פרק 7

86 7 4
                                    

"את מבורכת ע"י מי???!" מישהו שאל אותי "ארס ותנטוס" עניתי ולא הבנתי מה הבעיה. "את כנראה החצוייה היחידה שאי - פעם בורכה ע"י תנטוס" אמרו לי. הסבירו לי שהייתי  במחנה החצויים בארוחה על כל האלים שיודעים על קיומם, ותנטוס הוא אל המוות, אז אפשר להבין על מה כל המהומה.
אלווי שאני אפגוש לפחות את אבא שלי או תנטוס.
אחרי כמה דקות שהמהומה קצת נרגעה, ריינה ופרנק צעקו לסדר, "אנחנו צריכים לשבץ אותה" אמרה ריינה שנהייה שקט "מי עורב לה?" שאלה, אני לא התפלא אם אף -אחד לא ירצה. היה שקט לכמה שניות ואז הייזל הרימה יד "אני יערוב לה" אמרה "יופי, ריינה, לכי ליד הייזל" פקדה עלי ריינה "כן פאיטור" אמרתי והלכתי להייזל.
"אני מזכירה לכם שמחר יש לנו אורחים לשבוע ומיד אחרי זה אורחים אחרים לעוד שבוע, לכן הערב הזה מוקדש לניקיון וסידור המחנה והקמת אוהלים לשינה" הודיעה ריינה "משוחררים" אמרה.
הלכתי עם הייזל לבניין של הקוהטה החמישית. שהגענו חיפשתי חדר עם מיטה פנויה עבורי, בחדרים הראשונים לא היה בכלל מקום. בחדר הראשון שכן הייתה בן מיטה פנויה נכנסתי והיו שם 5 בנות (יש 6 בחדר, ועשו שבנים ובנות בנפרד) אמרתי שלום ובאתי לשים את הדברים שלי על המיטה הפנויה. "מה את יושבת שאת עושה?" שאלה אותי פתאום אחת הבנות "המיטה הזאת פנויה, יש בעיה?" עניתי ושאלתי "אני מצטערת, אבל אני לא מסכימה שתישן איתי מישהי שכנראה תהרוג אותי באמצע הלילה" היא ענתה. מה זה קשור? חשבתי.
"למה שאני יהרוג אותך?" שאלתי אותה "זה שקוף אליך, את מבורכת ע"י תנטוס" ענתה "זה שאני מבורכת ע"י תנטוס, זה לא אומר כלום לגבי" אמרתי לה "לא אכפת לי, את גם נראת ממש מוזרה, במיוחד עם מה שיש לך על האוזניים" היא ענתה.
ישר אחרי שהיא אמרה את זה לקחתי את הדברים שלי והםכתי לחדר אחר, אני לא מוכמה להיות בחדר עם מישהו שישר שופט אותך סתם. היה עוד חדר עם מיטה פנויה אבל הבנות נראו ממש מפוחדות מימני וזה הוה מעצבן. יצא שאין לי חדר הנתיים. הלכתי למפקדה, שהגעתי דפקתי וחיכיתי שיאשרו לי להיכנס. "אפשר להיכנס" שמעתי את פרנק אומר, נכנסתי. "איך אפשר לעזור לך?"פרנק שאל "אין לי חדר שאני יכולה להיות בו" אמרתי לו וסיפרתי לו את כל הסיפור שקרה לפני כמה דקות. "טוב..." הוא גירד קצת בראשו "זה מקרה נדיר, אז יש שלוש אפשריות, אחד, שתהיי עם הבנות האלו בכל זאת, שתיים, אני יתן לך אישור מיוחד להיות עם הבנים, שלוש, אני יתן לך אישור להיות בבנין אחר עם הבנות שם" הוא אמר "אני עדיפה לנסות קודם עם הבנים, כדי שאני אשאר בבניין של הקורהטה שלי" אמרתי לפרנק. פרנק נתן לי פתק אישור מימנו וחזרתמ לבניין מגורים, אך הפעם פניתי לכיוון חדרי השינה של הבנים. היה לדר עם מיטה פנויה בקומה השנייה.
דפקתי על הדלת וישר נכנסתי, היו בפנים שלושה בנים. שלושתם נראו מופתעים. "יש לכם בעיה לישון עם בת בחדר? עם מחיצה כמובן" שאלתי אותם, הם הנידו את ראשם לשלילה "יופי, איזה מיטה כאן פנויה?" שאלתי "למה את צריכה לדעת את זה? ומה את עושה פה בכלל?" אחד הבנים שאל אותי "מעכשיו אני ישנה איתכם פה בחדר, אין לי מקום במגורים של הבנות ובשני החדרים שכן יש מקום אני לא רצויה" עניתי "אל תדאגו יש לי אישור מפרנק" הוספתי "אין לכם בעיה פצפיצית איתי אני מקווה" אמרתי "האמת שמי שבחדר הזה הוא דובק במשפט 'אני לא מכיר, לא שופט' אז רואים זה מתייקם עכשיו פחות או יותר..." אמר הבן השני "אהבתי, זה משפט נכון" אמרתי "אז... איך קוראים לכם?" שאלתי "נייתן" אמר הבן הראשון "ריו" אמר הבן השני "רון" אמר הבן השלישי "בחדר הזה אנחנו ארבעה בנים, לבן הרביעי קוראים טוני" עידכן אותי נייתן. אחרי שנייה נכנס לחדר בן ושראה אותי נעצר, "או, באת בזמן, ריינה תכירי, זה טוני" אמר רון והצביע על טוני. "היא עכשיו שותפה לחדר שלנו" הודיע לו ריו "אוקיי, ברוכה הבאה" טוני אמר לי וחייך, חייכתי בחזרה.
