Kyungsoo yeni Roommateleri ile mutfakta yemek yaparken kendinden geçmiş gibi görünüyordu. Kendini mutfağın şefi olarak aradıktan sonra herkese emirler yağdırarak yemek hazırlıyordu.
Bu sırada kapıda yabancı biri vardı. Oh! Bu Chanyeol değil mi? Chanyeol endişeyle kapıyı çalmak ve çalmamak arasında kalırken arkasından gelen menajeri elindeki çantaları bırakarak zili çaldı.
[Neden bunu bana yapıyorsun?]
Chanyeol'ün hüzünlü bakışlarını fark etmeyen menajer diğer çantaları almak için arabaya geri döndü.
"Ben bakarım."
Baekhyun çalan kapı zili ile elindeki işi bırakarak oradan kaçarken Kyungsoo doğradığı biberlerden başını kaldırarak ona ölümcül bakışlar attı.
Baekhyun bunu görmezden gelerek kapıya koştu. Bahçeye çıktığı gibi ev terlikleri ile kapıya koşmuştu. Derin nefes aldıktan sonra üstünü başını düzelterek kapıyı açtı.
Chanyeol açılan kapıyla nefesini tutarken menajeri arkasından, elindeki çantalar ile içeri girdi.
"Eheem, merhaba."
"Oh, merhaba. Ben Byun Baekhyun." Baekhyun, içeri giren menajerden şaşkın bakışlarını çekerek söyledi.
"Bende Chanyeol, Park Chanyeol. Memnun oldum."
"Bende memnun oldum Chanyeol. İçeri geçsene." Baekhyun geri çekilerek söyledi.
Chanyeol yerdeki çantaları alarak içeri geçerken kalan çantalarıda Baekhyun alarak diğerini takip etti.
Röportaj:
"Oda arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?"
"O çok kısa." Chanyeol gülerek söyledi. "Ama bunu söylediğimi ona söylemeyin."
Sevgili Roommate'im, her şeyi öğrendim. -Byun Baekhyun
Chanyeol içeri girdiğinde menajeri salonda onu bekliyordu. İşini bitiren yeni ev arkadaşlarıda onun yanındaydı.
"Merhaba, ben Park Chanyeol." doksan derece eğilirken söylemesi diğerlerini şaşırttırken hepsi gergince gülümseyerek cevapladı.
"Ben artık gidiyorum. Yarın sabah seni uyandırırım."
"Peki hyung."
Menajeri evden ayrılırken Chanyeol'da yeni ev arkadaşları ile kaldı.
"Evi gezmek ister misin? Hangi oda?" Baekhyun işten kaçmak adına sorarken Kyungsoo ona gözleri ile bıçak atıyordu.
"4 numaralı oda."
"Gerçekten mi? Bende o odadayım. Oda arkadaşıyız." Baekhyun sevinçle söylerken Luhan'ın mutfağa geri dönerken söyledikleri ile sevinci yarım kaldı.
"Deve-Cüce olayının ne olduğu ortaya çıktı."
[Luhan giderek kağıdı aldıktan sonra hala yatakta uzanan kişiye verdi. Baekhyun içinden okurken kaşları çatılmıştı. Luhan ve Kyungsoo daha önce okudukları için ne yazdığını bilerek sessizce beklediler.
"Ben cüce değilim." Baekhyun kağıdı yırtarak imha ederken söyledi.]
"Deve-Cüce ne?" Chanyeol merakla sorarken Baekhyun merdivenleri çıkarken soğuk bir sesle cevapladı.
"Boşver."
[Dikkat! Öfkeli Hobbit!]
Birlikte odaya çıktıklarında eşyalarını yerleştirmesi için Chanyeol'e yardım etti. Birlikte kısa sürede işi hallettikten sonra evi gezdiler. Mutfağa girdiklerinde hepsi işi halletmiş bir şekilde mutfak masasında oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO Roommate
FanfictionAynı evde birbirinden farklı 12 erkek; odalarını, yemeklerini, giysilerini, evilerini paylaşmak zorunda kalsaydı ne olurdu? -yayınlanması süresiz durduruldu-