanın altında pantolonuna silerek elini uzattı. Luhan onun bu hareketini yakalayarak tek kaşını kaldırırken tekrar araya girdi.
"Onun gibi erkekler hakkında ne düşünüyorsun?"
Masada eğlenceli sesler yükselirken Kyungsoo utanarak elini geri çekti ve başını eğdi. Jongin'de utanarak öksürür gibi yaptıktan sonra cevapladı.
"Sevimli biri."
Tekrar aynı sesler yükselirken ikiside başlarını eğerek yok olmaya çalıştı.
Yemekten sonra Baekhyun, Kyungsoo'dan aldığı ceza yüzünden bulaşıklar ile ilgilenirken Chanyeol'da ona yardım ediyordu.
Kapının önünde iki yeni araba dururken içinden çıkanlarda evi, ardından birbirlerini inceledi.
"Sende mi Roommatesin?" kısa olan başını sorarken diğeride başını sallayarak onayladı.
"Oh, ne güzel. Ben Joonmyeon ama sahne adım Suho. Sende?"
"Tao, Huang Zitao."
"Memnun oldum Tao. Kapıda karşılaşmak şans olsa gerek. Hangi odadasın?"
"6 numara. Ya sen?"
"Bende. Oda arkadaşıyız."
[Seninle iyi anlaşalım Roommate'im]
Suho kapıyı çalarken Tao'da arkasında duruyordu. Menajerleri arkada tanıştıktan sonra eşyaları yanlarına getirmişti.
"Biz gidiyoruz Tao. Siz bundan sonrasını halledersiniz değil mi?"
"Evet hyung. Görüşürüz."
Menajerleri ile vedalaştıktan sonra tekrar zili çalarken kapı açılmıştı. Nefesnefese kalmış biri kapıyı açarken ikili şaşkınlıkla ona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO Roommate
FanfictionAynı evde birbirinden farklı 12 erkek; odalarını, yemeklerini, giysilerini, evilerini paylaşmak zorunda kalsaydı ne olurdu? -yayınlanması süresiz durduruldu-