בזמן שסידרתי את הפינה שלי ושמתי מחיצה הופיע מולי שיחת אירס- נט "איך עונים לאירס- נט?" שאלתי מהר את הבנים "אם את לא מפוגגת את זה זה נענה באמצמו אחרי 10 שניות" טוני ענה לי "תודה" הודתי לו. שהאירס- נט נפתח ראיתי שמי שהתקשר אלי זה ניקו "היי ריינה, אני מפריע?" הוא שאל "לא, הכל בסדר?" שאלתי "אני בסדר, יש כאן מישהו שרוצה להגיד לך משהו" הוא ענה. ניקו הסתכל הצידה וראו שהוא קורא בדממה למישהו "נווו, קדימה" הוא זירז את מי שהיה שם לידו ואז בשיחה נגלה ויל. היה שקט בנינו בערך דקה ואז ויל פתח את הפה "סליחה, סליחה על זה שהפרתי את ההבטחה הראשונה שלי אליך ושחשפתי בפני הקבוצה מי שאת" ויל אמר לי "אני סולחת לך בתנאי שתחשוב כמה פעמיים לפני שאתה מפר הבטחות" אמרתי לו "מסכים" הוא ענה "אז אני סולחת לך" אמרתי "תודה ריינה" הודה ניקו "איפה את?" ניקו שאל "במחנה הרומאי, מתי אתה מגיע?" עניתי וגם שאלתי "אני בא עם החצי השני, עוד שבוע" הוא ענה "ריינה, ארוחת ערב עכשיו" הודיע לי נייתן. "טוב, אני צריכה לנתק, ביי" אמרתי לניקו "להתראות" הןא החזיר וניתקנו את השיחה. ירדתי מהמיטה, נעלתי נעליים ויצאתי החוצה עם נייתן ורון לחדר אוכל.
שהגענו לחדר אוכל ראיתי המולה נורמלית שיש בכל ארוחה עם הרבה אנשים.
התיישבנו ליד טוני ריו והתחלנו לאכול. באמצע הארוחה הופיע ערפל שחור באמצע האולם. כולם ישר שלפו נשקים וכיוונו לעבר הערפל. מיתול הערפל יצא איש נרה לבוש כולו שחור. "תנטוס" אמר פרנק במבט מופתע "אכן זה אני" תנטוס אמר וקד קידה קטנה "מה אתה צריך?" שאלה ריינה בחשד "ראיתי שריינה הגיעה לפה היום, אני צריך אותה" הוא ענה. הוא פנה לעברי וסימן לי לגשת אליו. הוא הושיט לי את ידו, שאחזתי בידו נהייה סביבנו ערפל ואז הופענו בחדר שחור אבל מואר לגמרי. "ברוכה הבאה לחדר שלי" הוא אמר לי "חדר יפה" הגבתי "תודה לך, אני הבאתי אותך לכאן כדי להסביר לך מה את יכולה לעשות, כוחות" הוא הודה לי וישר נידש לעניין "לא ידעתי שיש לי כוחות" אמרתי "אז עכשיו את יודעת שכן יש לך" הוא הגיב וחייך לעברי "איזה כוחות יש לי?" שאלתי  "מימני יש לך שני כוחות, אחד - את יכולה להחליט איך מישהו ימות ושיגיע הזמן שלו למות, הוא ימות כמו שקבעת, שנים - את יכולה להחזיר לחיים מישהו לזמן קצר עד יומיים אלא אם כן הוא בחר להיוולד מחדש ואז אי - אפשר. מהאדס את כמו ניקו, את יכולה לזמן שלדים וזומבים, לעשות בקלות מסע צללים ולהפוך אנשים לרוח. יש עוד משהו? כן, את יכולה לעשות גם רעידת אדמה" הוא סיכם לי הכל, "וואו, אוקיי, מגניב!" אמרתי, כמה כוחות יש לי, "יש עוד משהו או שלא?" שאלתי ליתר ביטחון. הוא הסתכל עלי טוב טוב "אני מזהה שיש לך גם כוח אש, זה אומר שאת לסינה נגד אש ואת יכולה לזמן אש" אמר "אבל רק שתדעי שזה יקח לך הרבה כוח נפשי ופיזי ולכן את חייבת להיזהר" הזהיר אותי "אגב, זה הסיבה שאת בת - זאב חזקה מאוד" תנטוס חידש לי "דבר אחרון, אם את צריכה אותי את יכולה לשדר לי הודעה או לעשות מסע צללים לכאן, יש לך אישור מימני" אמר וסיים "תודה לך" אמרתי לו "עכשיו תוכל בבקשה להחזיר אותי לחדר אוכל?" ביקתי מימנו. הוא נקש באצבעו והופעתי חזרה באמצע האולם וכולם הסתכלו עלי. נופפתי לכולם לשלום והתקדמתי למקום שלי והמשכתי לאכול.
אחרי הארוחת ערב ואחרי הסידורים לגבי האורחים מחר, התאספנו כל הלגיון בחדר אוכל. "כל הכבוד למי שעזר, מחר ארוחת בוקר תהייה יותר מוקדמת בשעה" ריינה הודיעה לכולם. אחרי כל ההודעות והעידכונים הופיע מאחורי ריינה ופרנק שיחת אירס - נט, שהשיחה נפתחה ראינו את המחנה החצויים ובאמצע בלטה לה רייצל. "יש נבואה חדשה, ההרגשה שלנו זה שזה קשור גם אליכם" הודיע פרסי

######################
מקווה שהיה טוב😄
יומטוב😊

זאבה חצוייהWhere stories live. Discover now